אני חושב שהנבחרת במוקדמות האלה רק השתפרה, מרגיש לי שדווקא השיא שלה היה הפעם ולא ב-2022 ולכן היא מגיעה בוגרת ובשלה יותר ואפילו למדה לשחק בלי מסי כמה פעמים ולהיראות טוב מאוד, זה משהו מאוד חשוב שהנבחרת הזאת זכתה לקבל.
נכון שיש כמה שמות שאפשר לקחת החוצה כמו אקוניה שבתור אחד שרואה אותו כל שבוע ריבר בא לי להוציא לעצמי את העיניים מהמקום ואני ממש מקווה שהוא לא יהיה בסגל הסופי.
אבל פארדס ממרום גילו מציג יכולת מעולה בבוקה ובקמפיין הזה זכינו לקבל את אלמדה כבאנקר חשוב, את חוליאן שבא כחלוץ הפותח, את ניקו פאז כתוספת משמעותית לקישור במקרה שמישהו מהשלישייה הראשית יהיה פחות טוב ואת בלרדי שכבר החליף את קוטי ואוטה בכמה משחקי קמפיין מוקדמות והיה טוב.
לטעמי אנחנו בלי להתבייש ובלי לייצר MUFA כי די זכינו אין יותר מופה, אנחנו מועמדים חזקים לזכייה נוספת.
אתה מתכוון לג’וליאנו?
הוא חלק מהסגל בשנה האחרונה, יהיה במןנדיאל אבל בדרך כלל לא פןתח, עןולה כמחליף ואפילו כבש ב-1-4 הענק על ברזיל.
בדרך כלל משחק בכנף ימין בשלישיה ההתקפית, סקלוני לא ניסה אותו כמגן, שם הוא סומך על מולינה ומונטיאל עדיין
אין ספק שהכדורגל הארגנטינאי וההתאחדות שלו זה עץ שלא מפסיק לתת פירות.
אחרי שבוטל הפיינליסימה מול ספרד קבעו בהתאחדות הארגנטינאית משחק אחד מול גואטמלה בבואנוס איירס.
אז מה קרה? בגואטמלה שכבר קבעו משחק נגד איטליה בז’נבה בשוויץ קיבלו הודעה מפיפ"א שבמסגרת חלון פגרה של פיפ"א נבחרת לא יכולה לשחק בשתי קונפרדציות שונות (אירופה ודרום אמריקה) ולכן אמרה לנבחרת ארגנטינה תודה אבל אנחנו מבטלים, קבעו עוד משחק עם אלג’יריה באירופה והשאירו את נבחרת ארגנטינה ללא יריבה.
מה עשו בארגנטינה? קבעו עם מאורטיניה ב-27 במרץ ועם זמביה ב-31 במרץ באיצטדיון של בוקה.
יש עוד 6 ימים למשחק הראשון, היריבה עוד יכולה להשתנות פעמיים
כבר בחצי הראשון היה זה שער של אנזו מתוך הרחבה ובעיטה חופשית של ניקן פאס שנתנן לארגנטינה את 2 השערים כשמאוריטניה כובשת את שלה ממש בדקה ה’94 אחרי עירבוביה ברחבה ובסיום 1-2
הנבחרת לא שיחקה מספיק טוב, לא יודע אם השחקנים החליטו לשמור על עצמם, הרמה של היריבה החלשה או זה שהבומבונרה לא הייתה מלאה עד הסוף (!!!) אפילו משהו בשירת ההמנון הייתה עייפה, היה מאוד קשה להישאר ער ומרוכז בלילה הזה.
סקלוני הסכים במסיבת העיתונאים שהנבחרת לא נראתה טוב.
ארגנטינה מנצחת הלילה 0-5 את זמביה במשחק שלפחות מקצועית היא נראתה בו יותר טוב.
לפני המשחק היה דיבור על זה בתקשורת
שדה פול ופארדס העלו הצעה לעלות עם חולצת תמיכה בטאפיה נשיא ההתאחדות שמואשם בשחיתות גדולה מאוד.
