דיון ההעברות והפנטזיות ע"ש אחיה דסקל ז"ל :: ברנרדו רשמי

אנריקה ריקלמה מנסה להסביר בריאיון ב-AS שצירופו של ארלינג הולאנד אפשרי. הוא אומר שזה טבעי שבסביבת החלוץ יכחישו, לא מבין את העצבים של מנצ’סטר סיטי לגבי החולצה (“כדורגל זה בידור”) וטוען שכן יש לו סעיף שחרור:

אנריקה, איזו פצצה הטלת אתמול עם הולאנד…
-“אהבת את זה? אתה חושב שזה טוב לריאל מדריד? הוא שם גדול, מישהו שעבדנו עליו כבר זמן מה. אנחנו צריכים לזכור שזו מועמדות, זו בחירות. אחד מאיתנו יכול לנצח, או שהשני יכול לנצח. אני מבין שהם צריכים לדאוג לשחקן ולהגן עליו בתוך המועדון והקבוצה שלו. זה נראה לי נורמלי. אבל אני מאוד שמח להיות מסוגל להודיע ​​ששמות גדולים, אם אהיה נשיא, מישהו כמו הולאנד ישחק עבור ריאל מדריד”.

איך משכנעים שחקן ברמה כזו להצטרף?
-“יותר ממני, מה שמשכנע אותו זו ריאל מדריד. הרי ריאל מדריד, באופן כללי, היא מועדון שאליו השחקנים הטובים בעולם רוצים לבוא ולשחק, בהינתן הנסיבות הנכונות. ריאל מדריד מתחרה גם במועדונים גדולים אחרים ברחבי העולם, מועדונים עם יכולות אדירות בכל מובן, מועדונים שיכולים לזכות בתארים, אבל לאף מועדון אין היסטוריה של ריאל מדריד. כל שחקן בעולם רוצה לשחק עבור ריאל מדריד”.

ועכשיו איך ההכחשה מצד האב והסוכנת, רפאלה פימנטה, גורמת לך להרגיש
-“ובכן, זה חלק מהמשחק. אף אחד לא יודע את זה יותר טוב ממך. זה קרה גם עם לואיס פיגו; זה חלק מהכדורגל. להגן על השחקן - דיברנו לפני ואחרי, גם עם פאבלו, הסוכן של רודרי. אני יודע היטב שאנחנו צריכים לדבר עם מנצ’סטר סיטי, אמרתי את זה אתמול. הנסיבות שונות, אלו של רודרי מאשר אלו של הולאנד, אבל אנחנו צריכים לדבר עם סיטי. יש לנו את הכבוד הרב ביותר למועדון. ומשם, נעבוד על זה. הכל כל כך ברור וכל כך מסודר שאני יודע היטב שאם אהיה נשיא ריאל מדריד, שני השחקנים האלה ישחקו עבור ריאל מדריד”.

איך תשכנע את הסוסיוס שזה מהלך נכון?
-“לשכנע את החברים? חוץ ממה שכבר אמרתי, נתתי ערובה, התחייבות אישית שאם לא אעמוד באחת מההבטחות האלה, אשלם באופן אישי את דמי החבר עבור כל 100,000 חברי ריאל מדריד. אני לא יכול לבקש את אמון החברים אם אני לא מאמין בהצעה שלי. אני לא בא מהפוליטיקה, לפחות אחד משני המועמדים לא. אני עומד להיות בן 37; אני לא מתחרה בפלורנטינו פרס מבחינה דורית. אני לא מתכוון לפגוע בתדמית האישית או המקצועית שלי, לא כאוהד ריאל מדריד ולא כחבר, כדי להביא אחד מהם. אני בטוח לחלוטין שאם אהיה נשיא ריאל מדריד, ייעשה כל מה שאפשר, ואני בטוח - נצטרך לדבר עם סיטי - שהם ישחקו עבור ריאל מדריד”

האם יש הסכם חתום עם השחקנים?
-“אני לא יכול לתת פרטים נוספים, כי המטרה היא לא להעמיד אנשים במצב קשה. מה שאני אומר הוא שאני חושב שזה נורמלי שהמועדון מגן על השחקן, כי הוא במועדון הזה וצריך לכבד אותו. אני לא מתכוון לסכן את המוניטין המקצועי והאישי שלי, ואת המוניטין שלי כחבר, בגיל 37, עם הערבות שסיפקתי… אני חושב שברור שאני הולך לוודא ששני השחקנים האלה ישחקו עבור ריאל מדריד”

האם אתה חושב שסיטי תתעצבן לראות חולצה של ריאל מדריד עם שם השחקן שלה בתוכנית טלוויזיה?
-“זו תוכנית בידור. כדורגל זה כדורגל, זה חלק מהכדורגל. אנחנו צריכים להמשיך לדבר, עם הכבוד הגדול ביותר לסיטי. אנחנו צריכים לשבת; לשחקן יש סעיף, יש לו חוזה, וכבר שלחנו כמה הודעות לסיטי ביום רביעי הזה. כי אולי בגלל מחסום שפה, הם עלולים לא להבין, אבל יש בהירות”

לייק 1

הערב בשעה 22:40 שעון ישראל פרז צפוי להתראיין בלייב ו”להטיל פצצה” בדמות הודעה על כוכב חדש שהוא הולך להחתים.

אפשר כל שנה בחירות?

2 לייקים

ככה’נ דאמפריס. רכש טוב, לא מפיל מהכיסא.

דאמפריז זה הפצצה? זה כבר ידוע, זה לא פצצה. אני רוצה את גבארדיול!!

\

2 לייקים

פבריציו דיווח שפנו לקלאפיורי,אולי זה הוא.

מה קלאפיורי?! פלורנטינו רוצה להיבחר או שהוא התעייף לגמרי? אני מתחיל לפתח ציפיות.

