מונדיאל 2026 :: מתקרבים להכרעה בשלב הבתים!

הסתכלתי שוב על הבתים, באמת מזעזע:

-מודה שאני לא שולט מספיק טוב בכל הנבחרות מן הסתם ושמות מוכרים הם לא הכל. אבל יש שלושה בתים די חלשים כלומר שתי נבחרות לא ממש באירוע [או שסתם אני מייחס לערב הסעודית את השמינייה נגד גרמניה מ-2002 ופחות את ההפתעה נגד ארגנטינה].
-ויש שלושה בתים שאין להם נבחרת באמת דומיננטית וזה ממש מאכזב - כמובן הבתים של שלוש המארחות.

הקרב בין צרפת ונורבגיה (הכותרות יהיו ארלינג הולאנד מול קיליאן אמבפה) והבית של אנגליה וקרואטיה וגאנה לא פעם מפתיעה - קצת מאזן את המצב.

מניח שאם אלך אחורה למונדיאלים קודמים אז בכל טורניר היה בית אחד נניח מעפן-גג שניים, ולא הצטברות כזו.

הלכתי למונדיאל 2002 - בית מעפן של בלגיה-יפן-רוסיה טוניסיה. כלומר מארחת אחת ‘ניצלה’ והשנייה דרום קוריאה קיבלה בבתים את פורטוגל והסתדרה. גם היה בית נפלא אנגליה-ארגנטינה-שבדיה-ניגריה

קצת מדידייה דשאן שמשבח את עצמו וטוען שמחוץ לצרפת הוא מקבל את הכבוד הראוי, מדבר על קיליאן אמבפה, המערך, הקושי בניהול ‘התסכול’ של שחקן התקפה גדול שיהיה על הספסל, ומתעלם מהביקורת על סגנון המשחק.

“אנחנו בין הפייבוריטים למונדיאל. זו לא מילת טאבו בשבילי. אם יש לנו את הסטטוס הזה היום, שנראה לי הגיוני ולגיטימי, זה בגלל כל מה שעשינו, בגלל התוצאות שהשגנו. בחו"ל יש אולי יותר הכרה. אני יודע היטב, מכיוון שאני גם נוסע הרבה לחו"ל, שהתחושה בחוץ שונה מזו שבצרפת. אם אני עדיין כאן היום, זה בגלל שנבחרת צרפת ניצחה הרבה משחקים. אחרת, זה היה יכול להיגמר מוקדם יותר, בין אם אני קבעתי את זה או שזה הוחלט בשבילי”.

על הביקורת לגבי הכדורגל של צרפת: “זה תלוי למה אתה מתכוון ב’סגנון משחק’. ברמה הבינלאומית, זה דבר אחד, אבל אז יש את צרפת, ואלוהים יודע את זה, גם אם נבחרת צרפת תויגה כנבחרת הגנתית, זה לא מנע מאיתנו להשיג תוצאות. הדבר הכי חשוב הוא היום ומחר, ומחר זה גביע העולם. אחרי זה, לכל אחד תהיה פרשנות משלו, דעה משלו. אני לא מודאג לגבי המורשת שלי כאן”.

הדרך שלו: “יש לי מילת קסם: הסתגלות… אני אומר לעצמי: ‘ביחס לאדם שמולי, אני מסתגל’. וככה קורים שינויים… רק בגלל שעשינו משהו וזה עבד טוב, זה לא אומר שאנחנו לא צריכים להשתנות. זה גם לא עניין של שינוי לשם שינוי. הדור שאיתו התחלתי ב-2012 אינו זהה לזה של היום… הדור החדש זקוק ליותר חילופים. השרביט הועבר”.

