דיון ההעברות והפנטזיות ע"ש אחיה דסקל ז"ל :: מוריניו כבר עושה חימום

מי כבר יכול להיות?! לאמין ימאל?!?! אין אף שחקן בשוק ששווה את הסכומים האלה.

אמר קשר או חלוץ,נבש או הלאנד לדעתי.
עריכה: חח טוב הוא אומר שזה לא הלאנד

הוא כבר אמר שזה לא הלאנד. שיגיד כבר וזהו.

מוסיאלה ? ויטיניה ?

כי אמר לא בלם ולא חלוץ, מה עוד נשאר ?

לא מהפריימרליג, קשר או חלוץ, לא אוליזה, אולי אחד מהקשרים של פסז.

שימו לב שהוא אמר שהוא ינסה, הוא לא מתחייב.

פדרי ?

מרגיש כמו קיין. בכל מקרה אמר ״שינסה״. סתם תעמולת בחירות בקיצור

אני יכול לחשוב רק על 3 שחקנים שהוא לא פסל איכשהו ששווים סכום כזה, ויטיניה, פדרי וימאל. שלושתם לא יגיעו. לילה טוב.

ברמת המאקרו, אני אף פעם לא האמנתי שפלורניטנו בגילו ובמעמדו ייכנס למשחק של ה”זמר במסיכה” הזה. עם יד על הלב, הרבה יותר מעניין אותי השקפה אסטרטגית מכל שם כזה או אחר.

מעציב אותי שפלורנטינו נגרר לפופליזם זול. זה באמת לא אמור להיות לרמתו. אבל אם מתעסקים ברמת המיקרו, אני לא אתפלא אם הוא יירצה להחזיר אצבע בעין לבארסה וינסה ללכת על חוליאן.

לייק 1

ויטיניה, נבש או אנזו בקיצור.

הוא אמר שזה רכש בסדר גודל של רונאלדו. אין היום אף אחד כזה ‏(מלבד נסראווי שלא אופציה בכלל‏, ושחקנים שהם כבר שלנו), אבל הכי קרוב לשם זה דווקא ויטיניה שיצר הרבה באז בשנה וחצי האחרונות.

נבש עם כל הכבוד לא שם. הוא לא שווה 150+ למרות שבכללי הייתי מאוד שמח אם היה מגיע. בנוסף לזה הוא לא בדיוק מה שאנחנו צריכים, הוא יותר יוצר ממנהל משחק, בניגוד לויטיניה שהוא ממש מה שאנחנו צריכים, גם מבחינת סגנון המשחק וגם מבחינת העמדה על הדשא. לא הייתי מתפלא אם הדיל שהוא יציע יהיה טרייד של טשואמני פלוס ‏(הרבה‏) כסף על ויטיניה.

ראיתי כבר בכמה מקומות את השם של אלברז, אני לא חושב שזה הוא. הוא לא רכש בסדר גודל של 150 מיליון, ואין לנו כל כך איפה לשים אותו אם יגיע. אם כבר מסתכלים על אתלטיקו, אז אנחנו דווקא צריכים שחקן כמו סורלות ולא אלברז.

בכל מקרה, אני לא חושב שחסרים לנו “כוכבים”, חסרים לנו שחקנים בעמדות ספציפיות שאנחנו רואים שלאט לאט ממלאים אותם. גם בלי גלאקטיקו אנחנו נהיה בסדר כל עוד שיפתרו את הבעיות האמיתיות של הקבוצה, וגם עוד 5 גלאקטיקו לא יעזרו אם השחקנים ימשיכו לעשות מה שבא להם והקבוצה תשאר לא מאוזנת.

רומז שזה שחקן התקפה,חביצ׳ה או דואה,חוץ מהם ומהשחקנים שהוא שלל מי עוד יכול לגרד סכום כזה?
דמבלה זה בטוח לא.

כדור זהב ושחקן בארסה לשעבר. בראש המעוות של פלורנטינו זה מספיק כדי ליצור כזה הייפ. אני מאתמול בחרדות שזה הוא.

3 לייקים

הוא אמר שזה שחקן צעיר. דמבלה לא צעיר. שחקני ההתקפה של פסז עובדים יפה יחד אבל כאינדיבידואלים הם לא שווים סכומים כאלה.

