מלחמת ישראל - איראן :: we were on a break

ואנשים עוד חשבו שטראמפ ייתן לביבי לעשות את מה שהוא רוצה…
הבנאדם חי באשליות, הוא עדיין ממשיך להאמין שתהיה עסקה כאשר מאוד ברור שהאיראנים פשוט רואים שהוא נואש לעסקה…

2 לייקים

טראמפ מתדרך את ברק רביד לפני שמדבר עם נתניהו. השפלה כזאת אני לא זוכר.

לייק 1

טראמפ מרחיב:

״המתקפה האיראנית אפילו לא גרמה לנפגעים, אני מקווה שישראל לא תגיב. או שהם יחזרו לעימותים שנמשכים כבר 47 שנים”. ; “אנחנו קרובים מאוד לעסקה. עסקה טובה. אני לא רוצה שזה יתפוצץ בגלל מה שקורה עכשיו״

חושב שחזיתי די מדויק בינתיים.

כמובן שייתכן שהכל הטעיה אבל הגיוני יותר שהוא פשוט מכריח את ישראל להכיל.

לייק 1

חזרת בשביל המונדיאל וקיבלת את ברק רביד

לייק 1

אני תמכתי בתגובה בדאחיה אבל לא במפקדה ריקה. אני שואל את עצמי אם בשביל להוריד בית ריק היה שווה את כל ההשפלה הזו.

הרי זה לא סוד שאיראנים אימו שיגיבו על זה. אז הכל בשביל בית ריק בדאחיה?

חשוב להזכיר שלפני הסבב הקודם טראמפ השתמש בברק רביד כאדיוט שימושי.

התקשר אליו הרבה, נתן לו המון מידע שבשיאו רביד דיווח בביטחון שלא תהיה תקיפה כמה ימים לפני שישראל וארה״ב תקפו יחד.

יש לו גם קטע ידוע אחרי שהוא מסביר אצל שרקי ואברי שהוא לא טעה אלא שהדברים השתנו במהירות.

למרות שהפעם אני חושב שהוא צודק ולא תהיה תגובה ישראלית.

דיווחים שהשיחה בין טראמפ לנתניהו מתקיימת עכשיו.

וגם שגרירות ארה״ב בישראל קוראת לעובדיה להישאר בסמוך למרחב מוגן.

הוא אמר שלא תהיה תגובה ישראלית?

הוא אמר שטראמפ אמר לו בשיחה שהוא יתקשר לביבי להגיד לו שלא יגיב וטראמפ בעצמו צייץ את זה כמו שמופיע פה בכמה הודעות קודם.

ביבי חתם על עצמו גזר דין מוות פוליטי אם פה לא תהיה תגובה .

מזה אין לו חזרה.

צריך להודות במלחמה מול איראן הפסדנו.

טראמפ דורך פומבית ומוודא הריגה עם נעיצת עקב:

״נתניהו, לא יוכל אלא לקבל כל הסכם שארצות הברית תשיג מול איראן״, אמר דונלד טראמפ, ״משום שנשיא ארצות הברית הוא זה שמקבל את ההחלטות”.

“לא תהיה לו שום ברירה” אמר טראמפ ל”פייננשל טיימס” בראיון טלפוני.

“אני זה שמקבל את ההחלטות. אני מקבל את כל ההחלטות. הוא [נתניהו] לא זה שמקבל את ההחלטות.”

כשנשאל מה יקרה אם הסכם כזה ייכשל “במבחן התוצאה”, טראמפ אמר כי ישקול פשיטת קומנדו על איראן.

“זה אומר אחד משני דברים,” אמר.

“ראשית, ייתכן שניכנס ונטפל במה שנותר ולא טופל מבחינה צבאית. או שזה פשוט אומר שנמשיך את המצור על איראן, משום שהמצור כנראה היה חזק ויעיל יותר מכל מתקפה שבוצעה אי פעם נגד המדינה הזו.”

לייק 1

דרך אגב מעניין אם חיזבאללה יאתגר אותנו בבוקר

טוב אז תקפנו בקטנה
בוא נראה איך זה ממשיך

התימנים הגיבו.

וגם האיראנים עצמם

אז שוב השתמשו בברק רביד שיצא ׳מעט׳ לא מדויק.

לייק 1

למה הוא אמר שטראמפ רוצה שישראל תבליג וזה נכון.

הוא לא אמר שישראל לא תגיב.

@Uriah אתה מסכים שהחמצנו הזדמנות עם לבנון בסיבוב הזה?

מכירים בשש בש שאתם במוד התאבדותי אז אתם משאירים מלא חיילים פתוחים בניסיון נואש להביא איזה דאבל ולצאת מהברוך? ואז אוכלים לכם חייל ואתם במצב טלויזיה?

בעיני כל עוד ממשיכים לנקות את דרום לבנון כל השאר זניח, השאלה היא אם נמשיך לעשות זאת.

חיילים מתים זה זניח?