אתלטיקו מדריד, לעולם לא נפסיק להאמין

גם רוג’רי אחלה שחקן ובא במחיר מציאה, אתלטיקו עם חלון מעולה. בטח ביחס לממדים שלה

לייק 1

זה כמובן לא יעצור את סימאונה מלדבר על פערי תקציב אחרי שישאר באותו מקום בעתיד.

4 לייקים

כתבתי על אתלטיקו כמה פעמים בחודשים האחרונים. הרבה שינויים קרו במועדון בשנה האחרונה. חלק ראינו כבר בעונה שעברה. מנהל מקצועי חדש, מאמן כושר חדש, מהפכה במחלקת הנוער.

הרכש של אתלטיקו בעונה שעברה היה טוב, אבל עדיין הסגל היה מלא בשאריות כמו למאר, ריינילדו, אנחל קוריאה, מולינה שכבר מיצו את עצמם.

הרבה שכר מתפנה בקיץ הזה, כדי להשלים את הרכש של הקיץ שעבר. בעונה שעברה הסגל לא היה מספיק עמוק. כן ראינו משהו כמו 15 משחקים שהקבוצה ניצחה בתוספת הזמן (תוצאה של שיפור בכושר של השחקנים), אבל הפיק הגיע מוקדם מהצפוי.

3 לייקים

הרכבת לא עוצרת.

נראה שאוהדי ברצלונה מרימים לאתלטיקו בכוונה כדי לכתוב בסיום העונה הבאה שזה הישג שהם סיימו במקום השני אבל לפני אתלטיקו.

ניפגש במחזור ה35 טיטי :wink:

8 לייקים

הפעם תסכימו לעשות פאסיו ?

2 לייקים

האלופה לא עושה פאסיו למקום השלישי.
נעשה לכם פאסיו אם תרדו ליגה, אני מבטיח.

2 לייקים

פששש, זה כבר שחקן חדש מספר 8. לא כולל שוער משנה ולא כולל את לנגלה.
אשכרה רכש מספר 8 לעונה הזאת, אחרי שהוציאו הרבה גם בקיץ הקודם.

שוב, כל הרכשים האלה ובסוף ירגישו סבבה עם מקום שלישי. קל להיות סימאונה.

סביר להניח, אבל הם עשו מהפכה גדולה בשנתיים ושפכו המון כסף שלא עשו אף פעם.
הם מנסים , זה יכול להיות מעניין.
אני לא אוהב את סגנון המשחק של סימאונה, אבל יש לי המון כבוד ליכולת שלו להוציא מים מהסלע.

3 לייקים

אבל הוא כבר לא מתעסק בסלעים. הוא מנסה לייצר מים מיין. השאלה היא האם סימאונה באמת יכול להתפתח.

2 לייקים

לדעתי, העונה הזאת תקבע.
עכשיו אין לו תירוצים של כסף, הוציא מלא ועל המון שחקנים.

לייק 1

טוב, אני יודע מי יחליף את סימאונה ביום שיעזוב.
צריך למצוא מקום לשים את ההימור.

“לאור השמועות הלא מבוססות בתקשורת על זה שמקורביו של אלברז לא ׳מבסוטים׳ על החתימה שלו באתלטיקו.
רובן אוריה והמונדו מדווחים שחוליאן ואתלטיקו כבר נמצאים בשיחות בנוגע להארכת חוזה ושיפור תנאיו במועדון - כל הצדדים מרוצים ורוצים להמשיך ביחד.
חוליאן רוצה להמשיך באדום לבן ונמצא ביחסים מצוינים עם צ׳ולו סימאונה!
רק להזכיר לכולם לחוליאן חוזה עד 2030 וסעיף השחרור 490 מיליון!”

:heart_decoration:

אם הוא באמת ימשיך מעבר לחוזה הזה ולא חושב לעזוב לדעתי הוא יהיה האגדה הכי גדולה של אתלטיקו מדריד בעידן הנוכחי, כן יותר מאנטואן גריזמן, שני אולי רק לפרננדו טורס. ואני אסביר.

הוא פני המועדון, אבל הוא הגיע בניגוד לגריזמן למשל שגם עזב לברצלונה - ככוכב כדורגל מאימפריה כמו מנצ’סטר סיטי ולא כשחקן ליגה טוב כמו שהיה אנטואן אלא הרבה מעבר. חוליאן היה נראה כמו חלום שלא יתממש, ועלה הרבה כסף. רדמאל פלקאו הבקיע אינסוף שערים אבל אתלטיקו של אז הייתה חסרה את קפיצת המדרגה ועדיין רחוקה מאוד מריאל מדריד ומברצלונה; קון אגווארו היה שחקן מהפנט, טכניקה וזריזות מעל חוליאן, אבל שוב, אלה שנים אחרות כשאתלטיקו חיפשה מקום בליגת האלופות. דייגו קוסטה זכה באליפות ועשה עונה מדהימה אבל פרק ב’ קילקל והיה מיותר והוא היה קצת מטרד כלכלי לדעתי.

מסכן סימאונה, אין לו תקציב.
איך ינצח את אלצ’ה.

7 לייקים

באמאשל’ך

לפני שחולי ילך.