בטח שמתם לב ש...גירסת ריאל מדריד

שאלה אם יש בחירות גם אצלכם יש חוק שמגביל את הנשיא ברכש בתקופת בחירות?

הבן אדם איבד את זה לגמרי.

הטקסטים שלו די מופרעים.

2 לייקים

בפועל הוא כן מתפטר… לא?
פשוט בשביל בחירות, כדי לקבל מנדט מחודש.

טוב בינתיים הוא בעיקר יוצא על העיתונאים, וכמובן גם מזכיר את השופטים ונגריירה.

לא נראה לי שמהערב יצאו לנו חדשות גדולות, בלשון המעטה, אבל אני עדיין מקווה.

עבדו עלינו. אני קורא ככה ברפרוף וקיוויתי שתיכף יגיעו אכן שאלות קשות מצד העיתונאים. על פיטורי אלונסו, ויניסיוס, אמבפה, ארבלואה, המכות שהיו, הטעויות שנעשו והחלק שלו..על המאמן הבא. לא יקרה..

סגירת חשבונות עם עיתון ה-ABC, שאביו היה מנוי שלו למשל, “רלבו? הם הפסידו 25 מיליון יורו”. אפס לקיחת אחריות. וכמובן נגריירה ודיבורים על המצב הכלכלי הטוב ומאזן התארים בתקופתו. בעע.

“אני לא מתכוון לדבר על מאמנים או שחקנים. אני רץ כדי להחזיר את נכסי המועדון לסוסיו. הם נלקחים מהם, ממה שאני רואה כל יום, על ידי כמה עיתונאים שרוצים שאעזוב. לא רק שאני לא מתכוון לעזוב, אני רץ לבחירות כי אני רוצה שריאל מדריד תמשיך להשתייך לחבריה. התמודדתי לפני 26 שנים והייתי צריך לשלם לאלה שלא קיבלו תשלום ולהגן על המוסד”.

על פדה וטשואמני: “אני חושב שזה מאוד לא בסדר, ואני חושב שזה אפילו גרוע יותר שהם פרסמו את זה. אני כאן 26 שנים, ובאף אחת מהן שניים או ארבעה שחקנים לא רבו. אבל זה נשאר בתוך המועדון. אני לא מתכוון לאפשר את הכאוס שחלקם ניסו ליצור. ההדלפה גרועה יותר, אני חושב שזה גרוע יותר; אני מאמין שב-26 שנותיי כנשיא, זו הפעם הראשונה שראיתי משהו כזה”.

-מוזמנים אגב לדון על פלורנטינו בדיון שפתחתי לו בפורום למרות שאני רואה שמעדיפים פה..

חשבתי שהוא יגיע וידבר על המצב של הקבוצה כי לאוהדים מגיעות תשובות. במקום זה הוא מגיע לסגור חשבונות וממשיך עם הקו שכולם נגד ריאל מדריד ונגדו.

הייתה בי תקווה שבסך הכל נעשו כמה טעויות, וכמה נקודות הוזנחו, לצד איזשהו חשש קל שהבנאדם איבד את זה. הערב החשש הזה תפח למימדים אסטרונומים.

השאלות של מה אני בכלל ביחס לקבוצה הזאת, איך אני בעצם מתחבר אליה ומה אני אוהב בה ממשיכות להתחזק. פלורנטינו פרז בשבילי תמיד היחידה אולי שהערצתי בריאל מדריד, אף שחקן לא הגיע קרוב אליו, ותמיד סמכתי עליו בעיניים עצומות וידעתי שיהיה בסדר. עכשיו אני רואה אדם מנותק, שחשוב לו יותר לסגור חשבונות אישיים מאשר לתפקד כנשיא. סטירה עצומה לפנים בשבילי.

4 לייקים

חחח כתבתי את זה לחברים בוואטסאפ.

אירוע די ביזארי זה היה. על סף הלא נעים

לייק 1

הוא הזכיר את היועמ”שית?

12 לייקים

אני לא מצליח להבין מה המשמעות של המסיבת עיתונאים הזו.

אני די בטוח שפלורנטינו לא הולך להרוויח מזה את מה שהוא חשב. זה די ברור שהנראטיב הולך להיות שהוא איבד את זה.

ומתוכן הדברים שלו בהחלט נראה שהוא איבד את זה.

אסור להעביר ביקורת? אסור לכתוב נגד ריאל? הזייה.

לא לקחנו אליפויות בגלל שופטים? לא לקחנו כי היינו הקבוצה הפחות טובה ברוב השנים האלו.

היינו צריכים להבין כבר מאירוע הPR הכושל של הסופרליג שיועצי התקשורת של פלורנטינו לא הכי מוצלחים, אבל זה כבר שיא חדש.

לייק 1

הרבה סימנים היו בשנים האחרונות לזה שפלורנטינו הזדקן ואיבד את זה, עד כדי חששות קונספירטיביים הזויים לכך שהוא עושה לנו סבוטאז’ מכוון כדי לפגוע אקטיבית בקבוצה.

