הצוות המקצועי בראשות רונאלד קומאן :: פוטר, והיינו כחולמים

זה די נכון. הודות לו למועדון אין הווה, אלא רק עתיד.

לייק 1

אני די מיציתי. אבל שחושבים על זה. קומאן עושה לנו טובה. בכל הראיונות שהוא עושה בזמן האחרון הוא מחסל אפילו את הסיכוי הקטן שיש לו לקבל הארכה. כל מה שנותר לו לעשות עכשיו, זה לתת ללנגלה לפתוח לצד פיקה וזהו קומאן עושה לעצמו “וידוא הריגה”.

רק חבל שזה היה במחיר של טבח נוסף…

זוכרים איך לפורטה היה עצוב בגלל הדיבורים של קומאן? אז הוא כבר לא.
asked about his relationship with Ronald Koeman , he pointed out that “we have a normal relationship between coach and president, I get along very well, I like him very well and I have all the trust placed in him”, adding that "the relationship is good. You don’t have to look for anything else, we have confidence in the coach, he has our support and we respect him. "

אני שואל רציני ובלי ציניות, מה ציפית שהוא יגיד לתקשורת שהוא בחדר שלו בסתר שם את הפסל וודו ומקלל אותו בסתר תוך שהוא דוקר את הבובה שלו?

הוא חייב להשמע עכשיו פולטי קורקט ולהשמע תומך בו, אני ממתין למאני טיים…

בתקווה שזה יגיע כמה שיותר מהר

ציפיתי למה שהוא אמר. וזה נראה לי יותר אמין מהידיעה שהוא עצוב ממה שקומאן אמר.

אני שואל ברצינות ובלי גרם אחד של ציניות או התרסה. מה שאתם אומרים נגד קומאן נשמכ בדיוק כמו מה שאמרתם נגד ואלוורדה או קיקה סטיין. כל מאמן חדש שבא אתם אומרים הו הנה סופסוף הגאולה הגיעה, ואז אחרי תקופה אתם נשמעים בדיוק אותו דבר.
איפה הבעיה אז? אם כל אחד שבא לא מספק את העבודה, אז מה כן? אם מחר אתם מפטרים את קומאן, מי כן יבוא וישנה הכל כך שבעוד חצי שנה לא תחזרו על אותן מילים?
יכול להיות שיש בעיות נוספות שלא בהכרח תלויות במאמנים? שמופעלים עליו לחצים שונים מלמעלה?

לעניות דעתי, בקבוצה שלכם יש הרבה רעות חולות. גם ההנהלה החדשה שלכם לא מרגיעה במיוחד. חילופי ההאשמות עם טבאס והירידות הפומביות על קומאן הן מתאימות לליגה א צפון. להגיד המאמן אשם זה הכי קל, אבל כשהמאמן האשם הולך ובא מאמן אחר כך וגם הוא אשם, ואז בא מאמן חדש וגם הוא אשם וכן הלאה, אז אולי לא המאמן אשם? לפחות לא המאמן לבדו.

אתם באמת חושבים שלהחליף את המאמן יהיה הפתרון?
ושוב אני רוצה להגיד, אני שואל ברצינות.

לא זכור לי שאף אחד פה דיבר על גאולה בהקשר של סטיין או קומאן. או בצורה חיובית בכלל לצורך העניין.

8 לייקים

זה לא יהיה הפתרון היחיד, אבל זה יהיה אחד מהפתרונות.
בהנחה, כמובן, שהתחליף יהיה נורמלי.

וכמו @Bblanko כתב - לא הייתה כאן התייחסות לקומאן כמושיע, או כמקור הגאולה.

אבל אם אני מדבר על פיטורי קומאן, זה לא בגלל איכות הסגל, ההתנהלות מול טבאס, או המצב הכלכלי, כי הם לא בשליטתו. הבעיה היא שגם בהקשר לדברים שהוא כן שולט בהם, או לפחות אמור לשלוט בהם - אנחנו נראים לא טוב. בין אם מדובר בשחיקה של פדרי, בסגנון משחק פחדני, בהתעקשות על שחקנים לא מתאימים, בחילופים מאוחרים וקבועים מאוד, במחיקה של ריקי (עזוב שנייה נבואות לגביי הצלחתו, אבל הוא אפילו לא שווה ניסיון?) טרינקאו וקויאדו, ועוד.