“קיליאן, שהוא הקפטן שלנו היום, לפני שהפך לקפטן, הקשיב, התבונן; הוא לא עושה דברים כמו הוגו. אין לו את אותו אופי או אותה אישיות (כמו לוריס). הוא נוטל על עצמו את המנהיגות הזו מחוץ למגרש, וגם עליו, והוא יודע שכאשר הוא מדבר, הוא לא מדבר בשם עצמו, אלא בשם כל השחקנים. אני בטח טיפש, ובוודאי היו הרבה מאמנים חסרי יכולת ששמו את אמבפה במרכז ההתקפה בקבוצות בהן שיחק… במהלך השנתיים האחרונות בריאל מדריד ובשנתו האחרונה בפ.ס.ז’… הוא שיחק כחלוץ כבר שלוש שנים”.

“במונדיאל 2022 כבר היו לנו ארבעה חלוצים פותחים (שחקני התקפה)… מדובר בניהול התסכול של אלו שלא יהיו פותחים. זה תמיד קשה לקבל את זה, כי כל שחקן חושב שהוא טוב יותר ממי שמשחק במקומו… תשאלו כל כדורגלן מקצועי מהעיירה והוא יגיד לכם: ‘תחרות? כמובן, זה חלק מהחיים’, אבל רק כשמדובר בחבר לקבוצה; כשזה משפיע עליו ישירות, זה יותר מסובך”.

חייב לומר שאני לא חושב שהקדנצייה של דידייה דשאן כה מוצלחת. מצחיק לומר את זה על מי שזכה במונדיאל אבל מ-2018 יש להם סגל פסיכי שהכי קרוב לקבוצת-על ברמת החוזק. למשל ביורו האחרון הם הגיעו לחצי הגמר אבל שיחקו כדורגל מ-ז-ע-ז-ע וגם אם אמבפה היה במשבר יש עוד שחקנים טובים. בגמר 2022 הם הלכו על המגרש במחצית הראשונה ואשכרה שיחקו בלי מוטיבציה וארגנטינה עשתה להם בית ספר, ביורו 2016 הם הפסידו לפורטוגל נטולת כריסטיאנו רונאלדו, יורו 2020 היה כישלון…וסגנון המשחק מבאס.

פינת הסקרים לגבי נבחרת צרפת:

עד לאן תגיע צרפת במונדיאל?

  • תזכה במונדיאל ותוריד את המועקה מ-2022
  • הפסד כואב בגמר
  • הדחה ברבע הגמר או חצי הגמר
  • שמינית גמר וביי
  • כישלון קולוסלי - הדח בשלב הבתים
0 מצביעים

כמה שערים יבקיע קיליאן אמבפה?

  • יבקיע גג 3 שערים
  • יבקיע בין 4 שערים ל-6 שערים
  • יבקיע 7 שערים
  • טורניר אגדי שלו - מעל 7 שערים
0 מצביעים

מי שחקן המפתח של צרפת בטורניר?

  • קיליאן אמבפה
  • מיקל אוליסה
  • עוסמאן דמבלה
  • וויליאם סאליבה
  • מייק מניאן
  • אחר - פרטו
0 מצביעים

התקופה של דידייה דשאן כמאמן עד היום היא:

  • פנטסטית - זכה במונדיאל והגיע לגמר נוסף וגם לגמר היורו
  • טובה מאוד
  • טובה - אבל לא יותר כי זכה רק בתואר גדול אחד
  • בינונית - לא מספיק תארים וכדורגל מאכזב
  • מאכזבת - כל מאמן היה משיג לפחות אותן תוצאות
0 מצביעים

מחשבה מעניינת אבל אל תשכח ששלב הבתים של המונדיאל הוא 3 משחקים, לא 6. אפילו אחרי שהגדילו את הטורניר כולו מ-7 משחקים ל-8 השנה, אני לא בטוח כמה עוד אפשר להגדיל את זה. אולי שלב בתים של 4 משחקים (או 5) ואז (שמינית גמר,) רבע גמר, חצי גמר, וגמר.

