מונדיאל 2026 :: מתקרבים להכרעה בשלב הבתים!

5 לייקים

אני מאוד מקווה ששופטי המסך יבדקו כל צהוב בזמן אמת, אבל במקרה של כרטיס צהוב שני לשחקן, יוכלו להגיד לשופט שהצהוב הראשון לא היה או משהו כזה
אחרת נותנים לצהוב השני יותר משמעות

מה הכוונה? בדיקת ואר על כל קרן?

אחרי ההצלחה העצומה של חוק 8 השניות, הנה באו עוד חוקי המשך.
למי ששכח, מותר לשוער להחזיק כדור בידיים רק 8 שניות, אחרת היריבה מקבלת קרן.
גם החוק של תוספת זמן שאומץ במונדיאל בקטר איכשהו כבר לא איתנו. להוציא כמה מקרים שריאל הייתה צריכה גול, לא זוכר מתי ראיתי תוספת זמן מעל ל 7 דקות. למרות 6 חילופים, 2 בדיקות ואר, 3 נבדלים וגילגולים על הרצפה.

כל עוד זה לא אוטומטי, אני לא אאמין לשינוים האלה.

הם יעשו הכל כדי לא לעצור שעון. מעיקים.

לייק 1

ערב ולילה של מוקדמות מונדיאל עבר עלינו והכרעות חצאי הגמר של הפלייאוף נערכו אתמול בדרך למשחקי ההכרעה באמצע השבוע.

בפלייאוף האירופי נבחרת איטליה עשתה את העבודה עם 0-2 על צפון אירלנד והיא תתארח בסרייבו אצל בוסניה אחרי שהבוסנים עברו בפנדלים 2-4 את ווילס (1-1 אחרי 90 דקות) בקרדיף.

שבדיה עלתה גם היא עם ניצחון יוקרתי 1-3 על אוקראינה בחוץ ותארח לגמר את פולין שניצחה בבית את אלבניה 1-2.

גם צ’כיה הייתה צריכה בעיטות הכרעה מ-11 מטר על מנת לעבור את אירלנד בבית עם 3-4 בפנדלים אחרי 2-2 אחרי 90 דקות והיא תארח את דנמרק שהביסה בבית 0-4 את צפון מקדוניה

על הכרטיס האחרון מאירופה ילחמו קוסובו שניצחה אתמול 3-4 גדול את סלובקיה בחוץ, וטורקיה שניצחה 0-1 את רומניה בבית.

בפלייאוף העולמי בוליביה עשתה את העבודה שלה עם 1-2 על סורינם ותפגוש את עיראק לכרטיס אחד על העלייה.
גם ג’מייקה עשתה את שלה עם 0-1 על קלדוניה החדשה ותפגוש בגמר שלה את הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו.
כל המשחקים נערכים במקסיקו

ההכרעות על הכרטיסים למונדיאל בערב ובלילה של יום שלישי.

4 לייקים

יאללה הימורי עלייה למונדיאל:

בוסניה-איטליה- בוסניה
שבדיה-פולין-שבדיה
צ’כיה-דנמרק- דנמרק
קוסובו-טורקיה-קוסובו
עיראק-בוליביה-בוליביה
קונגו-ג’מייקה- קונגו

לייק 1
  • עיראק
  • בוליביה
0 מצביעים
  • קונגו
  • ג’מייקה
0 מצביעים
  • צ’כיה
  • דנמרק
0 מצביעים
  • בוסניה
  • איטליה
0 מצביעים
  • שוודיה
  • פולין
0 מצביעים
  • קוסובו
  • טורקיה
0 מצביעים
לייק 1

1-1 בבוסניה! איטליה עם אדום מהמחצית הראשונה לא מצליחה לשמור על היתרון אחרי שבוסניה ישבה עליה כל המשחק:

לייק 1

איטליה מחוץ למונדיאל!!

אז האיטלקים יראו עוד מונדיאל מהבית, איך נופלות מעצמות…

לפי הסטטיסטיקה שסאשה הביא, הגיע להם

6 העולות האחרונות למונדיאל העפילו אתמול בלילה והבוקר לטורניר הגדול בעולם, ואלופת עולם אחת לשעבר שנשארה שוב בבית

המשחק הגדול של הערב אתמול הפגיש את איטליה שהתארחה אצל בוסניה ורצתה לחזור למןנדיאל אחרי היעדרות של 2 מונדיאלים ברציפות.

מין ההתחלה הבוסנים שלטו במשחק אך טעות בהגנה שלה סידרה למויסה קין את שער היתרון לאיטלקים.

בדקה ה-40 באסטוני השאיר את איטליה ב-10 שחקנים והשליטה של הבוסנים רק גדלה.
למזלה של איטליה הבוסנים היו מאוד לא מדוייקים ורק שער אחד של טבקוביץ’ השווה את התוצאה ואפשר לאיטלקים בכל זאת הזדמנות לעלות מדו קרב פנדלים.

גם שם האיטלקים פישלו כאשר אספוסיטו וכריסטנטה החמיצו ושלחו את הבוסנים לחגוג העפלה לראשונה מאז 2014.

עוד משחק שהגיע להכרעה בדו קרב פנדלים הוא צ’כיה ודנמרק שסיימו ב-1-1 אחרי 90 דקות ו-2-2 אחרי 120.
הדנים החמיצו לא פחות מ-3 פעמים בבעיטות ההכרעה ונתנו לצ’כים העפלה לראשונה מזה 20 שנה אחרי שהיו שם פעם ראשונה כמדינה עצמאית לגרמניה 2006.