אז לא, אני לא חושב שקומאן אשם בהכל. ולא, אני לא הייתי רוצה להחליף את קומאן בכל אחד אחר. כן הייתי רוצה שיגיע לפה מאמן טוב, שיודע לעבוד עם המצב הקיים, גרוע ככל שיהיה, ועם דברים שבשליטה שלו, ולבנות קדימה.

אני לא מצפה ממאמן בברצלונה להוציא אותנו מהבור הכלכלי, או להיות ביחסים טובים עם טבאס. אני כן מצפה ממנו לדברים שאני לא רואה מקומאן כרגע.
אפשר להסתדר לפעמים עם תוצאות, אבל בלי דרך. אפשר להסתדר עם דרך, אבל בלי תוצאות. כרגע עם קומאן אנחנו לא מקבלים אף אחד מהם.

3 לייקים

דווקא לי זכור שכן לפחות בהקשר של קיקה סטיין. הוא הגיע אחרי תקופה מעולה בבטיס שבה הם שיחקו בסגנון דיי קרויפיסטי עד כמה שזכור לי. לא זוכר מה היו התגובות בהגעה של קומאן.

צודק. עד כמה חודשים לפני הגעתו של סטיין, הייתה כאן התלהבות כלשהי ממנו, וממה שהיה נראה שהוא יכול להביא. על זה אני לא חולק.

אנחנו, כאוהדים, ממהרים לחרוץ גורלות. זו בעיה ידועה. אבל באף אחד מהמקרים - ואלוורדה, סטיין וקומאן - אני לא חושב שדינם נחרץ מוקדם מידי.

3 לייקים

פשוט לא נכון.

נגד ואלורדה וקומאן היה אנטי מהרגע הראשון שהם חתמו פה. ולמעשה חטפנו ביקורת כרגיל מאוהדי ריאל על זה.

עכשיו נגיע לסטיין שהוא ואני מודה נקודה לא נוחה אצלי. אני הייתי מאלו שצפה בקבוצות שלו די בקביעות. אם זה בבטיס ולפני זה בלאס פאלמס. ואני לא מתבייש להגיד שאני התלהבתי ממנו. אין לי שום חרטה על זה ולא משנה שום דבר שרשמתי בעבר עליו. שהוא הגיע לברצלונה וזה עדיין בפורום הזה, רשמתי שהוא הגיע מאוחר מידי בשלב של הקרירה שלו ושהוא לא יצליח. אבל אני באופן אישי, חושב שבניגוד לקומאן וואלורדה לו יש יותר נסיבות מקילות.

בכל מקרה לכתוב פה המשפט שכתבת זה בעיני מתריס, מוציא דברים מהקשרם. ובכלל לא נכון.

אין ספק שקומאן לא אשם בהכל (דרך אגב גם המאמנים הקודמים שלנו לא היו אשמים בהכל) אבל הוא המאמן הגרוע ביותר שהיה לברצלונה מאז שפפ הלך וחוץ מאנריקה וטיטו, כולם היו מאמני פח זבל . אז זה “הישג” שלו.

אייל רשם מצוין ואין לי יותר מידי מה להוסיף על זה. חוץ מכל אחד שבא וקורא מה שאנחנו כותבים פה בשנים האחרונות ובלב נקי והוגן מבין שאנחנו לא רק מאשימים רק את המאמן לבדו בצרות של ברצלונה. כולם פה חטפו מאיתנו, השחקנים האוהדים (סוסיוס) ובעיקר ההנהלה. קומאן הוא לא איזה מסכן או שעיר לעזאזל. אין בי שום טיפת רחמים עליו. הוא בהתנהגות האיומה שלו ובשחצנות שלו מזמין כל טיפת ביקורת שהוא חוטף.
חג שמח וגמר חתימה טובה.

2 לייקים

לקיקה סטיין לא היו את התנאים באמת. הטעות היתה לתת לו את הקבוצה בתנאים שהיו. לא הגיע לו לאכול את הביקורת ואת היחס שקיבל במועדון.

