פודקאסטים מומלצים

או שאנשים פה סקרנים לראות אותי :joy:

2 לייקים

רמה גבוהה

סתם רעיון שעלה לי, אם אתם שומעים פרק מעניין בפודקאסט שיכול לפתוח את הראש, אפשר יהיה לשתף אותו כאן וככה כולנו נלמד משהו. אפשר יהיה אחר כך גם לנהל עליו איזשהו דיון אם כמובן יהיה עניין.

2 לייקים

אני יכול לספר על הפרק ששמעתי לפני יותר משנה אבל הוא זכור לי היטב .
הייתי בשוק, זה כנראה פרק הכי מעניין ששמעתי אי פעם.
מדובר בפרק של Hardcore History על האימפריה המונגולית של גנגיס חאן.
כיצד היא כמה לתחיה, כיצד התפשטה, למה לא כבשה את כל אירופה, מה עשתה לאנשים שהתנגדו לה וכיצד התפרקה.
רק לסבר את האוזן, זאת הייתה האימפריה עם שטח יבשתי רציף הכי גדול בהיסטוריה. ועוד דבר ששם בפרופורציות את מה שקרה לנו ב 7 לאוקטובר ו “רצח עם” שאנחנו עושים בעזה - המונגולים השמידו 20% מהאנושות כולה שהיה על כדור הארץ באותה העת. השמידו עשרות עמים שהיו בדרכם ואינם עוד.

מספר 2 ברשימה הוא פרק ב"עושים היסטוריה" של רן לוי. הוא מראיין מומחה לנשק אטומי, שיש לו מבטא רוסי כבד, לגבי ההשלחות של נפילת טיל עם ראש נפץ גרעיני בעיר בישראל. האיש מאוד משכנע והמסר שלו - תירגעו, זה לא עד כדי כך נורא.

4 לייקים

@Ganjo איך זה שאתה עסוק בלבלבל את המוח על דה יונג ועל ביבי בזמן ש-heavyweight חזר?

בדיוק סיימתי את הפרק על Etta. נהדר ומרגש מאד.

מודה באשמה אם כי חייב לציין שיש מצב שהפודקאסט הזה קצת מיצה את עצמו… שמעתי כמובן את שלושת הפרקים ששודרו בעונה החדשה אבל משווע למשהו חדש. מישהו? משהו?

באיזה הקשר? איזה סוג של פודקאסט?

לייק 1

כל דבר מעניין יתקבל בברכה. מה הטופ 5 שלך?

אני אישית לא אוהב פודקסטים בכללי ועל כדורגל בפרט. אני חושב שקשה ללמוד על כדורגל רק מדיבורים בלי תמונות או וידאו. ולכן באתי להמליץ על פוטבול מייד סימפל ביוטיוב. יש לו ניתוחים מעניינים מי שאוהב זה נחמד להאזין לו מידי פעם.

2 לייקים

אני בטוח שכבר המלצתי פה בעבר.

הפודקאסטים של רשת עושים היסטוריה ( בעברית) די טובים. אני מקשיב לעושים היסטוריה, עושים טכנולוגיה, אבל יש להם הרבה .

הפודקאסט Malicious Life באנגלית קלה עם מבטא ישראלי הוא מעולה. הכי טוב שיצא לי לשמוע על האקרים/רוגלה/וירוסים/סקיוריטי. זה לא טכני בכלל, אלא הסיפורים שמסביב.

כמובן hardcore history באנגלית, פודקאסט הכי טוב על היסטוריה.

יש גם את ההרצאות של יובל נח הררי, קיצור תולדות האנושות, בצורת פודקאסט. מרתק.

לפעמים אני שומע ספרי אודיו, גם זאת דרך להעביר את הזמן בפקק.

3 לייקים

אני מאד אוהב את the rest is history לאחרונה.

לייק 1

לא הכרתי, תודה.

אם כבר היסטוריה, יש גם את ‘‘שעה היסטורית’’, תכנית רדיו ששודרה במשך 30 שנה. יש את זה בצורה דיגיטלית, אני הורדתי מאיפשהו מעל 500 פרקים. איכות קול חרבנא, אבל החומר מעניין .

עם פרופסור הר סגור! הייתי מאזין הרבה בזמנו בתור ילד. לא ידעתי שזמין אונליין.

שמעתי את הפרק מהשבוע של this american life והם הביאו שם קטע מפודקאסט שנקרא shell game. התחלתי לשמוע וזה ממש מעניין (ומצחיק)

לייק 1

חוזר בי ומתנצל בפני אלוהי הפודקאסט. שמעתי עכשיו את הפרק על סטפאנו ואני סתם אידיוט.

לייק 1

שולחן 4, פוד של גילי בימן,

המלצה/דיס?

לפי דעתי מהטובים בפלטפורמה.

שני אנשים חכמים ורציניים שעשו ויודעים דבר או שניים על העולם, מנתחים את האירועים שעניינו אותם בשבוע, בעיקר מהזווית הגיא-פוליטית.

ממליץ בחום.

לייק 1

יש חדש מאז שניהלנו את הדיון הזה?
אני בלית ברירה עדיין עם ספוטיפי המזעזעת (בגלל שזה באותו מקום עם המוזיקה, מעבר בין מכשירים ושילוב הכי טוב עם ה ear buds של גוגל). הבעיה היא שכל לחיצה באפליקציה המז***** הזו גוררת כמה שניות טובות של טעינה, ברמת המביך. מתחיל לאבד סבלנות.

@Paco-Pavon

יוטיוב מיוזיק השתפר אבל עדיין לא מספיק טוב בעיני. עדיין אין משהו מספיק טוב מולטי פלטפורם עד כמה שאני מכיר, לפחות לא חינמי.

תקנה אייפון :grin:
(או שתיתן עוד צ׳אנס ל-pocket casts, טיפה תפס תאוצה מאז מותו של גוגל פודקאסטס ואפילו ראיתי אנשים שולחים לינקים ספציפית אליו לפעמים).

בוא נדבר על זה רגע.
אני פשוט מאד מרוצה מהפיקסל… בתור אחד שגם היה שנים עם אנדרואיד אתה יודע להגיד לי איך זה הולך לשפר לי את החיים?

אגב, המון ממי שאני מכיר שיש לו אייפון עדיין מנוי לספוטיפיי… כמו כל ווינדוס בתחילת דרכו - גרוע אבל חייבים להשתמש