בהסתכלות על המקרה הזה בלבד - אין שום בעיה. בהסתכלות על הכלל - זה משחית והופך אותנו לדתיים פנאטיים בלי שיקול דעת - כמו אויבנו. לא מסכים איתך. אם אתם שואלים למה הקפלניסטים לא ישנים בלילה - בדיוק זה.
בחסות המלחמה, בשטחים בשבועיים האחרונים שישה הרוגים פלסטינים לא חמושים על פי החשד בידי חיילי הגמ״ר והרבשצים שצהל לא לוקחים עליהם אחריות בטח בתקופה שאין לזה קשב לאף אחד.
1 לפני שבועיים סמוך למוחמאס, ירי של חייל
1 סמוך לשילה, ירי של חייל
1 הרוג ואישה פצועה קשה אתמול סמוך למסאפר יטה
2 הלילה בחרבת אבו פלאח, חייל ירה במהלך הפרת סדר.
התיעוד שמצורף סמוך למסאפר יטה. מצ״ח פתחו בחקירה.
האירוע סמוך לשילה מתועד, החייל על אזרחי לא דיווח וכשהגיעו אליו הודה אבל לא נתן הסבר למה לא דיווח, המשטרה חוקרת, היה שם הרוג
לא יודע, לא עשיתי הצלבה. היו כמה אירועים לאחרונה ועשרות בחודשים האחרונים. המשטרה והשב״כ לא עושים הרבה בנידון. אני עוקב המון אחרי ימנים, מקשיב לפודקאסטים ׳שלהם׳ וכו׳. דרך זה אני משנה עמדות, מבין את הצד השני וכו׳. מציע לעקוב אחרי חשבונות של ׳שמאלנים עוכרי ישראל׳, גם אם זה קשה. יש דברים שהתקשורת לא מראה לכם.
הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף איתי אופיר, הורה על ביטול כתב האישום נגד חמשת לוחמי כוח 100 במסגרת פרשת “שדה תימן”. לפי דובר צה"ל, “ההחלטה התקבלה בתום בחינה של כלל השיקולים, הראיות והנסיבות הרלוונטיות: המורכבות ביחס לתשתית הראייתית הקיימת; שחרור העציר הביטחוני לעזה והמשמעויות שיש לכך במישור הראייתי; התנהלות גורמים בכירים בפרקליטות הצבאית ובמערכת אכיפת החוק בצה״ל בפרשה זו; קושי פרוצדורלי ביחס להעברת חומרי חקירה רלוונטיים מתיק החקירה”.
ynet
אם מסתכלים על איך הם כיסתחו את פרשת הפצרית וזה מראה כמה המערכת מנסה למזער נזקים ולכסות את התחת שלה.
משחררים את המחבל לעזה בכאילו טעות, מנהלים חקירה שכולה נועדה למצוא איזה שעיר לעזאזל בפרשה של הפצרית ועכשיו זה.
כל חברי הכנסת של הליכוד יוצאים נגד אגמון, ולא חלילה מתלוננים על זה שזה לא בסדר להדליף מה שאנשים אומרים בחדרים סגורים. פתאום כשזה מתאים להם אז ערוץ 12 זה לא ערוץ תבהלה, אלא מקור מידע אמין.
למען הסר ספק, המהלך הזה אמנם התאפשר גם בגלל החומר האנושי הירוד במיוחד שמרכיב את הכנסת שלנו (אופוזיציה וקואליציה כאחד), אבל קודם כל ולפני הכול - בגלל השיטה הגרועה הנהוגה בפרלמנט הישראלי, לפיה חברי הכנסת הם לא יותר מחותמת גומי, שלא יודעים בכלל על מה הם מצביעים.
וכל זה בלי להגיד מילה על הקואליציה המזד*%&נת הזאת, שתוך כדי מלחמה, מאות אלפים במילואים, אנשים שמאבדים בתים, עבודות וחיים - הצליחה לפנות לעצמה זמן כדי לתכנן את התרגיל הנוראי הזה, שמטרתו לחזק את כל מי שלא תורם בשום צורה לאותו מאמץ מלחמתי.
בימין יצאו גנבים, בשמאל יצאו ליצנים. שיהיה לנו בהצלחה מה שנקרא. אגב אין לי ספק שגם השמאל היה חותם על הסכם שכזה כדי להשאר בשלטון. הם כבר העבירו סכום אבסורדי לערבים (עשרות מיליארדי שקלים) כדי להקים ממשלה.