מסי, דיבו, חוליאן ועוד שחקנים סירבו ובזה זה נגמר, יש הרבה בלאגן סביב ההתאחדות וטאפיה, חקירה שלו עם הרבה כסף שנעלם ונמצא אצלו בכל מיני אחוזות בבעלותו ומינוי מקורבים, יש לו צו יציאה מארגנטינה, למןנדיאל הוא כנראה לא יטוס.
מקצועית על הדשא נראו הרבה יותר טוב, מסי היה מעולה, ההרכב המעט מוכר יותר עלה וזה הורגש.
מסי עם שער ובישול היה נראה רענן ומאוד לא עייף, בישל לחולי את הראשון ואחריו מק אליסטר בישל למסי.
אוטמנדי כבש את השלישי בפנדל, הרביעי היה עצמי ואת החמישי סגר ולנטין בארקו הצעיר שנותן עונה מצויימת בשטרנסבורג.
הנבחרת לחצה, שלטה, רצה, מה שהיה נגד מאוריטניה זאת לא אותה נבחרת ואפילו הבומבונרה חווה אווירה טובה יותר משישי
זה היה משחק הפרידה של ארגנטינה מהאוהדים על אדמת ארגנטינה לפני המונדיאל
המשחק הבא של הנבחרת צפוי להיות נגד סרביה ב-9 ביוני, משחק הכנה באלבמה, רגע לפני שהטורניר הגדול מתחיל
סגל ארגנטינה למןנדיאל
שחזור כמעט אחד לאחד של 2022 אין הפתעות כמעט בכלל, 8 שחקנים שלא היה ב-2022.
סאנסי בחוץ לדעתי זאת ההפתעה היחידה והממש מוזרה. עשה עונה הרבה הרבה יותר טובה מליצ’ה ובילרדי
בהתקפה לא היה לי ציפיות לאף אחד אחר.
מי שקיבלו את המקום שלהם בסגל אלה ג’ובאני לו סלסו וניקו גונזלס שממש לפני במונדיאל ב-2022 חוו פציעה ונגרעו מהסגל..הפעם הם מקבלים הזדמנות שנייה.
אני אוהב את לו סלסו אבל לדעתי לא בטוח בכלל שיש לו מקום בסגל.
בואנדיה היה חייב להיות וגם ניקו דומינגז נתן 2 עונות מצןיינות בנוטינגהאם פורסט
לא מבין למה פלאסיוס שם, יש לי מספיק קשרים אחוריים/מרכזיים בסגל
פלאקו לופז זה סתם לא ישחק ולא יתן שום ערך מוסך
אני לא מאמין גם בניקו גונזלס אבל היה לי ברור שהוא יהיה
מקווה שנראה דברים יפים מניקו פאס, אלמדה וג’וליאנו סימאונה, הם מבחינתי החומר החדש, האנזו והחוליאן של 2022
הסגל נותן וויבים של איטליה 2010, ספרד 2014 וגרמניה 2018.
כמעט אפס שינויים לעומת הסגל שזכה, עם ירידה ברורה בחשק ובאנרגיות. זה מוזר כי במוקדמות נראה שהוא קצת ניסה לעשות ניסויים ושינויים. הסגל שהצעת אהוד הרבה יותר טוב ומאוזן.
אני מקווה שאנחנו טועים וסקאלוני יודע מה הוא עושה,כי יכול להיות שהוא סומך על מסי ודיבו שישמרו על כולם ערניים וממוקדים, חולי ואנזו שמגיעים בשיא הקריירה וקצת אנרגיות מטורפות מצ’וליטו.
אני עובר על הרשימה ומה שהכי בולט לי זה הוורסטיליות. יש פה בערך שישה הרכבים שאפשר לעלות איתם. זה נכון שהשלד דומה מאוד לקטאר, אבל השינויים הופכים את הנבחרת לחזקה יותר משהייתה (למעט אנחליטו שאין ולא יהיה לו תחליף).
