לנגלה רק הגיע, תן לו רגע.
זהו? נגמר עם סימאונה?
עם כל האהבה אני כבר כמה עונות חושב שזה נגמר, אבל לא היה לי האומץ לצרוח את זה יותר מדי. אבל זהו, חלאס.
יש בסיס. יש אצטדיון. יש קהל ויש אחלה סגל.
חייבים להתאבד על קלופ.
הוא בדרך הבטוחה למצוא את עצמו מפוטר מפנרבאחצ’ה בעוד כמה עונות.
אני גם חושב שזמנו תם, אבל לא הגזמנו טיפה?
אריאל אתה לא אוהב את מוריניו מספיק. לא מבין איך זה בכלל אפשרי. הכדורגל בלי אנשים כמוהו משעמם בטירוף.
געגועים לספישל וואן.
במחשבה שנייה, העונה הזו כבר אבודה, אם לא קלופ, שיבוא הספישל וואן. לפחות יהיה כיף לכולנו.
את כל מה שאתה אוהב הוא הוציא בדר’'כ נגד הקבוצה שלי, מה הפלא.
אני גם בסדר עם זה שהוא יאמן אתכם.
סביר להניח שנמשיך להבקיע נגדכם רביעיות ואחרי עונה עם מוריניו אלבארז ישלם לנו כדי לבוא.![]()
לוקח זמן לבנות פרויקט, הוא צריך זמן. אני חושב שצ’ולו כבר הוכיח מעל ומעבר שהוא יודע לאמן, לא?
Nah. עם מוריניו נחזיר את ההרתעה. השחקנים יהיו באטרף כפי שאני אוהב. וגם אם נפסיד, אתם תהיו בPTSD עד המשחק הבא שלכם בסאן סירו.
תרגע, חולי, אם יעזוב, יעזוב לריאל.
לא נראה לי שזו סתם בעיה של אימון. הקבוצה מרגישה מתה. אין תשוקה, אין רצון, אין שום דבר. עם כל הצער, זה הזמן לרענן.
לא כולם סר אלכס.
רגע צולו הגיע השנה?
הוא פאקינג מאמן אתלטי מהשנה שעוד פפ אימן אצלנו…
אני אפילו לא רוצה לספור כמה זה בגלל שאני מרגיש קשיש עכשיו…
הוא מיצה את עצמו…
הוא קנה כמה שחקנים, תן לו תקופה לחבר את הסגל הזה וייתכן מאוד שדברים יסתדרו. לא בטוח שעם מאמן אחר אתם תשחקו טוב יותר.
נו ו? הקבוצה עצמה עברה הרבה שיוניים וייקח להם זמן להתחבר.
בשביל לנצח את פאקינג אלצה ואלבאס הוא צריך עוד שנה ועוד מיליונים?
מאמן שמוציא את אלבארז כשהוא רודף אחרי שער לא צריך זמן בשביל לחבר פרוייקט, הוא צריך זמן כדי למצוא מחדש מקום לאמן או מקום בעולם הכדורגל.
כמה עוד שנים מביכות צריך כדי להבין שהחיבור הזה מיצה את עצמו?
אתה יכול לזלזל כמה שאתה רוצה אבל אין משחקים קלים בליגה. קבוצות צריכות זמן להתחבר, אלו לא דברים שקורים באינסטנס.
לא מזלזל … אבל מצטער אם זה לא סימואונה מזמן הוא היה מפוטר…
זמן זה לא תירוץ
אני לא מדבר על השלושה משחקים האלו מן הסתם. אלא על כמה שנים של פשוט בינוניות לגמרי
ההיפך, אם לצ’ולו אפילו לוקח זמן לחבר פרויקט ויש לו תקופה שדברים צריכים להתחבר לו, אז זה יכול לקרות לכולם. זה קורה גם לפפ אגב, וגם לנו, למרות שבינתיים אנחנו מצליחים לנצח.
הבנאדם הצליח להסתכל בלבן של העיניים של ריאל וברצלונה של העשור הקודם. רק לפני 2-3 עונות הוא לקח אליפות עם סייקל אחר לגמרי מאותו סייקל של העשור הקודם. מגיע לו קצת יותר ריספקט.
הוא רכש הקיץ הרבה שחקנים אבל אף אחד מהם לא היה על הרדאר של הגדולות. זה לא שעכשיו הוא החתים את ויטיניה ואמבפה. יקח להם כמה חודשים אבל הם יחזרו.
נכון מגיע לו, הוא קיבל ומקבל כבוד.
זה הסיבה שהוא עדיין מאמן.
אבל כל שנה אותם תירוצים… יסיים באותו מקום ואז יגידו לנו הנה עכשיו יחליפו מאמן כושר חדש ..
ואז שוב יסיימו מקום 3…
אין צורך להגיד לי כמה צולו מאמן טוב, אני חיבבתי אותו עוד שזה לא היה פופלארי בפורום… אבל זהו זמנו תם
זה לא בושה. יקח שנה חופש ואז ימצא קבוצה חדשה, לא אלמן ישראל.
אני כבר לא יודע מה אני צריך לכתוב עוד אחרי הקיץ האחרון ששוב אתלטי נראים אותו דבר..
ברור שהם יסיימו מקום 3, הם מתחרים מול ברצלונה וריאל מדריד. כדי לסיים יותר גבוה הם צריכים שהקבוצות האלו יכשלו.
עצם זה שהוא משאיר אותם בטופ כל כך הרבה שנים זה משהו שבעיניי לא מובן מאליו.
לא ברצלונה ולא ריאל מדריד זה בטון שאי אפשר לעבור אותם בשנים האחרונות…
בטח לא ריאל של שנה שעברה וברצלונה מאז שמסי עזב אותה..
וזה שהם מקום שלישי זה יותר אות קלון לליגה הספרדית מאשר הישג שלהם.. סלח לי על הדל"פ..
טוב אז זו דעתך. ריאל מדריד של עד לפני שנה זו אלופת אירופה, ושנה לפני הוא זה שזכה באליפות עד כמה שזכור לי. אני מציע לך לבדוק איפה שאר ה"גדולות" של הליגה הספרדית שאינן ריאל מדריד או ברצלונה ולהשוות אותן לאתלטיקו. זו צריכה להיות ההשוואה, לא ריאל מדריד וברצלונה.
אני בכנות חושב שאם הוא עוזב, תוך שתיים שלוש עונות הם חוזרים למקום הטבעי שלהם, עוד קבוצת צמרת שמתחרה על מקום בליגת האלופות. מחכה כבר שזה יקרה.