פבריציו כבר הוציא here we go
מדהים שליברפול שומרת אמונים לסלוט. זה נראה שיש לו קלטות על הבעלים
חבל על אלונסו זה היה שידוך מושלם בשבילו. מעניין אם אין לו אלטרטיבה יותר טובה מצלסי. בית קברות למאמנים שם.
אין לו, תעבור אחד אחד על המועדונים הרלוונטיים:
סיטי ליברפול יונייטד צ’לסי ארסנל
בארסה מדריד אתלטי
באיירן
פריז
קאריק ממשיך ביונייטד, פפ/מרסקה בסיטי
אם ליברפול דובקים בסלוט (הזוי על פניו) אז - אין באמת עוד אופציות רלוונטיות
אני לא מצפה ממנו שיישב בבית כמו זינדין זידאן למשל ויחכה לפרויקט המושלם, על פניו היה נראה שריאל מדריד היא כזו ובסוף לא. פשוט מקווה שהוא עשה אפילו דרך ‘מקורבים’ את הבדיקה הזו לגבי ליברפול לפני שהוא הולך לאמן בקרקס הנודד של צ’לסי. אני באמת מאמין בו אבל גם קצת מפחד עליו, זו גם ליגה קשה מאוד. וגם שם מטורפים. אולי אין כוכבים עם אופי חרא כמו אצלינו, יש בעיות אחרות.
לקחת קבוצה מאיטליה, אפילו אינטר שלא רלוונטית - זה היה יכול להיות צעד אחורה, בטח יובנטוס שבינונית כבר שנים.
ליברפול לא יכולה להסתפק בזה שהיא כנראה תהיה בליגת האלופות, אפילו במשחק המבחן הזה נגד אסטון וילה היא הייתה נוראית. ראיתי שהם הפסידו כבר 19 פעמים השנה, הם נכשלו כמובן ברכש וגם למאמן יש אחריות. חבל.
מאוד מסקרן לראות מה יקרה. בהנחה שיתנו לו לעבוד כמובן.
זה אתגר שיכול להראות אם הוא באמת מאמן שאמור להיות בטופ או לא.
מניח שהוא יקבל את השחקנים שהוא רוצה/צריך, לא מכיר את צ’לסי ממש, אבל אני מניח שיש שם בסיס שחקנים לא רע והפרמייר ליג זה במה מאוד מרכזית.
תחשבו מה קורה אם הוא מצליח לזכות באליפות עם צ’לסי…איזה כתם זה על ריאל ופלורנטינו…
הלוואי ויצליח.
אם למישהו עוד היה ספק: צ’אבי אלונסו שהיה שקט ברשתות החברתיות זמן רב, מאז הפרידה מריאל מדריד: משתף בטוויטר את הכתבה מהמארקה המכריזה שהוא קרוב לחתימה בצ’לסי:
צ’לסי הפסידה אתמול 1:0 למנצ’סטר סיטי בגמר הגביע ובליגה לאור המשבר העצום שלה מדורגת רק במקום התשיעי, מרחק שתי נקודות מברנטפורד השמינית כשנותרו שני מחזורים לסיום, סיכוי טוב שאין אירופה בעונה הבאה מה שיאפשר לאלונסו עבודה איטית יותר.
ולא הרבה אחרי: רשמי - בהצלחה מיסטר!
עולם הכדור ממשיך לבעוט לי בביצים העונה על בסיס יומי כמעט, אני קרוב לפרישה, מותש נפשית.

