אני חושב שהסיכוי שפרס יבחר שוב הוא 99.9% ואני מפרגן פה לריקלמה, לכן כל סיקור הוא רכילותי בלבד ולא עם פואנטה באמת.
מדברים על נבש לאחרונה. לדעתי החתמה לא פחות משמעותית מויטיניה. בעיקר בגלל הגיל.
הלוואי הלוואי אבל קשה לי להאמין שהקטארים יוותרו עליו.
כנראה בעיקר דיווחי סרק, גם אם נכון אז כמה יעלה?
חכמים גדולים במקום לקחת אותו ב50 מליון לפני שנתיים כשכולם כבר ידעו שהוא שחקן נהדר
פריז לא ימכרו לנו שחקן, הלאה
תיאורטית, מה אומרים על ארטטה למדריד?
יעשו ממנו טחינה אצלנו… צריך מאמן עם ביצים.
נשמה, הוא היה בארסנל. הוא ליטרלי לקח קבוצה לןזרית גמורה והצליח להביא לה תואר. יש לו כבר עור של פיל.
מי לדעתך כן מסוגל וריאלי?
לפי פלוריאן פלטנברג שנחשב למומחה כדורגל גרמני - אנטוניו רודיגר חתם על חוזה לעונה נוספת בריאל מדריד קרי יישאר עד 2027. ההכרזה הרשמית לאחר הבחירות לנשיאות. רודיגר בן ה-33 נפצע במחזור השני לאחר המשחק נגד אוביידו לשלושה חודשים וסבל מעוד פציעה ארוכת טווח ולבסוף סיים את 2025-26 עם 26 הופעות| לפי ה-AS ז’וזה מוריניו ביקש שלפחות בלם אחד נוסף יצטרף הקיץ, עם אפשרות לשניים, ורכישה של בלם נוסף תלויה בהחלטתו לגבי עתידו של ראול אסנסיו.
ב-AS זרקו לא מעט שמות של שחקנים: “בר פתוח עם ריאל מדריד - מבצעים מכל הסוגים”, אך טוענים שהבחירות לנשיאות גרמו לחלק מהשחקנים לחשוש. בין היתר הוזכרו רודרי, יושקו גברדיול (התראיין ואמר שהוא שמח במנצ’סטר סיטי אבל אין לדעת), אנסו פרננדס וגם ברנרדו סילבה שנראה כרגע רחוק מאוג וגם ויטיניה וז’ואאו נבש שלא רלוונטים
לפי הדיווחים האחרונים אתם חזק אחרי קונאטה ודאמפריס. לא רע בכלל.
קונאטה סיכם,כנראה ל 4 שנים,הכרזה אחרי הבחירות.
דאמפריז קרוב מאוד.
מה אתם חושבים?
לי זה מרגיש עוד מאותו דבר,קבוצה אתלטית כבר יש לנו.
אני אוהב רכשים כאלו. שחקנים מנוסים שיכולים להשתלב ברוטציה, עלות סבירה ואיפה שיש חוסר.
יש לנו רונאלדויים וביילים, אנחנו צריכים קונטרואיים, קרבאליויים וחדירות. אולי גם איזה נאצ’ו.
ספציפית בנוגע לקונאטה עם כמה שהוא בלם בינוני באמת שאין יותר מדי אופציות בשוק. אם זה בינו לבין שחקנים כמו באסטוני זכינו, אנחנו צריכים בלמים אתלטיים ולא עוד האוסן בסכומי עתק.
דמפריז/ טרנט - קונאטה/ רודיגר/ מיליטאו/ האוסן/ אסנסיו - קרארס/ מנדי
חולייה סבירה מאוד שמשאירה מקום לבלם בומבזה כשיהיה אחד כזה בשוק. לקחתי.
אין לי הרבה דעה על דאמפריז, לא ראיתי אותו הרבה. אני יודע שהוא מאוד מהיר ובעל אוריינטציה התקפית, אבל לא הרבה יותר מזה.
קונאטה שחקן שאני מאוד לא אוהב. לא ראיתי אותו העונה, אז אולי אני לא הכי מעודכן, אבל ממה שראיתי לפני הוא בלם מאוד מפוזר, מיקום רע, עושה חורים, לא מזיז טוב כדור. הוא גבוה ומהיר ובגלל זה הוא נחשב לשחקן טוב. הוא לא.
קונאטה הוא פיתרון לבעיה המרכזית של בלמי ריאל, שליטה בכדורי הגובה, אנחנו מתקשים מאוד בזה בשנים האחרונות.
חשבתי שהבעיה שלכם הייתה בלם שיודע להוביל כדור, וזה הוייסן עשה.
אני כאוהד בארסה יותר חושש מדאפריז. יותר מזה שהוא אתלט מדהים עם מהירות וסיומת, הוא ילד רע. הוא יחזיר לריאל קצת דם רע וערסיות.
הויסן בנתיים לא עשה כלום, חשבנו גם שבגלל גובהו ישלוט בכדורי גובה ולא עשה.
קונאטה אני יודע שטוב בכדורי גובה, גם בעונה זוועתית הוא עדיין היה חזק באוויר
כשקונאטה יהיה בריאל מדריד תיווצר לה בעיה מרכזית נוספת.
אני לא מבין איך אתם תופסים ממנו בלם טוב.
העונה לא, אבל עד לעונה הזאת הוא בלם יותר ממצויין שהבעיה העיקרית איתו הייתה הכשירות, העונה הוא ממש חושך.
קטונתי מלהגן על שחקן שאיני צופה בו בקביעות, אבל מהרושם שקיבלתי קונאטה די רודיגר מודל 2026. חזק, מהיר, טוב באוויר ומשתלב בסדר בהנעת הכדור. כמו רודיגר ב2022 הוא לא בלם על, אך במצב השוק הוא אופציה טובה.
אנחנו חיים בעולם בו אומפקנו בלם טופ ומיליטאו הוא המושיע שלנו- זה מה יש בגדול.
מבחינה סטטיסטית, גם, די אותו דבר כמו שאר בלמי הטופ בפרמיר ליג:
יותר טוב מרודיגר באוויר בפער לא מבוטל, קצת פחות ממנו באחד על אחד.
אבל הסטטיסטיקות של העונה האחרונה משקרות, היה גרוע ביותר, אשם בממוצע לשני מצבי הבקעה טובים נגדנו מטעויות שלו.



