חחח, הוא הוסיף קצת על כריסטנסן, ואז מיחזר את כל מה שכתב בכתבה שאתה הבאת.
רץ למלא ניחושים באפליקציות של אהוד ודוד.
נ.ב. ברור שזה לא סופי ובתקווה שעוד רחוק, אבל זה ססק - בטח בינואר ההתעניינות בו תתקרר גם ככה.
עונה חלומית הייתה לו בקומו, כן.
אבל גם מיצ’ל, טן האח, סלוט, אמורים ואחרים נתנו עונה מדהימה , זכו לשבחים והתרסקו זמן קצר אחר כך.
פליק אולי ימשיך מעבר לשנתיים, עד סוף המנדט של לפורטה ב 2031. שנתיים זה מינימום.
ססק לא יחכה לנו בקומו אם יהיה מוצלח.
בשנתיים וחצי הוא יכול ללכת למועדון אחר, להצליח או להיכשל, להישאר בקומו ולהצליח או להיכשל, ומיליון אפשרויות אחרות עבור כל הגורמים מסביב.
אבל בינתיים, יצאה תמונה רשמית -
(התמונה בחסות מחלקת הקריאייטיב של אתלטיקו מדריד)
אתה מנסה לייאש אותי?
מסי יחזור ב 2030.
עכשיו יש לך בשביל מה לחיות.
הוא יהיה בן 18 או 15? כי הבנתי שמתאו יותר טוב מתיאגו…
מה שמבדיל את ססק זה שמאז שהתחיל לאמן הוא רק מצליח. הוא העלה את קומו ליגה בעונה הראשונה שלו.
בעונה הבאה קומו זוכה בסרייה א’.
האהוב עלי מהז׳אנר הזה היה אנדרה וילאש בואש. התחיל כמוריניו החדש והתרסק באופן קיצוני כמעט מיידית.
לאפורטה ודקו מתאמצים להוריד את המחיר של אלבארז ל-145 מיליון.
בסוף הוא היה מאמן לא רע בכלל עם קדנציה נחמדה בטוטנהאם אם אני זוכר נכון, אבל הוא לנצח יזכר על הקדנציה שלו בצ’לסי ועל הפער שבין להיות מאמן טוב ולבין לדעת לנהל אנשים.
אפילו לפני שבועיים ראיתי את אובי מיקל מדבר עליו.
מה הוא עושה עכשיו?
נבחר לפני שנה לנשיא פורטו.
למעשה החתים את וילאש בואש האיטלקי.
אני באמת לא מבין למה ששחקן כמו ברנרדו סילבה ירצה להגיע לאת׳ מדריד חוץ מכסף.
מדובר בקבוצה עם אופי של לוחמת, שלא מחזיקה הרבה בכדור, שלא דוגלת בסגנון משחק התקפי או טכני. הגנה חזקה, לחץ, וניצול מצבים. זה המהות שלה.
למה ששחקן מבוגר, שכבר זכה בהכל באמת במועדונים, ירצה לבוא למועדון כזה שלא מתאים לסגנון משחק שלו, ובטח לא לאופי שלו על המגרש?
![]()
כסף, כמו שטל אמר.
בנוסף - באתלטיקו (שהגיעה השנה לחצי גמר האלופות, לעומת ברצלונה וריאל מדריד) יכול להיות שגם מבטיחים לו מעמד גבוה/תפקיד משמעותי/הרכב מובטח יותר ביחס לקבוצות אחרות.
באתלטיקו הוא יהיה שחקן מוביל.
אצלנו גיבוי לשחקנים שפליק טחן עד אבק בשנים האחרונות.
אנחנו לוקחים אותו ‘‘על הדרך’’ ואולי זה לא מספיק בשבילו. לא סתם השארנו את ראשפורד על אש קטנה.
אולי גם כלכלית זה מתבטא לטובה יותר.
לא יודע גם מה ריאל מציעה.
איזה מעמד? הוא ישחק אצל צ׳ולו. הבנאדם הצליח להוריד את החלוץ הכי טוב בעולם לספסל. דקה 60 כמו איזה מפגר.
@mos56 רוצה לספר לנו מה בדיוק היה בשיחה המשולשת שלכם?
ובברצלונה הדיבור הוא שהוא יהיה מחליף ראשון ללאמין. יש מצב שזה, בתוספת אולי חוזה ריווחי יותר - מושכים אותו לכיוון אתלטיקו. גם אם יצטרך לעשות גליצ’ים יותר מהרגיל ולהתחלף בדקה 60.