לגבי ואלוורדה, הייתי מביא אותו היום לבארסה. הטריק של ברתומאו היה שהוא יקבל את הביקורת. כמה התלהבות היתה כשפוטר, שכחו שמי שמינה אותו עדיין היה במועדון. בדיוק הגיע סטיין, והיו כמה שיכורים שחשבו שזהו, נגמרו הבעיות.

3 לייקים

כשסטיין הגיע אני קיוויתי שהוא ישחק 4-3-3, יפסיק עם הקטע של שחקנים שמשחקים לא בעמדות שלהם, ישתף צעירים שמגיע להם וינסה לבנות פה משהו. אפשר לעשות את זה גם אם הנחש במשקפיים יושב בראש הפירמידה, זו פאקינג הגישה שהוא מאמין שנכון לשחק בה כדורגל. אין הצדקה לתקופה שלו בבארסה. אפשר היה לקבל את התוצאות אם הוא לא היה בוגד בדרך שהוא מאמין בה.

אוהדי בארסה כבר שנים מתחננים לדרך. אנחנו מושפלים פעם אחר פעם בליגת האלופות עם שלישיות, רביעיות ושמינייה. דרך מסכנה ו4-3-3 עם ניסיון ליזום ולא רק להגיב (או אפילו לא להגיב בכלל) למה שהיריבה עושה. לא ביקשנו יותר. אפילו לא להפסיק להיות מושפלים עם תבוסות. התרגלנו.

לייק 1

זה האכזבה הכי גדולה מקיקה. באמת שלא היה אכפת לי לקבל תבוסה אם הייתי רואה שהוא מנסה ללכת בדרך שלו. אבל הוא יישר את ההתנהלות שלו לפי הכיון שברתומאו רצה ממנו. ובסוף ברתומאו השפיל אותו בצורה שבחיים לא ראיתי מאמן מושפל. הוא תכלס אמר לו שהוא מפוטר לפני המשחק מול באיירן ואז נתן לו לאמן את המשחק הזה. תראו לי מקרה אחד כזה בעולם, שלפני משחק רבע גמר ליגת האלופות מודיעים לו שהוא מפוטר ואז נותנים לו לאמן את אותו משחק. בחיים לא שמעתי כזה דבר.

כמה נקודות נוספות:

  1. אם לאפורטה יפטר את קומאן עכשיו זה דווקא כן יסתכם כטעות שלו. או שהוא מפטר אותו בקיץ או שהוא מחכה לסיום החוזה לחסוך את הפיצויים שלו. לפטר אותו עכשיו לא יתן לנו כלום, גם לא הכנה ראויה לעונה וגם הוצאה כבדה.

  2. במידה וקומאן כן עוזב לפני סוף העונה, הייתי נותן לקיקה סטיין הזדמנות שנייה עם גיבוי אמיתי ובלי קלוב דה אמיגוס על הראש. סוג של פיצוי וחוויה מתקנת. מה כבר יכול להיות יותר גרוע? לפחות הפעם יהיה לו נשיא שמתחבר לדרך שלו.

  3. בכל הנוגע לבניית הסגל, כבר אמרתי - הכוכב הוא אלמאן, הוא זה שמעורר בי התלהבות וסקרנות לבארסה החדשה והקרדיט הגדול יגיע לו לפני לאפורטה.

2 לייקים

sport והרבה חשבונות טוויטר של עיתונאים אומרים עתידו של קומאן יוחלט ב 3 משחקי ליגה הבאים.
הייתה פגישה בין לפורטה, יוסטה, קומאן ואלמאני אחרי המשחק מול באיירן, ולפורטה דרש סגנון אחר. קומאן תירץ את היכולת העלובה בכך שיש הרבה פצועים מקדימה. אז הוא מקבל 3 משחקים מול יריבות נוחות ופאטי וקוטיניו כשירים כדי להוכיח משהו.
אני גם רוצה להזכיר שהפיצוים של קומאן קטנים עם הזמן. אם ביוני זאת הייתה משכורת של שנה, עכשיו זה משכורת של 9 חודשים. אני לא חושב שה 6M האלה הם הבעיה עכשיו, במיוחד כשבארסה ניסתה לרכוש את דני אולמו ביום האחרון ב 60M (אולמו עצמו אישר את זה).

