דיון ההעברות והפנטזיות ע"ש אחיה דסקל ז"ל :: ברנרדו רשמי

פלורנטינו או ריקלמה, איזה כיף שיש בחירות.

כבר 2 החתמות לא רעות בכלל ורק התחלנו.

ריקלמה הזה לא יכול להיות ליצן, הוא מיליארד שעומד בראש חברה מאוד מצליחה, כך שלזלזל בו אני לא יכול. אבל בחיאת, לפרסם ככה שם של שחקן שאתה אפילו לא יודע שהוא רוצה להגיע ולא דיברת איתו? שוב פעם אני אצביע על כך שהוא אומר דברים שמאוד נעים לשמוע, אבל באותה חשיבה לעומק ורמת ירידה לפרטים של צייצן בטוויטר.

בנושא אחר, יש קשקשת על ז’ואאו נבש וגבארדיול. אני לא חושב שהעברות האלו יקרו, במיוחד לא הראשון, למרות שפלורנטינו עשה כבר כמה דברים משוגעים בעבר. לגבי הקרואטי, יש יותר סיכוי, אבל גם אותו נראלי על סף הדימיוני להשיג. אבל אם בפנטזיות עסקינן, השניים האלו ישלימו לנו את רוב הבעיות שעדיין חסרות לנו. פנטזיות אמיתיות.

היה צפוי שיכחיש, לא? יש לו הרבה מה להפסיד בפוזיציה הזאת.

למה צפוי? אם באמת יש לו סיכום איתו אז פרסום השם אמור להיות מתואם עם השחקן וסביבתו. כרגע זה לבטח לא משרת את ריקלמה שטוען שהוא יחתים שחקן שכרגע כלל לא חושב על האופציה הזאת.

כי הוא בצד של המועמד שככל הנראה יפסיד. יש לו להפסיד נקודות מול המועדון שלו ומול פלורנטינו. לכן עדיף לצד שלו להכחיש. אני מניח שגם פיגו לא אימת בתקשורת את הבטחת הבחירות של פלורנטינו לפני 26 שנה.

2 לייקים

גם פיגו הכחיש כמעט עד הרגע האחרון אם אני לא טועה,זה מה שזכור לי מהסרט,מהלך דומה מאוד חוץ מהעניין הקטן הזה שפיגו עבר מברצלונה,בכל מקרה אני מאמין שגם הוא מודע שהסיכויים שלו להיבחר הם נמוכים והוא בעיקר בונה לעצמו שם כרגע ליום שאחרי פרז,עדיין קשה להאמין שהוא סתם ככה ישקר בעניין כזה.

לייק 1

לפיגו היה סעיף שיחרור כך שבסופו של דבר היה תלוי רק בפיגו לעומת זאת האלנד (אם אני לא טועה) אין סעיף שיחרור הוא נעול לעשור וקשה לי להאמין שסיטי שזה מועדון שנשלט ע”י מדינת נפט תסכים לאבד את פפ האלנד ורודרי (?) בקיץ אחד.

לגבי נבש, אם את אמבפה הם לא הסכימו למכור גם אם ידעו שהם יאבדו בחינם לריאל (שלואיס אנריקה כבר לא רצה את אמבפה) אז מי שחושב שפסז ימכרו את נבש לריאל חי בסרט מאוד קשה, הם עלולים אפילו להתעצבן ולגנוב לכם שחקן מהקבוצה בתור עונש (זה מה שהם עשו לנו שאנחנו חשבנו שאנחנו חכמים על וראטי בזמנו למי שזוכר..)

לפלורנטינו מול פסז שזה כידוע קטאר, או כל מועמד אחר אין שום כח.

מקבל את ההסבר שלכם

2 לייקים

סיכום ביניים:

פלורנטינו פרס:
“האני מאמין”: נמשיך בדרך שלנו - השחקנים הטובים ביותר בעולם ימשיכו להגיע לריאל מדריד| אין לקיחת אחריות| וגם: אנריקה ריקלמה שקרן, “לא מאמין לאף מילה שלו”.
המאמן: ז’וזה מוריניו
מנהל מקצועי: אין חיה כזו - ממשיכים כרגיל
מגיע: איברהים קונאטה
עוד על הכוונת: ז’ואאו נבש, יושקו גברדיול, דנזל דומפרייס

אנריקה ריקלמה
“האני מאמין”: דברים לא עובדים וצריך לשנות| רצון לתת משקל לסוסיוס| זהות ספרדית וקבוצה ‘מודרנית’| שימוש בשחקני עבר גדולים בתפקיד
מאמן: עדיין לא חשף - השערות בלבד בטוויטר: יורגן קלופ.
המנהל המקצועי: ראול| מנהל הקבוצות הצעירות - פרננדו הירו
הבטיח את: רודרי וארלינג הולאנד [נשמע כמו פנטזייה].
אביו של הולאנד שהוא גם סוכנו - כבר הגיב: “הסכם עם אנריקה ריקלמה? הכל משעשע אבל לא נכון. אנו מאחלים לשני המועמדים את כל הטוב”.