אני לא ממש מחזיק מדה פול ומקאליסטר בימינו וממש לא אתפלא אם נגמור עם ניקו פאס\בארקו\אלמאדה על חשבונם. כמו שבקטאר גמרנו עם אנזו וחוליאן. אני גם לא שולל שנשחק עם שני 9 (לאוטרו וחולי) ומידי פעם מול קבוצות מסוימות נשחק על אגפים עם ניקו וסימאונה. ואגב לא שולל גם שפארדס אהוב ליבי יחזור ל-5 פותח.
אין לנו הרכב נוצץ ואני מבין שרוב השחקנים באים אחרי עונה לא משהו ולא בפורמה טובה. אבל יש ערך מוסף שהשחקנים מקבלים ונותנים כשהם מתאחדים בסקאלונטה. זה משהו שקשה מאוד להשיג בכדורגל נבחרות ואני בספק כמה נבחרות יש להן את זה - כשהשלם שווה יותר מסך חלקיו.
אני רוצה לקבל את החצי שנה של להיות אלוף עולם שגזלו ממני. 3.5 שנים עברו כמו טיל ועכשיו כל יום נמרח כמו 3.5 שנים. שיתחיל כבר!!!
17 ימים
ההרכב הפותח שלי כרגע הוא:
דיבו
טגלי
ליצ’ה
קוטי
מולינה
פארדס
אנזו
ניקו פאס
חוליאן
לאוטרו
מסי
מניח שסקאלוני ילך לכיוונים אחרים לגמרי אבל לא אכפת לי, אני סומך עליו (בניגוד לפליק המעיק) בעיניים עצומות.
ג’וליאנו סימאונה ודייגו סימאונה, וניקו פאס ופבלו פאס יהיו האבא והבן הראשונים שמשחקים עבור ארגנטינה במונדיאל.
דייגו עשה זאת ב-3 מונדיאלים (94, 98 ו-2002) ופבלו פאס עשה זאת יחד עם סימאונה האב ב-98 כששיחק משחק בודד נגד קרואטיה בשלב הבתים.
הבנים ג’וליאנו וניקו ישחקו עם ארגנטינה במונדיאל הקרוב אחרי שזכו להיות בסגל הסופי של הנבחרת
לא יצא לי לעקוב אחרי ארגנטינה מאז הזכייה יותר מדי(לא כמו לפני), אבל בהנחה שהרוב נשאר די דומה(וככה נראה) אז אני חושב שיהיה קשה לארגנטינה להחליף את התרומה העצומה של דה פול אם הוא לא יצליח להגיע בכושר טוב. בטח לא עם שחקנים שהם יותר קשרים ‘‘טכנים/יצירתייים’’ כמו פאס ואלמאדה(שעושה רושם שאמור להיות המחליף של די מאריה בכלל).
אולי בארקו שעשה הסבה לקישור כן, אבל אני לא מכיר מספיק. חשוב שמי שימלא את העמדה הזו יהיה ורסטילי מספיק בשביל החילופי מקומות עם מסי, ובעיקר בעל מנוע כדי לעשות עבודה הגנתית של שניים.
אם דה פול כבר לא מסוגל, ואין בנמצא מישהו כזה זו תהיה בעיה קשה.
מסכים שניקו פאס ואלמאדה יחד בהרכב זה לא רעיון טוב. זה רך מידיי. זה גם מאוד תלוי ביריבה. בכל אופן אני לא חושב שארגנטינה תשחק או תנסה לשחק כמו ששיחקה בקטאר. בקטאר זו הייתה כל הזמן מלחמה עם הגב אל הקיר. דה פול היה הכרח (והיה מדהים!). אני כן מקווה שננסה לשחק יותר פרוגרסיבי. לא woke אבל גם לא קונסרבטיבי.