אבל, לצערי הרב - נראה שהדברים אמיתיים.
בלי לשים לב, פרז הפיל את עצמו בפח באופן חד-משמעי:

רק אוהד ברצלונה אמיתי מדבר בצורה כזאת.

6 לייקים

ומילה שנייה, קצת יותר ברצינות:

כשרואים את פלורנטינו ככה בצורה הזאת, ומה נהיה ממנו - לא מפתיע בכלל בכלל המצב של ריאל מדריד בשנים האחרונות, ובפרט העונה.

מסתבר שפני ריאל לא כפני הוויניסיוס.
פני ריאל כפני הנשיא שלה, הדון.

4 לייקים

גם אמר “מה אתם מצפים מאיתנו לנצח כל משחק 10-0?" ואני חושב לעצמי הוווו מןןןן אנחנו כל כך לא שם. לא גוליאדות, לא רמונטדות, לא טיקי טקה, מתפרצות, כדורגל. רק מחוייבות ולחימה.

בגדול האיש והראיון הם ראי למועדון השנה. איזה שטויות, איזה צרות. להקיא.

3 לייקים

הוא לא באמת מאמין לכל זה נכון?

אם זה הכל השופטים, אז בשביל מה מוריניו? הוא רוצה מאמן שמפעיל לחץ על שופטים?

2 לייקים

סאן איקר

8 לייקים

בקיצור,יש בחירות? אם כן מתי? יש מועמדים בכלל?
אתמול פלורנטינו פגע מאוד לדעתי בסיכויים שלו להיבחר שוב,מעניין אם יש מישהו שינסה לאתגר אותו בכלל.

המגבלות על מי יכול לרוץ לנשיאות מאוד מחמירות. הוא צריך להיות מיליארדר וסוסיו הרבה מאוד זמן. ממש לא כל אחד יכול לרוץ לנשיאות. צריך גם לזכור שיש לו כח פוליטי עצום ורוב הסוסיוס ילכו אחריו בעיניים עצומות. הספרדים מטומטמים והם כנראה אוכלים את הלוקשים שלו. הבחירות האלה הם נטו להראות למתנגדים שלו כמה גדול יש לו, לא כדי לאפשר לסוסיוס לבחור נשיא חדש.

2 לייקים

מאמין שפרז, יודע שאין מועמדים רציניים, ואני מאמין שהוא ייבחר גם את הטיימינג הנכון, הוא לא ייצא לבחירות אלה אם הוא יודע שהוא ייזכה. אין לי מושג מי המועמדים. יש פרסום עכשיו על איש עסקים בשם אנריקה ריקלמה. מניח שיהיו עוד, אבל לצערי אני סקפטי, פלורנטינו לא היה הולך לבחירות כדי ליפול.

האמת שלפתע חזר בי איזה כעס לא רלוונטי מ-2021 על כך שפלורנטינו פרס לא עמד לצד זינדין זידאן באותה עונה קשה שהסתיימה בכמעט ואז זיזו נאלץ בפעם השנייה לשבור את הכלים. שהוא (הנשיא) לא יצא להכחיש את הפרסומים בתקשורת על כך שזיזו עומד להיות מפוטר (נניח אחרי ההפסדים לשחטאר בליגת האלופות) וכל מיני כאלה.

מה שכן אני לא בא להגן על פלורנטינו אלא רק להטיל את האשמה גם על אחרים. את העונה הזו 2025/26 הוא חירבן לנו לחלוטין עוד מהקיץ כנראה עם ההתעקשות על פרנקו מסטאנטואונו ולא להביא קשר מרכזי כמו שהמאמן צ’אבי אלונסו ביקש, והשאר ידוע. אבל היו עונות לא טובות שלנו עוד קודם. “החטא” של פרס בעונה שעברה 2024-25 הוא פחות משמעותי, וגם ב-2022-23 למשל שהייתה לנו קבוצה טובה שהפסיקה לשחק בליגה לאחר המונדיאל ונכנעה לקבוצת ה-0:1ים של צ’אבי.

אתה סתם מגזים. רק 20 שנה סוסיו ורק 187M יורו, שזה 15% מהתקציב של ריאל לאותה עונה.

כל אחד יכול. למשל פלורנטינו. אחד כמו לפורטה מדרידאי לא יכול.

לייק 1

זה נכון במידה רבה. המצב הנוכחי לגמרי עליו. מצד שני לפני שנתיים היה גאון, אנשים פה שינו את התמונה שלהם לתמונה שלו ויחסו לו מגע זהב. לא משנה מה, הוא יזכר כנשיא גדול ומשמעותי מאד. בהיבט הכלכלי, בהשאלה מהמדינה, אם ׳כלכלה מנצחת מלחמות׳ למדינות אז החוסן הכלכלי של המועדון הוא בסוף זה שמביא הצלחה בטווח הארוך. הוא לא ינוח עד שהוא לא ישלים את הפיכת הברנבאו למנוע הכנסות משמעותי.

האמת איפשהו באמצע. עכשיו העצבים בשיא אז התגובות טבעיות.

לייק 1