מקווה שלא יגדל ב 10 מיליון לשנה
אני חייב לציין שההתנהלות של אתלטיקו מדריד גורמת לי לרחם עליהם. הם הדיחו אותנו משני מפעלים בנוקאאוט - ועדיין הכוכב הכי גדול שלהם מבקש לעבור אלינו. הם מציעים לו חוזה גדול יותר משמעותית, והוא בכלל מוכן לקצץ בשכר שלו כדי להגיע אלינו. וזו מן הסתם לא הפעם הראשונה, כי גם טוראן וגריזמן עשו להם את הקטע הזה בעבר (רק שזה היה עידן ברתומיאו אז הם חגגו לנו על התחת). זה מאוד מתסכל לחיות באילוז’ שהם יכולים לתת לנו פייט, ואז לקבל כאפה מצלצלת מהמציאות עוד פעם.
ואם זה לא מספיק - אז הם עבדו קשה כדי לשכנע את ברנרדו סילבה, ואנחנו רק הזכרנו לו שאנחנו אופצייה והוא גם מוכן לקצץ בשכר שכבר היה לו (וזה שאתלטיקו כן מציעים לו) כדי לחתום אצלנו גם הוא. אני מאוד מבין את הטנטרום המביך הזה שלהם.
מה שהכי מביך זה שהם מנסים לעשות פלורנטינו 2 ולהזכיר את נגריירה. סתם מוציא אותם יותר קטנים ממה שהם. אם כבר, אז דווקא שתי האליפויות היחידות שהם השיגו במילניום הנוכחי היו בזכות וייה וסוארז, שאנחנו העברנו להם.
הם עוד לא פריז - שיושיבו שחקנים על הספסל וביציע, רק כדי לעשות להם דווקא. בטח לא כשמחכים להם 100 מיליון מנגד. היו יכולים לצאת גדולים אם היו מחתימים את לבנדובסקי כמחליף של חוליאן ומשתמשים בכסף הזה כדי לנסות לעשות לנו פעם שלישית גלידה.
לפי רוב הדיווחים האחרונים ברנארדו לבארסה זה Done deal, יש רצון לסגור לפני המונדיאל אבל בארסה מעוניינת לשחרר קודם שחקנים ולכן מזרזים את השחרור של בארדג’י וקסאדו.
מנדש הציע את הספרדי למונאקו בזמן השיחות לסגירת העסקה של פאטי.
אני יכול להבין את התסכול שלהם, לא את דרך הפעולה כמובן כי זה נראה כאילו ילד מתבגר קיבל מנדט על הרשתות החברתיות של המועדון ואף אחד לא שם להם סטופ. התנהלו כמו אוהדים שרבים בפייסבוק עם אוהדים של קבוצה אחרת.
לא חושב שאתלטיקו מדריד לפחות מאז שאני רואה כדורגל הביאה שחקן ברמה של חוליאן אלבארס - מקבוצת על כמו מנצ’סטר סיטי שמעליה בשרשרת המזון, גם בסכום גבוה ביחס אליה. רצו שהוא יהיה פני המועדון והם יאבדו אותו אחרי שנתיים. דייגו פורלאן היה חלוץ לה-ליגה טוב, פרננדו טורס גדל אצלה והלך לליברפול אחרי הפריצה המשמעותית, קון אגווארו הגיע כילד פלא בארגנטינה אך ללא ניסיון כמובן בכדורגל האירופי. הכי מתקרב לסטטוס הזה הוא ראדמל פלקאו.
כמובן שלשחק בברצלונה הזו עם הכדורגל ההתקפי הסקסי זו חוויה ענקית ולא משנה כמה דייגו סימאונה לקח את אתלטיקו מדריד קדימה - היסטורית וכדומה ברצלונה וגם ריאל מדריד תמיד יהיו מעליה אין מה לעשות. וההצעה שלך שייקחו את רוברט לבנדובסקי לא נראית לי מספיק מפתה…
ברצלונה צריכה בלם, יש הרבה שמות שעולים באוויר וחלק עם התקדמות מסוימת במשא ומתן אבל לגבי בלמים קצת פחות…
יש דיווחים שבארסה חזרה לאופציית יאן וירגילי.
