ת'רד הפציעות הארור: מיליטאו, מנדי ורודריגו ייעדרו לזמן רב

זה נאמר יותר כפרגון מאשר טיעון.

אם לפשט לך את מה שכתבתי אז מה שעשה בלברקוזן זו ההוכחה על הנייר, ומה שאני מאמין שהוא יעשה בצ’לסי זה פרגון ואמונה שבמועדון מסודר, בלי שחקנים עם אגו בעננים, ועם הנהלה יותר רציונאלית הוא יביא אותם למקום טוב עם תוצאות טובות.

הזמן כבר יגיד אם זו אמירה נכונה או לא, נראה איך ילך לו באנגליה ונסיק מסקנות משם.

אני לא בויכוח אתך.

מה שעשה בלברקוזן לא פחות ממדהים, וגם אף אחד לא ראה את זה מגיע. לצד זה היו כמה מופעי ווינריות של השגת נצחונות או תיקו בתוספות זמן שקשה לייחס למאמן. ועדיין אני לא רואה מאמן אחר שהיה משיג מה שהוא השיג שם.

כשאלונסו הגיע לריאל, מבחינתי היה ברור שזו הולכת להיות שנה לפנתיאון (בנוסף למוטיבציה שייחסתי לצב על זה שפסז לקחה את הצ’מפיונס). אז חבל שלא היה מספיק אורך רוח, ובמיוחד חבל שסדר העדיפויות שלנו הוא מעוות.

3 לייקים

זה בסדר, אני גם לא בויכוח איתך. :wink:
סה”כ נראה שאנחנו מסכימים לגבי אלונסו לפי מה שכתבת.

השאלה שלך הייתה רלוונטית, אז עניתי לה לפי איך שהבנתי אותה. לצערי בטקסט קשה לפעמים להעביר טונציה.

ברגע ששחקן אמור להגיע לריאל מדריד, הוא הופך לפציע.

3 לייקים