אני מניח שהבעיה של לפורטה זה האלטרנטיבה לקומאן. אני יודע שכל אחד מאיתנו יכול לזרוק שמות, אבל כנראה לפורטה לא סומך עלינו.

חיכיתי לזה.
מה כבר יכול להיות יותר גרוע? אפשר להפסיד ליאנג בויז של אוקרינה ולעוף בשלב הבתים. בינתיים הפסדנו למפלצת כדורגל, לא ליאנג בויז.

לייק 1

אני נתתי אמון בקיקה ויש לו הרבה נסיבות מקילות. אבל גם שהיה לו הזדמנות הוא איכזב. ודרך אגב , ברצלונה עדיין חיבת לשלם לו פיצוים. זה גם שיקול שאני חושב שמקשה על ברצלונה לפטר עכשיו את קומאן. אנחנו עדיין משלמים או חייבים לשלם לשתי מאמנים קודמים פיצוים.

אם לאפורטה היה בלי אגו ומבין שהוא טעה. הוא היה מרים טלפון לפימי ומסכם איתו על עד סוף השנה ואפשרות הארכה .

אבל הוא בעל אגו. אפילו לא בפנטזיה. פימי עכשיו זה מועמד טוב . מכיר את המערכת את השחקנים, אין יותר מפלצות אגו במועדון . הציפיות בתחת ויותר גרוע מקומאן הוא לא. חבל.

לייק 1

במועדונים כאלה אתה מקבל הזדמנות אחת. קיקה אם היה לו עמוד שידרה לא היה מגיע מההתחלה. למה לוצ’ו כן יכול להעמיד שחקנים במקומם ולבחור בדרך שלו? קיקה שיגדל פרות, שלא יחזור לברסה. אנחנו צריכים להתקדם הלאה לא לחזור אחורה. מאוד נחמד הטיקי טאקה שלו בבטיס, אבל בברצלונה אתה צריך מכלול של הכל. זה המועדון אולי הכי לחוץ בעולם, והבנאדם אכל 8 חתיכות.

משה, בשום מקום בעולם אין לשחקן say בנוגע לאם הוא יכול לשחק או לא כאשר יש ספקות. המילה האחרונה של הצוות הרפואי, זה הכל. אתה חושב שבתקופת פפ שחקן לא כשיר היה עולה לשחק? אצל פפ כן טורה עלה לשחק עם זריקות וכאלה ורק לגמר נגד מנצ’סטר כי לא היו שחקנים, אבל כדרך קבע שחקנים מחליטים אם לשחק או לא? בשום עולם. גם פה, זה עניין של היררכיה ברורה שהמאמן צריך להכתיב. במקרה שלנו, אני חושב שאין בכלל אמון בין אף אחד מהצדדים. בין השחקנים למאמן, המאמן לשחקנים, השחקנים לצוות הרפואי. כל אחד עושה מה ב*** שלו.

6 לייקים

לפני בילבאו הצוות המקצועי ייעץ לפיקה לא לעלות לשחק. הוא התעלם ונפצע. בריטויט ניסה ללחוץ על עצמו והתאמן לפני הזמן ונפצע.

אני לא חולק על מה שאתה כותב. בברצלונה זה לא נראה שזה עובד כך…

אם אני לא טועה העיתונאי הזה נחשב אמין והוא היה מאלו שדיוח על ניימאר ומסי אז אוקי . התחלנו:

https://twitter.com/barcacentre/status/1438503542164111366

Barcelona’s board is addressing the possible immediate dismissal of Koeman at a meeting right now. Firing him would cost €12M and some are in favor of doing it now. Other board members prefer to wait a few weeks and see if the team evolves.

הלואי שמוצאי יום כיפור יהיה גם היום האחרון של ההולנדי בברצלונה. בכל מקרה גם אם לא, ברגע שמתחיל הדיבור אז הימים שלו ספורים פה.

2 לייקים