ציינתי את המשחק של גוטי [לפני שנה נגד אותה סביליה בסנטיאגו ברנבאו הוא פתח בהרכב בשלושער של זינדין זידאן וגם כן הציג משחק פנטסטי ובישל בעקב] כדי להראות איך תוך שבוע הוא הראה את שתי נקודות הקיצון שלו ברמת החוסר יציבות. זה גם היה נותן לו מעין גירוי לעלות מהספסל והוא לא יודע בזה.
אני רוצה לעשות הפרדה בין שני דברים: השחקנים הספרדיים, מול אלה שגדלו אצלינו בקאנטרה למשל. ברור לי גם שהקבוצה עושה משהו עקום. דני קרבחאל חזר אחרי עונה אחת, אבל אלבארו קארראס שהתגלגל בכל מיני קבוצות כבר עלה הרבה כסף.
שחקנים צעירים לרוב מקבלים יותר את הבמה כשהקבוצה או במצב כלכלי מחורבן כמו ברצלונה או כשיש בעיות מקצועיות קשות ופציעות. מצד שני בא עם זה את עניין הלחץ ואולי קושי עבור שחקן צעיר להשתלב במגמה כזו. למשל ויניסיוס שהיה מיועד לקסטיליה - קיבל את הדחיפה קדימה מסנטיאגו סולארי, היה כמה משחקים בהרכב וליהטט עד לפס האחרון. אם גארת’ בייל היה בעונה סבירה כנראה זה לא היה קורה.
ראול אסנסיו וגונסאלו גארסיה הם שחקני סגל סבבה לגמרי, הם יכולים להוסיף עוד לסגל. ניקו פז קצת יותר טוב מהם בגדול - ברור לי שזו לא אותה העמדה - אבל האם הוא שחקן כל-כך טוב? אני לא יודע.
השחקנים הבאמת-באמת טובים האחרונים שיצאו מקסטיליה הם חסה רודריגס, אלבארו מוראטה, דני קרבחאל ונאצ’ו [אנדרייטרד ענק].
בוא נביט רגע על הצד השני - על ברצלונה, ואולי זה שכל קבוצות הגיל משחקות באותה השיטה זה כמובן עוזר ומחדיר את ה-DNA וכדומה. פרמין לופס היה מעולה מהרגע הראשון. לא מתייחס לגולים בקדם העונה כי זו אופרה אחרת, מדבר על העונה תאכלס. אני לא יכול להשוות אותו לטיאגו פיטארץ’ כי טיאגו בן 18 ויש חמש שנים הבדל וזה המון, אבל טיאגו על פניו נראה לי פחות מוכשר, פחות מכריע. שחקן לא רע, סוס עבודה. לא מישהו שאתה מתלהב לראות אותו בהרכב.
לגבי הספרדיים: תסתכל על הספרדים הבולטים כיום, לא רק בסגל הנבחרת, עזוב הרי את שחקני ברצלונה שלא רלוונטיים אלינו. ברור שהייתי רוצה את רודרי. חוץ ממנו? וואלה שאלה קשה מאוד.








