מחזור 26: מנצחים 2:1 בקלאסיקו בקאמפ ופותחים פער של 12 נקודות בראש הטבלה (רוברטו, קסייה)

ברוך הבא לפורום Monkey.

החברים כאן בנו משהו יפה לאורך השנים, תשתדל לא להרוס.

2 לייקים

טוב אני אתחיל בכך שאני לא מופתע. הם שייכים לנו. כל אירופה רועדת מהם, אנחנו מכירים אותם.

למשחק. הגול שהם הכניסו היה מקרי לחלוטין ואני שמח מהרוח שאראוחו גילה. קצת ביאוס, ואז מחיאות כפיים ולהחזיר לאמצע את הכדור. ויניסיוס עשה עליו כמה מהלכים יפים, אבל זה לא שבר אותו. כל מאבק מבחינתו התחיל כאילו לא קרה שום דבר לפניי. זאת המנטליות שאנחנו צריכים, והמנטליות הזאת היא מה שניצחה לנו את המשחק. ריאל לא הפחידה אותי ממש כל עוד ראיתי שאראוחו לא נבהל מכל השחלה או מכל השתחררות של ויניסיוס, או מכל מסירה באמצע שחתכה על הלחץ והפקירה את רביעיית ההגנה.

משחק הלחץ היה מאוד בעייתי. לא הייתי מרוכזים בהרבה פעמים בפס הראשון אחרי שהלחץ עבד. בראש ובראשונה במשחק מחפיר בעיניי היה בוסקטס. היציאה שלו ללחץ הייתה נוראית ושגויה. גם הגול שלהם התחיל מטעות שלו, וגם השער שנפסל התחיל מטעות שלו. השער שנפסל בכלל הרגיז אותי כי בוסקטס שחקן מנוסה וחכם, אין שום סיבה לצאת ללחץ לשחקן אגף שהוא עם הגב לשער, בפאקינג חצי, שאראוחו עליו. הוא פשוט הפקיר את האמצע לגמריי, ולטעויות כאלה שחקן כמו ויניסיוס רק מחכה! בוסקטס “אכל” את הפיתיון, עזב את האמצע ובא ללחוץ אותו. תוך שניה ויני ניצל את זה ושחרר שחקן ריאל למצב של יתרון מספרי מול ההגנה. היה לנו מזל גדול שהיה נבדל.
בכלל היו לנו טעויות מפגרות של חוסר ריכוז במסירות שלנו, מזל שריאל לא השכילה לכבוש. אם היינו ליברפול כבר היינו מקבלים 4.

לגבי הנבדל אגב, אם להיות אובייקטיבי, קצת מבאס שעל שטות כזאת מבטלים גול. לא היה בתאכלס שום יתרון לאפס הזה. מצד שני, זאת ריאל מדריד אז…יששש!!!

גאבי במשחק אדיר, ביחד עם דה יונג. חשוב לי לדבר על הרוח של גאבי, הרוח שלו היא ברסה הנוכחית. השחקן שלא מתחנף לאף אחד על המגרש, לא מנסה להיות נחמד, לא מוריד ראש, לא מוותר לשנייה, תמיד יתן את הספרינט, את הראש, את הרגל, מה שצריך. אם צריך הוא גם יגן על לבנדובסקי וילך מכות עם שחקני ריאל מדריד. הוא מסתכל להם בלבן של העיניים, ואני מת על זה. הגול הראשון התחיל ממנו, הכדור עומק שלו ללבנדובסקי פתח הכל. אנשים נוטים לשכוח ולא רואים שהוא גם יודע כדורגל, והכדור עומק הזה הוא הפס המכריע במהלך, ששבר את קוו ההגנה המסודר של ריאל. אני באמת אומר תודה שהוא אצלנו. הבנאדם הזה מדביק את שאר הקבוצה במחויבות, ברעב, במלחמה הבלתי מתפשרת והלא מתנצלת שלו. כזה שחקן אנחנו צריכים, חייבים!

תודה רבה לעוד קלאסיקו שהם בוכים ואנחנו מנצחים. עכשיו רק שלא יבעטו בדלי, כי מה זה מתאים לנו להפסיד משחק הבא.

6 לייקים

לייק 1

זה בדיוק הויכוח שלי היה עם האוהדים של מדריד לפני כמה שבועות. לפי החוק היבש זה נבדל והשריקה מוצדקת. אני רוצה שיעדכנו אותו ובמקרים כאלו שיתנו יתרון להתקפה.

אבל זה פיפא סביר להניח שרק בעוד איזה 50 שנה יעדכנו את חוק הנבדל…

לייק 1

ברור שזה נבדל מבאס, אבל זה נבדל. לא מבין את הדיבורים על המקרה.
אני מאוד מופתע מהצורך בדיוני שיפוט אחרי מהלך כזה.