סתם אני אזרוק את זה פה, מה הסיכוי שהוא ינסה לעשות פיגו 2 עם נסראווי? נשמע הזיה אבל זה פלורנטינו ומי יודע מה עובר לו בראש. אם יש מישהו בסדר גודל של רונאלדו היום זה רק הוא.

אני חושב ש150 מיליון על נבש זה לא מופרך. כפי שכתבתי כאן לפני כמה ימים זה לא רק היכולת הגבוהה אלא גם הגיל. מדובר בילד בן 21 שיש לו עוד לפחות עשור בטופ. עוד לפני ההתעניינות שלנו בו חשבתי שהוא הקשר שהכי מזכיר את מודריץ’. מעבר ליכולות הטכניות הוא שחקן מאוד דינמי, זריז, מהיר וערמומי. בדיוק מה שמוריניו אוהב.

לייק 1

צעיר, לא מהפרמיירליג, לא אוליסה.
קישור ומעלה.
גלקטיקו בהווה שלדעת פרז שווה 150 מיליון.

מן הסתם זה לא כוכב בארסה, כי לכולם ברור שבארסה לא תמכור וילאגו לפרז אם זה פדרי או לאמין.
קשה לי להאמין שזה ויטיניה או נבש. זה אותו סיפור, ברור שפאריז לא ימכרו, כמו שלא מכרו את אמבפה לפני תום החוזה.

לדעתי הוא הולך על מוסיאלה.

נ.ב. פלורנטינו אמר שזאת תהיה הצעת שיא בהסטוריה של ריאל, סביבות 150 מיליון. מה קרה להצעה על אמבפה של 180 מיליון? שכח כבר?

מציע להסתכל על תאריך הבחירות ועל מתי הוא אמר שהוא יכריז על כך

לייק 1

נראה לי די ברור שבניסוח בסגנון פוליטיקאי חמקמק, הוא התכוון להצעה שאם תתקבל תשבור את שיא המועדון.

באופן כללי, קצת מוזר להודיע שיגיש הצעה ולא יטען לסיכום או משהו… אפשר גם להציע לבארסה על פדרי, זה לא מאתגר במיוחד.

אם אני הייתי מנהל את הקבוצה שאליה הוא יגיש את ההצעה, אחרי שהוא אמר “לפחות 150 מיליון יורו”, התשובה המיידית שלי תהיה - לא פחות מ-250.

זו לא דרך טובה להתחיל משא ומתן.

3 לייקים

משעשע אותי לראות את פלורנטינו פרס קצת מתאמץ, הרגיש לי שהוא איבד את הרעב, ואיך הוא ואנריקה ריקלמה הולכים להתראיין פה ואז שם, השלטים. להיות בעל הבית בריאל מדריד זה משהו שמיליארדים חולמים עליו.
כמובן שאני עוקב כמו כולם אחרי הטוויטר אבל לא מנסה ‘לנחש’ למי מתכוון האדון. כי למרות שיש לנו בעיות ברורות בסגל - אני מבין שהבעייה היא עמוקה יותר. זה פחות חשוב אם יש מגן ימני יותר מאוזן מטרנט אלכסנדר-ארנולד, פליימקר או חלוץ ‘9’ כגיבוי. משהו בפנים “דפוק”. גם הסגל שהיה לנו בעונה שעברה [שהסתיימה] היה צריך להספיק ליותר.

פעם הייתם שואלים אותי איזה שחקנים הייתי רוצה שיגיעו אז בקלות הייתי מרכיב רשימה בכל שנה ואפילו זכורה לי כתבה כזו בחדשות 22 [מתורגמת] ששאלו אוהדים ליד הסנטיאגו ברנבאו נדמה לי סביב 2002. אחד אמר שהוא רוצה את רונאלדו-פנומנו, אחד הזכיר את תיירי הנרי, אחד פטריק ויירה, מישהו התעורר ובחר באלסנדרו נסטה ועוד.

היום? סתם בשביל הזרימה: אשרף חכימי, ויטיניה\פדרי וארלינג הולאנד\הארי קיין הם חלום ויורגן קלופ מאמן [עוזרו - ראול]. לגבי היתר אני ממש לא יודע