פנטזיות, העברות וחוזים - חלון ההעברות קיץ 2026: הרכש הראשון לקיץ -אנתוני גורדון. מה הלאה?

אולי זו המהות של ברנרדו, להקל על התלות של פדרי באמצע. אם סילבה יודע לתת קצת שקט באמצע כך שלא נתבזה בכל רגע נטול פדרי זה כנראה שווה את זה (ואני נמנה מתומכי קסאדו והלוואי ויצליח)

2 לייקים

אני חושב שאחרי העונה קסאדו הבין שעם כל החצי עונה המאוד מרשימה שהייתה לו לפני שנה, פליק לא עף עליו לגמריי ובאמת עדיף בשבילו לקום ולעזוב. אני מאוד מבואס, כי ראיתי בו פייטר מעולה ושחקן שבאמת השתלב ותרם יותר מדה יונג.

השאלה כמה נקבל עליו. יכלנו לקבל שנה שעברה סכום יפה מווסטהאם, לא?

אם זה היה בעונה שעברה, ולקבוצה מאנגליה? יכלנו להוציא 50.
עכשיו, ולמונאקו? 10+5 ככה. מקסימום. בתקווה שעם סעיף רכישה חוזרת ו/או אחוזים ממכירה עתידית.

אני לא מתנגד למכור אותו, אבל עבור 15 מעדיף לשמור אותו או להשאיל. לדעתי הוא שווה לפחות 25 פלוס אחוזים מהמכירה הבאה/ סעיף החזרה.

3 לייקים

מה תעשה איתו? הערך שלו לא יעלה.

אופציה 6/7. לא ממש סוף העולם…

בהשאלה הערך דווקא יכול לעלות

מבחינתי זה אומר שכל ה-5/6 שלפניו מתו. אחרת אין שום סיבה להסתמך על ורמאלן הדני, בעל השליטה בפאמפרס, האגיס ולילי, ומלך האסלות של קטאלוניה. ועוד בעמדה לא שלו.

כמו שזה נראה כרגע, בארסה סגרה את הבסטה לעד אחרי המונדיאל. הפלונטר מול אתלטיקו על חולי נמתח, אוסימן הוא אופרציה של 150 מיליון יורו, וכל הרכש בנוסף יתנהל לפי רכישת חלוץ וניהול העזיבות, כשהמונדיאל כבר מעבר לפינה.

נחכה בסבלנות כמו כולם, במדריד גם יתחילו להתניע עד אז.

זה הזמן לטפל בעזיבות של ברדג’י, קסאדו, פאטי, חידוש של כריסטנסן ומכירה פוטנציאלית של באלדה. אף אחד מהם לא הולך למונדיאל.
גם קאנסלו אפשר לסגור. איתו כבר סוכם הכל, הבעיה היא רק המועדון הקטרי שלו ( סעודי? לא זוכר)

2 לייקים

עבור קסאדו- מדברים בתקשורת על הצעה של 23 מיליון אירו ו 20% מהמכירה עתידית. לא רע ביחס לסיטואציה שלו בקבוצה. מקווה שיש בטעות גם buy back.

6 לייקים

נשמע סביר אם יש buy back

לייק 1

לגבי קסאדו, לדעתי לא סביר שיהיה buy back כי זה סעיף שבדר’'כ שמים עבור שחקן שלא באמת רוצים למכור, ומלכתחילה המחיר יחסית נמוך.
אם מונאקו יקנו שחקן ב-20 מיליון הם לא ירצו להיות מוגבלים לסכום מכירה עתידי.

2 לייקים

נראה שהאופציה של מונאקו ירדה מהפרק…

לייק 1

1000227723

4 לייקים

פבריציו מדווח שכל הפרטים של פאטי למונאקו הושלמו.
בארסה תקבל את ה 11 מיליון שלה ממונאקו.
לא ברור לי אם פאטי ויתר על כל השכר שבארסה הייתה חייבת לו, או שהיא תשלם לו מיליונים בשנים הקרובות ( כמו שהיה עם מסי, בוסקטס, אומטיטי ואחרים).

העיתונאי ויקטור מאלו (אמינות סבירה לדעתי) חושף את ההצעה של דקו לכריסטנסן ומסכם את מצב הפייר פליי נכון לעכשיו.
כריסטנסן קיבל הצעה של 5 מיליון ברוטו לשנה. יוכל להרוויח 8-9 מיליון אם ישחק ב 60% מהמשחקים. אם כריסטנסן יבחר לא לקבל את ההצעה, לא תהיה הצעה נוספת והא יעזוב.
בעונות הקודמות הרוויח 12 מיליון ברוטו.

בארסה אמורה להיות ב 1:1 בלי קשר לעזיבות. חסר רק 12 מיליון, וזה אמור להיות מכוסה על ידי הכרה בהכנסות ממכירת המושבים VIP והכנסות גבוהות מהקאמפ.

אז זה מצב הפייר פליי כרגע לפי ויקטור מאלו.
מתחילים במינוס 12 מיליון.
הכנסה מהאיצטדיון 50 מיליון.
לבנדובסקי הכניס 38 מיליון (26 שכר ו 12 פחת)
פאטי 20 מיליון (11 מכירה ו 9 שכר)
כריסטנסן 7 מיליון אם יקבל את ההצעה.
גורדון אוכל 26 מיליון (12 שכר ו 14 פחת)
סה"כ נכון לעכשיו יש 77 מיליון בפייר פליי.

זה אמור להספיק לקניה גדולה כמו חוליאן , קאנסלו, ברנארדו, ואולי להשאיר עוד עודף.
אם בארסה רוצה להתפרע, היא יכולה.
אני מקווה שלא יקנו שחקנים סתם כי יכולים כרגע, ואז ייתקעו איתם בעתיד. חלוץ טופ, קאנסלו וברנארדו הם תוספות מבורכות. יותר מזה רק כנגד עזיבות.

3 לייקים

אל תשכח את נושא הגג. בקיץ הבא כנראה שלא נוכל לעשות רכש גדול כי נהיה מתחת ל 1:1. אני מאמין שיעשו העונה רכש מאסיבי.

2 לייקים

כן , כתבתי על זה לפני כמה ימים אני חושב.
השנה יכולים לקנות שחקנים, שנה הבאה כנראה שלא.

שמתי את הכתבה פה למי שרוצה לקרוא :up_arrow:

לייק 1