לגבי חוק הנבדל עצמו, אני לא מתנגד עקרונית לשינוי החוק, אבל עוד לא שמעתי חוק שיפתור את הבעיה מבלי להזיז את הקו, ואיתו את הדיון, בX סנטימטר אחורה.
בסוף צריך גבול, צריך הגדרה ברורה של מהו נבדל ומהו מהלך חוקי, ואיפה שיש גבול יהיה ויכוח. (מתאים גם לדיון הפוליטיקה).

בנוסף, כל שינוי בקו הנבדל יגרור שינוי בצורת המשחק. קל לחשוב שהקלה על שחקני ההתקפה תגרור יותר גולים, אבל זה נאיבי לחשוב שההגנות לא יתאימו את עצמן לקו החדש.
איך הגנות יתאימו את עצמן? פחות מלכודות נבדל וקו הגנה נמוך יותר.

2 לייקים

זה נכון שבסוף יש קו שרירותי, פשוט צריך לזכור מה הקו נועד למנוע… הוא נועד למנוע דגירה של חלוצים למעלה. לדעתי שחקן הנתקפה צריך לחצות לגמרי את החלק הכי אחורי של שחקן ההגנה.

5 לייקים

אני חושב שאם היו הולכים לפי הקו של כף הרגל אז ההרגשה של הקיפוח במקרים כאלה הייתה פחות נוראית. זה שגול נפסל בגלל איזה קו אווירי של הכתף זה אווילי לגמרי.

5 לייקים

הבעיה לא בקו, הקו טוב, שישמשיכו עם הקו.

הבעיה היא איפה עוצרים ובודקים, אם זוכר נכון בפריים אחד אפשר לנוע 12 ס’‘מ, ואם זה שני שחקנים בכיוונים מנוגדים אז זה כבר 24 ס’'מ.
בנבדל נראה שעצרו ובדקו מתי שקרבחאל התחיל לבעוט בכדור ולא מתי שהכדור עזב את הרגל של קרבחאל שזה פריים אחד אחרי ושם נראה כאילו שאין נבדל.
לא יודע אם בלה ליגה משתמשים במערכת הנבדל החדשה שהתחילו להשתמש בה במונדיאל, אם לא אז חייבים להתחיל להשתמש בה מיד כדי למנוע את ההרגשה שמדובר ב varcelona
פנדל ברור שלא ניתן בדקה ה88 נגד ולנסיה, ושני שערים שנפסלים באופן די מפוקפק נגד בילבאו ובקלאסיקו, זה 7 נקודות.

השער של ראפיניה והיד הברורה של בילבאו זה שתי החלטות מוצדקות לחלוטין. הנבדל שהיה בקלאסיקו לפי החוק היבש זה נבדל
.

12 נקודות הפרש זה לא בגלל השופטים זה בגלל שריאל קבוצה בינונית . מוזר שצריך בכלל לציין את זה.

לייק 1

לא הייתה יד ברורה, גם אם הייתה יד זה רחוק מהשער ולא גרם למצב ישיר והכי חשוב שגם אם הייתה נגיעת יד זה כי השחקן ניסה להגן על עצמו בגלל הרמת רגל מסוכנת מאוד של דה יונג.

מה שהיה ברור זה הפנדל על ולנסיה בדקה ה 88

בקשר לנבדל אם בודקים מתי שצריך לבדוק ולא פריים לפני כנראה שאין נבדל.

ריאל מדריד קבוצה בינונית ומטה, אבל אם 2 מ 3 ההחלטות האלה בשבועיים האחרונים הולכות נגד ברצלונה ההפרש הוא 3-4 נקודות.

לא חולק עליך על הפנדל מול ולנסיה . אני מדבר על המשחק מול בילבאו חחחח הוא נגע ביד שלו עם הכדור אין לי מה להוסיף על זה. זה יד . ואחרי זה המהלך של גול זה לא קשור למה שכתבת (מול בילבאו)
מאוד קל גם להתעלם מערימת הטעויות שהיו מול ברצלונה לפני הפגרה…

זה ההודעה האחרונה שלי בנושא :slight_smile:

עריכה : טעות שלי תוקן

לא אמרתי כלום על השער של ראפיניה, ברור שלא היה שם נבדל.

אני לא יודע בוודאות, אבל הגיוני שיצלמו במצלמות אנלוגיות באיכות גבוהה מאוד וישדרו באיזו רזולציה וכמות הפריימים שתרצה.
אם לא, השאלה כמה פריימים לשניה המצלמות עושות.
הטלפון שלי מסוגל לצלם ב 60 פריימים לשניה. אם שחקן רץ במהירות של 30 קמ’‘ש, יצא לי שפריים אחד שווה 14 ס’'מ
אני מאמין שאם משתמשים במצלמות דיגיטליות, הן מצלמות לפחות ב 240 פריימים בשניה, כי הסלואו מושן בהילוכים חוזרים נראה חלק
אבל יותר הגיוני שמשתמשים במצלמות אנאלוגיות, אז אין משמעות לפריימים.

לא משתמשים, יש מצב שיתחילו בשנה הבאה.

