פוליטיקה וזה :: שחיתות, מושחת, הושחתנו

תחפש בטוויטר ׳פלסטינים רצחו גדה׳ ותקבל כמה מקרים.

העיקרון הוא שצבא עובד לפי פקודות

בהסתכלות על המקרה הזה בלבד - אין שום בעיה. בהסתכלות על הכלל - זה משחית והופך אותנו לדתיים פנאטיים בלי שיקול דעת - כמו אויבנו. לא מסכים איתך. אם אתם שואלים למה הקפלניסטים לא ישנים בלילה - בדיוק זה.

אחי, שברו פסל… איזה אובריאקטינג…. לא מדובר על לקחת חוק לידיים, לשנות גישות מוסריות של לירות במישהו כפות, או לאנוס נשים ערביות במחסומים, כולה שבר פסל.

נסחפו רציני עם זה

2 לייקים

מי שנסחף זה לא עיתונאי ערוץ 14?
שבר פסל, נענש, נגמר האירוע. על מה ההתרעמות? אהההה…

פלוס העובדה שזה מקרה שמייצג בדיוק את מה שמתרחש

אבל לא שאלתי את הטוויטר. שאלתי אותך. תספר לי על מקרים, משהו מוכח. שאם אני הולך לגוגל אני רואה שיש משפט עם נאשמים, לא בטוויטר.

חייל של מדינת ישראל לא צריך להיענש כי הוא הרס פסל של טרוריסט. זה אבסורד וחולני. הקפלניסטים לא ישנים בלילה כי אמא שלהם לא חיבקה אותם מספיק.

כן, גם הם. כל מי שמדבר על העניין המטורלל הזה….

המפקד שהדיח, הימנים שקופצים, כל האירוע סביב זה הוא של ילדות עם קוקיות.

הגרסה של הישראלים זה ניסיון לינץ’ ברועה צאן שהסתיים בירי (של חייל?) באחד הפורעים (יש סרטון).

לאט עם הנחרצות הזו

שמע, הם אפילו לא חמושים…

בחסות המלחמה, בשטחים בשבועיים האחרונים שישה הרוגים פלסטינים לא חמושים על פי החשד בידי חיילי הגמ״ר והרבשצים שצהל לא לוקחים עליהם אחריות בטח בתקופה שאין לזה קשב לאף אחד.
1 לפני שבועיים סמוך למוחמאס, ירי של חייל
1 סמוך לשילה, ירי של חייל
1 הרוג ואישה פצועה קשה אתמול סמוך למסאפר יטה
2 הלילה בחרבת אבו פלאח, חייל ירה במהלך הפרת סדר.

התיעוד שמצורף סמוך למסאפר יטה. מצ״ח פתחו בחקירה.

האירוע סמוך לשילה מתועד, החייל על אזרחי לא דיווח וכשהגיעו אליו הודה אבל לא נתן הסבר למה לא דיווח, המשטרה חוקרת, היה שם הרוג

ואז מה? עם מקלות מותר לעשות לינץ’? אני לא יודע מה היה, לא נראלי לצאת בהצהרות..

על האירוע הזה מדובר?

לייק 1

לא יודע, לא עשיתי הצלבה. היו כמה אירועים לאחרונה ועשרות בחודשים האחרונים. המשטרה והשב״כ לא עושים הרבה בנידון. אני עוקב המון אחרי ימנים, מקשיב לפודקאסטים ׳שלהם׳ וכו׳. דרך זה אני משנה עמדות, מבין את הצד השני וכו׳. מציע לעקוב אחרי חשבונות של ׳שמאלנים עוכרי ישראל׳, גם אם זה קשה. יש דברים שהתקשורת לא מראה לכם.

