ת’רד היריבות :: חטאפה עם כסף ופנדלים

וזה רק מהשדר.

לייק 1

כן, סתם הספרדים האלה עושים הצגות. שיתבגרו ויגדלו בייצים וילמדו להתעלם. חוץ מעל סימוני אף זה כבר חמור.

לייק 1

ארסנל/מדריד מול פסז/אסטון וילה בחצי השני של העץ, בזמן שאנחנו/דורטמונד נגד באיירן/אינטר.

חוץ מאסטון וילה שהיא די סוס שחור, ודורטמונד שנהנתה מהגרלות סופר נוחות - ליגת האלופות השנה די מעניינת. ובאותה נשימה - אני לא זוכר שנה כל כך אפורה, שבה ליגת האלופות מרגישה לא מעניינת בעליל.

אם אנחנו ‘‘בינוניים’’, איך קוראים לדבר הזה שמציגה ריאל מדריד?
חוץ מדריבלים ו-ויכוחים לא עשו שם כלום היום.

אתלטיקו כהרגלה עולה במקסימום מאמץ כדי להשיג מינימום תוצאה. איך סימאונה אוהב…

2 לייקים

בסדר ריאל מדריד זאת הגברת השמנה. בסוף היא תמיד שרה וכולם מחכים. אם ריאל עפה אני פותח פה במבצע שבוע בלי המחק.

לייק 1

פסיכולוגיה הפוכה או ניסיון לנחס?:joy:

אשכרה נתנו להם לעלות עם המצאת פנדל פסול :joy:

תראו את ויניסיוס מתגרה באוהדים. הוא באמת קוף לא יעזור כלום לאף אחד. לא ראיתי שחקן בחיים שמתגרה ככה באוהדים. מגיע לו כל קללה שיש.

Historia Del Robar

120 דקות לפני ויאריאל וברצלונה? צ’ק.

לבקש הדחה של ריאל בנוסף, בליגת האלופות, מול אתלטיקו, זה באמת בגדר הפנטזיה. בטח כשאתלטיקו לא באה לשחק בהתמודדות הזו, אפילו לא על מתפרצות.

אבל לפחות משעשע לראות את שחקני ריאל חוגגים חודשיים מוקדם את התואר.

לייק 1

קיבלתי בדיוק מה שרציתי דם יזע ודמעות והארכה במשחק השני.

אני רק יגיד דבר אחד, בלי קשר לפסילה , מוצדקת או לא. אבל אם ברצלונה היתה עולה כך בצורה הזו עשר שנים קדימה בפורום הזה הם היו צועקים .

לייק 1

הוא באמת משהו מיוחד. במשך הרבה זמן ״הגנתי״ עליו, אבל היום הגיעה הגושפאנקה. הוא פשוט מחפש את הפרובוקציה. לא יודע אם הוא קוף כמו שאתה כתבת, הוא פשוט טיפש. ממש ממש טיפש.

לייק 1

בגדול זה לא משנה מה היה קורה אם ברצלונה. אם החוק אומר שנגיעה כפולה זו פסילה, אז בהינתן נגיעה כפולה - זה מסריח, זה מכוער, זה איכסה פויה וזה נגד חולי. אבל זו פסילה.

מצד שני -

איך נגע פעמיים אם יש לו רגל אחת?

גנב
“נגע” פעמיים

לייק 1

במקרה כל כך גבולי זה הזוי לפסול את הפנדל. ראיתי את זה מכמה וכמה זוויות ופשוט זה בלתי אפשרי לראות את הנגיעה השנייה.
חבל. טעם מר בפה.

5 לייקים

תוכיח שלקחתי ממך.

חוץ מזה, אתה אשם בכלל. קוראה זה עלייך, וגם המכותיים הזה של חולי עלייך. וגם אקוניה.

לייק 1

אתה מבין למה אני מאשים אותך?

רשום איל עם י’ אחת אין לך סיבה להאשים אותי

חבל כי אתם יכולים יותר, בכל המשחקים נגד ריאל וברצלונה כששיחקתם הבקעתם יחסית בקלות אבל ברגע שהגעתם לתוצאה המינימלית הרצויה הפסקתם לשחק, עדיף לנסות ולהפסיד מאשר לא לנסות ועדיין להפסיד.

תשנה לו לאייל בתור עונש