בלי קשר, אני לא מבין, אתה חושב שלא היה נבדל של אסנסיו לפי החוק היבש?

אני לא יודע, יכול להיות שלא היה נבדל, הבעיה שלי זה שעצרו את התמונה כשהכדור עוד לא עזב את הרגל של קרבחאל והנבדל היה מינימלי של סנטימטרים, אסנסיו היה בדרך לצאת מנבדל ואראוחו נע בכיוון הנגדי, ככה שמאית שנייה יכולה לעשות את ההבדל בין נבדל מינימלי ללא נבדל.
עד לעכשיו תמיד עוצרים את התמונה כשהכדור עוזב את הרגל ולא כשהכדור פוגע ברגל, אז פריים אחרי מתי שעצרו כשהכדור עוזב את הרגל של קרבחאל יש ספק מאוד גדול אם היה נבדל, אבל לא בדקו את הפריים הזה בואר וכאן הבעיה שלי.

במצב היום ההחלטה אם יש נבדל או אין נבדל במצבים הגבוליים זה בידיים של שופט הואר שמחליט מתי לעצור את התמונה, אם זה יהיה אוטומטי ומחשב שמחליט מתי מתחילים למדוד בלי התערבות יד אנושית זה יהיה הכי טוב ולא יהיו חשדות שהשופט הוא שהכריע את המשחק. כמו בטכנולוגיית קו השער.

לייק 1

קצת מצחיק, כי עדיין יהיו חשדות שהמקריות היא שהכריעה את המשחק.
פשוט במקום להכריע אותו בנקודה בה עצרו את התמונה (בהנחה שאנחנו מסכימים שהשופט אינו מוטה אלא סתם טועה, מדובר במקריות גרידא), היא תכריע אותו בכך שיתברר האם המסירה הייתה אלפית שנייה לפני הכניסה לנבדל או אלפית שנייה אחרי הכניסה לנבדל. ולאף שחקן, אפילו לא למסי, אין את היכולת לתזמן מסירה ברזולוציות האלה, כמובן.

עדיף זה מהאפשרות השנייה, עם מחשב יודעים שהמחשב תמיד עוצר ומודד בדיוק באותה נקודה אצל כולם, אם זה עם המגע בכדור ואם זה כשהכדור עזב את הרגל, כמה שפחות בידיים האנושיות במקרים האלה.
המצב הנוכחי שפעם מודדים ככה ופעם ככה כשהנבדל הוא 10 ס"מ זה לא מצב שטוב לי לחיות איתו.

בקיצור יש קו ואסור לעבור אותו ברגע נתון, איפה הקו ומתי הרגע הנתון אפשר להחליט ומפה שהמחשב יקבע.

כאמור, הטענה שלי היא שכבר במצב היום, מקריות, ולא שופט, היא שמכריעה את המשחק.
פשוט, במקום שזה יהיה “האם המסירה הייתה בשנייה X או בשנייה X+1”, זה “האם הבדיקה נעשתה בפריים X או בפריים X+1” .

אבהיר, מה שאני כותב פה זו אמירה כללית לגבי תלונות על פריימים… בנושאים אחרים גם לי יש אינספור תלונות על השופטים בספרד ובעולם, ובפרט על חוסר אחידות בין שופטים שונים.

גם כמה ס"מ ימינה או שמאלה יכולים להיות הבדל בין קורה לגול, כמה מילימטרים הבדל היו יכולים להעלות את גרמניה משלב הבתים, ואם היו שורקים עבירה על פאטי נגד אינטר היינו עולים לשלב שמינית הגמר הצ’מפיונס

בעוד סוגיית נגרירה עדיין לא מביאה הוכחות על כלום, ואתם כאוהדי ריאל ממשיכים “לא להתעסק בשיפוט” אנחנו ממשיכים בעוד סוגייה טרחנית על איזו טעות שיפוט נעשתה על מי ומתי. אין לזה משמעות, ואני לא רואה את הטעם בלהיכנס לעוד סייקל של חשבונאות בין הקבוצות טייק 1246897542.

3 לייקים

אם זה מחשב זה יהיה 100% מקריות, במצב היום ? כבר היו מקרים בעבר.
את המחשב אי אפשר לשחד, על המחשב קהל ביתי לא משפיע, מחשב לא עובר יום רע.

כן, אבל הקורה שם והיא לא זזה, בכל פריים הקורה תהיה בדיוק באותו המקום, רוצה שהנבדל יהפוך ל"קורה".

לייק 1

גם על ההחלטה באיזה פריים לעצור את התמונה קהל ביתי לא משפיע, והיא רגישה לימים רעים בערך כמו שהיכולת שלך לפתור את התרגיל 1+1=? רגישה לימים רעים.

:innocent:

לסיכום, שופטים עדיין יכולים לשגות, ובוודאי במזיד, אבל הדיון פה על כמות פריימים בדקה הוא לא המקום הנכון לכוון אליו את החצים של קורבנות השוחד, לטעמי.