*שמתי לינק לכתבה במארקה על הווידוי של קונאטה שמספר שהעונה אחרי מותו הטראגי של דיוגו ז’וטה ז"ל חברו מליברפול, וגם בהמשך מותו של אביו של הבלם - הוא סבל מדיכאון גדול ואף שקל להפסיק לשחק.

בינתיים בסקר שלי באינסטגרם - יחסית צמוד. הצביעו 76 אוהדים. 55% היו מצביעים לפלורנטינו - 55%, בעוד 34 רוצים דם חדש והיו בוחרים באנריקה.

להלאנד יש סעיף שחרור, של 250 מיליון יורו אם אני זוכר נכון.

עכשיו אני קצת בעד שריקלמה יזכה כדי לראות מה הוא עושה.

אחד הדיונים שאני הכי פחות אוהב הוא דיון הפנטזיות, כי לצערי אני רגיל לעבוד עם עובדות וממצאים. אבל לענייננו גם החוזה ואורכו הלא הגיוני בהקשר הלאנד קשורים בחבל הטבור להיות פפ המאמן אם (גם) אני זוכר נכון. לכן אולי הפנטזיה כאן יותר קרובה לקרקע?

לא בהכרח נאמר מפוזיציה, אבל מצחיק שאת ברנרדו לא הזכרת כאן…הוא כן נכנס ל”תסכים לאבד”?

במזן החתימה על החוזה הנוכחי נראה לי שהיה ברור לשני הצדדים שלפפ לא נשאר עוד הרבה זמן כמאמן של הסיטי, אבל מבנה החוזה הייחודי הזה לחלוטין משאיר את הבחירה בידיים של הלאנד בכל זמן נתון בהנחה ויש מועדון שמוכן לשים סכום עצום שכזה.

יש לכם מקור אמין לסעיף השחרור של הלאנד? עד כמה שידוע לי זה דבר שנשמר בסוד. בעבר זכור לי שהסוכנת שלו אמרה שהדבר הכי חשוב להם זה לשמור את העתיד שלו פתוח ולא נעול, ולוודא שיש סעיף שחרור.

בכל מקרה אלו סתם דיבורים באוויר. לא יכול לחכות ליום ראשון כדי שכל הבולשיט הזה ייגמר.

ברננדו סיים חוזה בסיטי . לא מבין את ההשואה בין שתי השחקנים או בכלל את החשיבות של ברננדו העכשוי להלאנד לסיטי. אז אני לא יודע איך לענות לך.

אני יוצא מנקודת הנחה שהלאנד אין סעיף שיחרור. כל הזמן יש שמועות על סעיפים לשחקנים , גם הפיצו על סעיף שקר של חוליו לברצלונה.

אני לא אומר שאין סיכוי באופציה של האלנד לריאל, לדעתי קטן . אני אומר שאין סיכוי לנבש לריאל.
על זה אני מוכן להתערב :slight_smile:

לייק 1

אתה צודק, זכרתי את זה אחרת.
אבל בלינק הזה רומאנו לפחות טוען שכן יש סעיף, הוא פשוט הופך לרשמי רק בעתיד:

גם הדברים של פבריציו כאן מאוד עמומים ומסוגננים היטב כדי לא להשמע נחרץ. בקיצור, אנחנו יותר לא יודעים מאשר יודעים. אני נוטה להאמין בשלב הזה שריקלמה סתם מחרטט ושבכל מקרה אין לו סיכוי מול פלורנטינו, אבל גם משאיר פתח לבלתי אפשרי כביכול. ביום ראשון כל הספקולציות יקרסו לאפשרות אחת ונהיה יותר חכמים.

לא יודע מה איתכם, אבל אני ממש לא מתלהב מאף שם שדיברו עליו עד עכשיו. כולל מוריניו.