אחרי שמיורקה ירדה, סעיף השחרור שלו ירד ל 12 מיליון. לבארסה יש 40% ממכירה עתידית, כך שהוא יעלה לה רק 7.2 מיליון.
אני מניח ששומרים אותו למקרה שראשפורד יילך, או שירכשו וימכרו אותו הלאה ברווח.
יצרו סערה ביום שישי שגרמה לאופטימיות, לא סתם אתלטיקו הגיבו ככה.
כשאלבארז(ואחרים) כרגע עסוק לגמרי במונדיאל, אני בספק אם נראה התקדמות משמעותית בזמן הקרוב.
אני כן בטוח שזה יצא לפועל.
למי שמעוניין, הכתבה הזו מסבירה למה בארסה במצב שבו יכלה לרכוש את גורדון ורודפת אחרי אלבארז.
בשורה התחתונה, בקיבוץ השחרור של לבנדובסקי והמעבר לקאמפ נואו בארסה אמורה לפתוח את העונה הבאה עם 70+ לרישום שחקנים חדשים.
גורדון מוריד מזה כמות יפה, אבל המכירה של פאטי תאזן את זה בחזרה. מה שנשאר ברובו אמור ללכת לרכישה של אלבארז.
מקווה רק שיהיה מקום לחידוש של קאנסלו, ברנרדו ועוד שחקן הגנה
דיווחים על הסכמה של קסאדו למעבר למונאקו ומגעים מתקדמים בין המועדונים.
עשיתי לך לייק רק כדי לעשות אנלייק, כי סעמק, טוב?
אני מבין שבברצלונה בונים על כשירות מלאה של פרנקי, גאבי וברנאל. אוקיי.
לגביי ראשפורד -
ברנרדו כמעט לא החמיץ משחקים עד כה במהלך הקריירה.
ברנרדו סילבה לא קשר אחורי. או אפילו מתחזה לכזה, כמו מישהו אצלנו.
ברנרדו קשר אחורי לא פחות מפרנקי וגאבי
ואפילו אחלה מגן שמאלי לעת צרה
זה שפפ מתפלפפ במשחקים מכריעים, ושם שוער בתור חלוץ וקשר התקפי בתור קשר אחורי או מגן, זה לא אומר שברנרדו סילבה קשר אחורי.
וחוץ מזה, לכן כתבתי “לא קשר אחורי. או אפילו מתחזה לכזה” - כי גאבי לא קשר אחורי (יחיד) וצריך את פדרי לידו, ברנאל עוד לא שם (מקצועית אבל בעיקר כשירותית), ופרנקי זה פרנקי. ובעיקר - שלושתם לא הראו יותר מדי כשירות בשנתיים האחרונות, וזה בניסוח עדין.
ברנרדו בעונה האחרונה שיחק בעיקר כקשר אחורי בדאבל פיבוט, שזה מאוד דומה למצב אצלנו
איפשהו באזור של פרנקי ופדרי, אם זה לא חילול קודש מדי לשים אותם באותו משפט
זה לא חילול הקודש, זה מדע בדיוני. בדגש על ה"בדיוני".
על הנייר יש לנו 4 קשרים על 2 עמדות.
ואז אתה מצרף את ברנרדו שיכול לשחק בעמדה של פדרי לעת צרה(ובעוד עמדות), בנוסף אריק וגם כריסטנסן, ובנוער כבר דופקים על הדלת.
אמור להספיק.
אם ה"דקות" של קסאדו ילכו לטומי/ילד אחר? אחלה. אם ילכו לאריק - פחות אחלה. אם ילכו לכריסטנסן - כלו כל הקיצים. שמישהו יכבה את האור.