מכל השמות שנזרקו לאחרונה, רק 2 באמת יספקו אותי, גבארדיול ונבש.

2 לייקים

נו, בטח רודרי.
רכש מאוד לא מתאים לדעתי, סתם להחתים הילה של שחקן נבחרת וזוכה כדור זהב מתבגר.
מאוד מאכזב.

Too good to be true.

אני חייב להבין מה לעזאזל החוקיות של כל הסיכומים של פלורנטינו/ריקלמה עם שחקנים ומאמנים (נגיד שהם אמיתיים, ולא חרטוטים), לפני בחירות.

כל אחד זורק שמות, שאין שום מחוייבות שבאמת יגיעו אם ייבחר, ואם איכשהו הוא באמת לא שיקר לגמרי והוא סיכם עם המאמן/שחקן - מה יקרה אם יבחרו במועמד השני?

ככל הנראה -
סיכומים עם פלורנטינו - עסקאות אמיתיות שיתרחשו ברגע שיבחר.
סיכומים עם ריקלמה - עסקאות אמיתיות שיתרחשו ברגע שהוא יפתח את השמירה במנג’ר.

9 לייקים

הבחירות “עיכבו” את חתימת ההסכם מסוף מאי והמחיר עלה/ סעיף היציאה פג - תחליטו אתם. אז - בנפיקה ליסבון הודיעה רשמית. ריאל מדריד תשלם 15 מיליון יורו עבור המאמן ז’וזה מוריניו אם פלורנטינו פרס ינצח בבחירות. גם עבור צ’אבי אלונסו שילמנו כמובן. גם כן אותו סכום - לבאייר לברקוזן.

חפד טוען שגבארדיול עדיין מטרה מרכזית עבור פלורנטינו, והשחקן עצמו רוצה לעבור כבר הקיץ.

בקיצור עוד קיץ שאני צמוד בו לטוויטר… אין לי את הזמן לזה.

ערב טוב

שמח להודיע שהחל מחודש הבא מצטרף אלינו לקהילה ראול גונזלס בלאנקו, שאף יחליף את דור בכתיבת הסקירות (בשיחה פרטית, הסכים דור לזוז הצידה על מנת שנוכל להנות כולנו מעדויות מגוף ראשון).

לתרד ‘הומור שחור’ נצרף שיעי שורד מתקפת ביפרים שסך האשכים והעיניים שלו לא עולה על שני פרטים.

אמונכם בקלפי קריטי, אני כבר באמת לא יודע מה עוד אפשר לעשות כדי להדיח מפה את אורי ודוד.

המשך ערב נעים

5 לייקים

טוב אז עד עכשיו קיבלנו את:
מוריניו
קונאטה
דאמפריז
ניקו פז שאושר עכשיו.
מחכים להכרזה של פלורנטינו על שחקן נוסף הלילה🤯

גם ברטומיאו וגם גספארט היו אנשי עסקים מצליחים ועדיין נשיאים גרועים מאוד של ברצלונה.
גם הבעלים של צ’לסי , שמנהל קרן השקעות של מיליארדים רבים.
גם האמריקאים שהרסו את ליון ואת בורדו, גם הסינגפורי שקנה את ולנסיה.
זה רק בשלוף. יש עוד רבים.

לפורטה ב 2003 הבטיח בקהאם ולא קיים. סיפר סיפורים שיש לו הסכם וכו’.
כשנבחר כנגד כל הסיכוים, היה צריך להביא מישהו במקום, והוא הביא איזה ברזילאי מכוער בחצי מחיר מבקהם מקבוצה שהייתה אז קבוצת דרג ג’.

סתם אני שוקע בנוסטלגיה:

-לואיס פיגו ממש אהב גם כסף, קשה לי להאשים את גאספרט בכך שהוא “איבד” את פיגו. הבעיה הייתה שבכסף שנכנס ברצלונה הביאה שחקנים בינוניים מאוד כמו ג’רארד, ואוברמאס ועמנואל פטי לא עמדו בציפיות.
-זה מאוד מפתיע בדיעבד שרונאלדיניו נשאר בפ.ס.ז’ אחרי המונדיאל המעולה שלו וגם עונת 2001/02 שקדמה לו הייתה אחלה עם 13 שערים ו-7 בישולים. מסתמך בעיקר על יוטיובים שראיתי לא בזמן אמת אבל את הטכניקה הפסיכית שלו והמהירות והזריזות אי אפשר היה לפספס.

-ז’ואן לאפורטה היה יכול להביא את דיוויד בקהאם אולי אם ריאל מדריד לא הייתה בתמונה. היינו קבוצת כוכבים במלוא מובן המילה, יש גם את הציטוט הידוע של בקהאם “אם אני עוזב זה רק לריאל”, ברצלונה הייתה בגביע אופ"א באותה העונה. אבל מה אני אגיד, השאר היסטוריה. מעניין כמה זמן היה לוקח לברצלונה להחלים בלי רונאלדיניו. כנראה עד שליאו מסי היה מצליח להתייצב כלומר לא להיפצע.

לגבי ריקלמה, כשהוא בא עם חולצה של ארלינג הולאנד זה הפך כבר למופע בקרקס אבל על פניו נראה שהוא רוצה להביא אנשים בתפקיד. פלורנטינו רוצה לאמן ולנהל מהיציע. אנריקה מדבר על מנהל מקצועי וכדומה.

לא הבנתי, הייתה הכרזה או לא?

אולי זה יהיה אחרי שהמשחק של ספרד יסתיים? היה אמור להתחיל לפני שעה.

*עריכה:מתחיל עכשיו

אוליזה?

אין לי נחוש אחר,כמובן שבאיירן לא ימכרו,בקיצור לילה טוב.