נראה לי שהעונות האחרונות הוציאו לי לגמרי את החשק לחשוב על זה בכלל. במיוחד בהתחשב בעובדה שלא נראה שהמועדון מתכוון לעשות שינוי גישה, או לעשות סדר אמיתי בהיררכיה הפנימית כדי לחזור להיות קבוצת כדורגל ולא סוכנות דוגמנים.

ובנימה אחרת, דיברתי עם כמה חברים על מה שקורה עם הבחירות אצלינו ועלתה תאוריה מעניינת. יש מצב שריקלמה מתמודד בידיעה מראש שאין לו הרבה סיכוי לנצח, והוא רק מנסה לעשות לעצמו שם כמתמודד לעתיד?

בפועל, אולי בגלל זה הוא יוצא עם שמות גדולים שאין להם הרבה סבירות להגיע (קלופ, האלאנד, רודרי, ראול, היירו, וכו’) כדי לעשות כותרות מפוצצות, ובידיעה ברורה מראש שהוא לא יצטרך לשבור את הראש על איך להביא אותם בסוף.

בכך, למרות שכנראה יפסיד בבחירות הקרובות, הוא מכין את הקרקע כמישהו שהתמודד בעבר והביא קמפיין שנשמע טוב על הנייר כדי שיוכל לרוץ שוב בעתיד עם יותר מומנטום לטובתו. אנשים יזכרו לו את השמות שהוא הציע יותר מאשר את העובדה שלא היה לו איך להביא אותם, וגם את העובדה שהוא התמודד מול פלורנטינו והביע דעות מנוגדות כאלטרנטיבה.

ככה שמהבחינה הזו הוא רק מרוויח קרדיט בצורת מוניטין של מתמודד “רציני” לעתיד. ואפילו יותר עם נעבור עוד עונה או שניים כמו האחרונות.

סתם תאוריה, כן? אבל אולי יש משהו מאחורי זה.

בהחלט סיכוי טוב שהוא יפסיד וגם פלורנטינו פרס הכריז על בחירות בדד-ליין מאוד-מאוד צר, זה היה בכוונה כמובן. כנראה שפלורנטינו לא כזה בוטח בעצמו או לחילופין לא מרשה תחרות אמיתית. דווקא לגבי שחקני העבר הגדולים אני לא חושב שאלה חלומות באפסמיה. תפקיד מנהל ספורטיבי אולי זר לראול אבל זה לא להיות חותמת גומי הוא לא יהיה שגריר כמו רוברטו קרלוס לצורך העניין. ואני בטוח שגם פרננדו היירו יעזוב הכל כדי לחזור הביתה.

כשהוא אמר את שמו של ארלינג הולאנד בכזו נחרצות [שוב - רק להבהיר - לא ציפיתי במסע"ת, אם הוא הוסיף באמת את ה-“אעשה כל שביכולתי” והוא קצת לוקח צעד אחורה] - הבנתי שהוא נהנה מהשואו בטלוויזיה ולא רציני.

לגבי השחקנים - רודרי מרגיש לי ריאלי, אם הוא מגיע אני כן אהיה מבסוט. גם קונאטה בסדר גמור. אבל להגיד שאתלהב ממש? לא. רק אם הולאנד או ויטיניה או חכימי היו מגיעים. בכל מקרה זה לא באמת משנה. קיץ 2011 היה קצת שקט על פניו, ללא החתמות גדולות והיינו קבוצה פסיכית ב-2011-12. ומנגד בקיץ 2024 התלהבתי ממש עם הגעתו של קיליאן אמבפה וכנ"ל ב-2019 כשאדן הזאר הוחתם וכולם זוכרים איך זה נגמר. השינוי האמיתי במועדון לא צריך להיות על המגרש וברמת הסגל אלא בחדר ההלבשה וגם כמה קומות למעלה.

לייק 1

מצד שני אם פלורנטינו מחזיר את הקבוצה למסלול וכמו שהשמועות אומרות הוא יציב יורש מטעמו כשיפרוש, לריקלמה לא יהיו סיכויים כי כעת פלורנטינו צובע אותו בחום. זה לא כל כך פשוט.

אני מבין את מה שאתה אומר אבל, יכול להיות שיש אנשים שזה קונה אותם ולכל הפחות הוא נכנס לתודעה והרוויח את שלו.

********

בינתיים עיתונאי סופר אמין טוען שלהלאנד אין סעיף יציאה. בקיצור, אני מחכה לשמוע מה מר ריקלמה יגיד בתגובה לכך.

בינתיים מסתם קרקס שהיינו בעונה שעברה הפכנו לקרקס פרו מקס.

לייק 1