Aguante Argentina: הסגל למונדיאל פורסם, הולכים לשמור על התואר 🇦🇷

עוד 5 ימים הבמה העולמית הגדולה בתבל יוצאת לדרך עם מונדיאל 2026 שיתחיל.

ארגנטינה תתחיל את דרכה רק ב-17.6 בלילה שבין שלישי לרביעי ב-4:00 נגד אלג’יריה בקנזס סיטי.
זה אומר שלחבורה של סקלוני יש זמן ל-2 משחקי אימון בארה"ב, הראשון מביניהם הלילה בטקסס נגד הונדורס ובלילה שבין שלישי לרביעי נגד איסלנד באובורן, אלבנה.


החדשות הטובות מהתמונות הללו ומהדיווחים בימים האחרונים שגם אושרו ע"י סקלוני במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הלילה היא שמרבית השחקנים בקצב החלמה והתאוששות טובים מהציפיות ונראה שהסגל יהיה כשיר ברובו הגדול כבר נגד אלג’יריה למשחק הפתיחה, ומי שלא אז לפחות למשחק השני נגד אוסטריה.
לפי דבריו של סקלוני מסי יצא מאיזור הפציעות, הוא חזר לכשירות מלאה אך כמובן עדיין ישמר בכפפות של מסי.

זהו ההרכב הצפוי של הנבחרת הלילה.
למרות במצב הבריאותי המשופר, סקלוני עדיין ישמור על השחקנים שמתאוששים מפציעה ולא נראה סיכונים מיותרים.

אז מוכנים…

3 לייקים

אהוד זה לא השיר הנכון…

4 לייקים

תכננתי לשמור אותו לסיקורים הבאים :wink:

אני קורא כל מיני שמועות על התלבטות לגבי שינוי המערך של ארגנטינה בעקבות מצב המגנים.
סקאלוני שוקל לעבור ל-352 עם סימאונה וניקו באגפים, כשאומרים שלכאורה זו גם הסיבה שסנסי לא זומן כי הוא לא מתאים לתפקיד הבלם השמאלי.

לייק 1

אז יכול להיות שהוא יזומן בכל זאת יזומן
ליאנדרו באלרדי נפצע באימון היום, החמיר את הפציעה שספג באפריל במארסיי וכנראה שהוא בחוץ.

במידה והוא אכן בחוץ סקלוני יכול לזמן רק שחקנים מהסגל המורחב של ה-55 שחקנים:

מרקוס סאנסי
זאיד רומרו
קווין מק אליסטר
לוקאס מרטינז קווארטה
חרמן פצלה
לאוטרו דה לולו
מרקוס אקוניה
גבריאל רוחאס

השמות הבולטים לפי התקשורת שכנראה יזומנו הם סאנסי או מרטינז קווארטה.

לייק 1

האמת שזה רעיון מצויין, אם כי הגנתית שחקני הקו גם רעים, אבל שוב המגינים גם זקנים וגם ביכולת לא טובה. מקווה שסקאלוני ייצר שוב כדורגל טוב עם שינוי מערך כזה.

וואלה זה לא מערך שארגנטינה יודעת לשחק..אני מפחד ממנו.

3-5-2 עושה לי סיוטים ממונדיאל 2002 עם בייאלסה שבסוף מצאנו את עצמנו עם קילי גונזלס באגף שמאלי מרים לסורין בצד השני לנגיחות.
נגד שבדיה סורין הגיע ליותר מצבים לגול מבאטיסטוטה

ההרכב

מוסו

טגליאפיקו, אוטמנדי, ליצ’ה מרטינז, ג’יאיי

לו צ’לסו, פלאסיוס, בארקו

אלמאדה, לאוטרו, ג’וליאנו

ארגנטינה מנצחת הלילה 0-2 את הונדורס במשחק ההכנה הראשון משערים של לאוטרו בכדור עונשין ועוד אחד של ג’ליאנו.

סקלוני לא סיכן כמובן את הפצועים ונתן במה גם לשחקני הספסל וגם לשחקנים הצעירים שנסעו עם הנבחרת על מנת להשתתף באימונים ובמשחקי הידידות.

תקציר מורחב למעוניינים:

בלילה שבין שלישי לרביעי משחק הידידות השני נגד איסלנד, שם הערכה היא שנראה כבר יותר שחקני הרכב ראשון.

לייק 1

כשרואים את החילופים האחרונים במשחק יש תחושה שסקאלוני בהצהרת כוונות אומר “אני נשאר גם אחרי המונדיאל”. הלוואי.

ההססננות ויראת הכבוד במשחק של בארקו ושיאיי הורגשו מאוד. בארקו תרם מאוד הגנתית אבל היה נראה שאין לו רעיונות יצירתיים בבניית ההתקפות.

פקונדו מדינה נראה כמי שאכל שוארמה אחת יותר מידיי ואני תוהה איך יתמודד עם קיצוני מהיר.

ג’וליאנו זה דבר נחמד לזרוק בחצי שעה אחרונה כדי לטרוף את הקלפים אבל אין לו חולצת הרכב לדעתי.

דה פול צריך לקבל את המזכר שכתוב בו שיש רק שחקן אחד בנבחרת שיכול ללכת על המגרש וזה לא הוא.

ואחרי כל זה - ארגנטינה שווה יותר מסך שחקניה. וזה בהרכב שני.

3 לייקים