@Mendieta לא בדיוק יוסי ביילין:

הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף איתי אופיר, הורה על ביטול כתב האישום נגד חמשת לוחמי כוח 100 במסגרת פרשת “שדה תימן”. לפי דובר צה"ל, “ההחלטה התקבלה בתום בחינה של כלל השיקולים, הראיות והנסיבות הרלוונטיות: המורכבות ביחס לתשתית הראייתית הקיימת; שחרור העציר הביטחוני לעזה והמשמעויות שיש לכך במישור הראייתי; התנהלות גורמים בכירים בפרקליטות הצבאית ובמערכת אכיפת החוק בצה״ל בפרשה זו; קושי פרוצדורלי ביחס להעברת חומרי חקירה רלוונטיים מתיק החקירה”.

ynet

אם מסתכלים על איך הם כיסתחו את פרשת הפצרית וזה מראה כמה המערכת מנסה למזער נזקים ולכסות את התחת שלה.

משחררים את המחבל לעזה בכאילו טעות, מנהלים חקירה שכולה נועדה למצוא איזה שעיר לעזאזל בפרשה של הפצרית ועכשיו זה.

המערכת מושחתת מהיסוד

אין לי שום טיפת אמון בה. מאפיה אחת גדולה

הבעיה היחידה שלי היא שאם הוא היה מחליט לקחת את כתב האישום ולהתקדם איתו היית כותב בדיוק את אותה ההודעה.

כי כתב האישום הזה בכלל לא היה צריך לבוא לאור יום.

אסור היה בכלל להתחיל איתו.

זה שאתה צודק לא אומר שיש בעיתיות עם זה שההודעה שלך הייתה נכתבת גם אם המציאות הייתה מתרחשת 180 מעלות הפוך.

הסגירה של התיק זה לא מגיע שהם מבינים שהם טעו כי הם מבינים שהכל נחשף עם מה שקרה עם הפצרית.

ברור לך שבבית משפט היו מזמנים את הפצרית לעדות. ובבית משפט שהגנה היתה מעלה אותה לחקירה אי אפשר לעצור .

הבעיה היא לי בי חבר. הבעיה היא במערכת.

הכל מצביע לאי שפיות של הפצ"רית. פתאום כולם לא שפויים אחרי קריירה צבאית שלמה של שפיות.

לייק 1

כל חברי הכנסת של הליכוד יוצאים נגד אגמון, ולא חלילה מתלוננים על זה שזה לא בסדר להדליף מה שאנשים אומרים בחדרים סגורים. פתאום כשזה מתאים להם אז ערוץ 12 זה לא ערוץ תבהלה, אלא מקור מידע אמין.

צביעות זה כאן.

לא הבנתי, אתה משווה את זה לגיא פלג?

עד כמה הכנסת שלנו היא תאטרון בובות מוחלט, מ-1 ועד לאופוזיציה שלמה שמצביעה בעד צעד שהיא מתנגדת אליו בכל נימי ליבה, בגלל שהיא לא הבינה מה הולך בהצבעה..? :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming:

למען הסר ספק, המהלך הזה אמנם התאפשר גם בגלל החומר האנושי הירוד במיוחד שמרכיב את הכנסת שלנו (אופוזיציה וקואליציה כאחד), אבל קודם כל ולפני הכול - בגלל השיטה הגרועה הנהוגה בפרלמנט הישראלי, לפיה חברי הכנסת הם לא יותר מחותמת גומי, שלא יודעים בכלל על מה הם מצביעים.

וכל זה בלי להגיד מילה על הקואליציה המזד*%&נת הזאת, שתוך כדי מלחמה, מאות אלפים במילואים, אנשים שמאבדים בתים, עבודות וחיים - הצליחה לפנות לעצמה זמן כדי לתכנן את התרגיל הנוראי הזה, שמטרתו לחזק את כל מי שלא תורם בשום צורה לאותו מאמץ מלחמתי.

6 לייקים

בימין יצאו גנבים, בשמאל יצאו ליצנים. שיהיה לנו בהצלחה מה שנקרא. אגב אין לי ספק שגם השמאל היה חותם על הסכם שכזה כדי להשאר בשלטון. הם כבר העבירו סכום אבסורדי לערבים ‏(עשרות מיליארדי שקלים‏) כדי להקים ממשלה.