עוד מדינה שהפעילה היא שוודיה אחרי משחק דרמטי של 2-3 על פולין.

השבדים הובילו פעמיים, הפולנים השוו פעמיים לפני שגיורקס כבש בדקה ה-88 ונתן לשבדים העפלה מעט מוזרה, אחרי שבמוקדמות מונדיאל הם סיימו אחרונים בבית עם שוויץ, קוסובו וסלובניה אבל הגיעו לפלייאוף בעקבות קמפיין ליגת אומות מוצלח שכלל סיומת ראשונה בבית מדרג ג’.

האחרונה מאירופה שהעפילה היא טורקיה שניצחה בקוסובו 0-1 משער של אקטורקואלו במחצית השנייה

מי שעשתה את קמפיין מוקדמות המונדיאל הארוך ביותר היא עיראק עם לא פחות מ-22 (!!!) משחקי מוקדמות שכללו 3 שלבי בתים באיזור האסיאתי, פלייאוף אסיאתי ופלייאוף ביניבשתי שבסיומו העפילו האריות של 2 הנהרות לטורניר הגדול בעולם אחרי 40 שנה.

המעפילה האחרונה היא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו שניצחה הלילה 0-1 את ג’מייקה בהארכה בשער בדקה ה-100 של טואזנבה.

כל שלבי המוקדמות הושלמו, עוד 80 ימים יוצאים לדרך!

4 לייקים

רץ ברשת
חגיגות של שחקני איטליה כשהוגרלו נגד בוסניה

אני לא איזה עכבר של כדורגל איטלקי אבל באמת שחוץ מסאנדרו טונאלי והשוער דונארומה אני בקושי מכיר את השחקנים ששיחקו אתמול. הזכייה שלהם ביורו 2020 נתנה איזה ניחוח משקר של משהו חדש אבל הכדורגל האיטלקי בבעיה. ועדיין פעם שלישית ברצף זה בלתי נתפס. אני משוכנע שאם אני הולך לבדוק את ההרכב מהמשחקים הכושלים שלהם בטורניר ב-2010 כשהכוכבים שגדלנו עליהם כבר לקראת סוף הקריירה - וזה הרכב פי כמה יותר טוב ממה שעלה אתמול. עדיין קצת חבל לי אני מודה ואין לי שום שמחה לאיד כלפיהם.

קטאר בבתים? עכשיו הכל מובן.

הם שילמו על הכל.
אולי כבר לא יהיה קטר עד המונדיאל.

4 לייקים

סגל 26 השחקנים של נבחרת ברזיל פורסם והבשורה הגדולה היא שניימאר בפנים - תפילותיו נענו! אגדות העבר שמחו מאוד עבורו כמו למשל מרסלו שתיעד את עצמו ברשתות החברתיות ברגע הפרסום. ניימאר שבשביל זה חזר הביתה לליגה הברזילאית וידע עליות ומורדות - יקבל הזדמנות לשחק במונדיאל הרביעי שלו, לאחר שלא זומן לסגל הנבחרת מאז 2023 - זמן רב עבר.

עוד זומנו בין היתר כמובן ראפינייה, ויניסיוס ג’וניור, אנדריק, גבריאל מרטינלי, קאסמירו שסיים את העונה היטב במנצ’סטר יונייטד, מרקיניוס שהצטיין בפריז סן ז’רמן וברונו גימרייש ופאביניו. אליסון ואדרסון הם השוערים הבולטים.

יש לי הרבה ביקורת על ניימאר ובכלל ספקות לגבי האם הוא מסוגל פיזית לסחוב כבר, כן, אפילו חודש, אבל זה סיפור טוב ואני שמח עבורו כי הוא כל-כך רצה את זה. כבר אמרתי בעבר פה - ב-2014 כל אוהד כדורגל חיבב אותו כזה שכל המשחק של ברזיל תלוי בו והוא עושה קסמים לצד חבורת בינוניים. ב-2018 יש את הקליפ שמאמן אומר בקבוצת כדורגל הילדים “ניימאר” וכולם נופלים כאילו ירו בהם.

2 לייקים

אני לא מכיר חצי מהשחקנים ברשימה.
אנצ’לוטי באמת לוקח רק 5 קשרים, אבל 9 שחקני התקפה?

אמרתי את זה כבר בעבר ואגיד שוב.
זה סגל בינוני מאוד של ברזיל לטעמי והסגל הזה צועק שחסר לו קשר עושה משחק, המון ווינגרים, יש חלוצים אבל אין אחד שיסדר את המשחק ויתן את הפס שיתן בישול.

מנגד זה סגל שמתאים לרוח של אנצ’ולוטי בול, ככה הוא שיחק שיחק בריאל, הגנה בינונית עם בלמים טובים ומגנים חלשים, קישור כוחני וטיסנים שירוצו קדימה למתפרצות.

בקשר לנייאר אין שום סיבה מקצועית לראות אותו שם, אם אנצ’לוטי הביא אותו כי נכנע ללחץ או כי הוא חושב שניימאר דמות מנהיגותית טובה במחנה האימונים ובחדר הלבשה, אולי.

אגב מאוד מאוד מוזר לי שז’ואוו פדרו אחרי עונה טובה בצ’לסי לא בסגל.
יש לפחות 4-3 שמות בוודאות בהתקפה שהייתי מוציא במקומו.

אני צופה שברזיל תתקדם בטורניר רחוק, היא יכולה לעשות רבע או חצי בלי בעיה אבל זה לא יראה יפה. היא תהיה יעילה, קצת מזכירה את ברזיל של 2010, אז זה נגמר ברבע.

לייק 1