נכון. אני חושב שהשלב של ה-top 32 הוא הזוי לגמרי, כל כך הרבה נוקאאוט ברצף בלי שום גיוון מסביב (כמו שבצ׳מפיונס נניח ההצלבה היא רק לחלק מהקבוצות ואפשר להימנע ממנה) זה קצת משעמם… למעשה כמו שכתבתי קודם זה המונדיאל הקודם של ה-32 מינוס הכיף של הבתים.

אני מניח שזה יהיה פורמט קצר באמת. אולי שתי ״ליגות שוויצריות״ שכאלה עם עצי הצלבה נפרדים שייפגשו בסוף… לא יודע.

לייק 1

ישראלים אומללים שכמותכם

האמת שאני נקרע בין שתי מדינות המוצא האהובות שלי, עיראק או ארגנטינה. לא יודע מי מהן אני רוצה לראות מניפה את הגביע.

וברצינות, מה לך נותנת ההגדלה חוץ מעוד משחק אחד?

ברור שזה גרוע. ובכלל מונדיאל ב-3 מדינות ענקיות, לו”ז צפוף מידיי, תזמון בסוף עונה, הגדלת מחצית, הוספת רבעים. גועל נפש. אבל לנו יש כדורגל על הראש. כל קשקושי רמת הבירה/המוזיקה זה לחנונים שלא הוזמנו למסיבה.

2 לייקים

מונדיאל 2026, “הרחב”, ייצא לדרך הערב ב-22:00 במשחק בין מקסיקו - אחת משלוש המארחות של הטורניר - לדרום אפריקה. אצטדיון האצטקה שבמקסיקו סיטי ובעל 83 אלף מקומות - יעשה היסטוריה כשייארח את משחק הפתיחה בפעם השלישי במונדיאלים אחרי שזה קרה ב-1970 - המונדיאל של פלה, וכן ב-1986 - המונדיאל של דייגו מראדונה.

האם תצפו במשחק?

  • כן - דווקא משחקים בלי ציפיות הם המהנים
  • כן - ברפרוף\חצי עין
  • לא
  • עדיין לא החלטתי
0 מצביעים

ג’ילברטו מורה וראול חימנס הם הצמד שמרגש את מקסיקו, שהודחה בטורניר האחרון בשלב הבתים אחרי שקודם לכן תקעה יתד בשלב שמינית הגמר. האחד נחשב לילד פלא בגיל 17, קשר התקפי שככל הנראה ימתין לצ’אנס מהספסל, והשני וותיק ממנו ב-35 שנה וצפוי לעזוב את הכדורגל הבריטי, הוא מחפש את שערו הראשון במונדיאלים (הופעתו ה-125 בנבחרת). מקסיקו של חאבייטר אגירה לא הפסידה מאז נובמבר, ניצחה בשישה משמונה משחקים ויש לה תיקו עם פורטוגל ובלגיה. במשחק ההכנה האחרון רמסה 1:5 את סרביה. וכמובן בין הקורות ג’יירמו אוצ’ואה בין ה-40, עם עוד מונדיאל, מי סופר. “ייתכן שהרבה אנשים חושבים שאנחנו פייבוריטים אבל בכדורגל יש הרבה גורמים שנכנסים לתמונה. כל המשפחה שלי תהיה באצטדיון וגם הנכדות שלי, זה מרגש אותי מאוד”, אמר חאבייר אגירה.

דרום אפריקה שלא הייתה חלק מהחגיגה מאז מונדיאל 2010 אותו אירחה והפכה גם למארחת הראשונה שמודחת בשלב הבתים - קטעה לאחרונה את הבצורת וניצחה 0:1 את ג’אמייקה משער של קשר הכנף אווסין אפוליס. זו הייתה תוספת ביטחון טובה לנבחרת של המאמן ההולנדי הוגו ברוס. היא הודחה בשמינית גמר אליפות אפריקה על ידי קמרון, אם כי זה קרה בינואר ועבר זמן רב. החלוץ לייל פוסטר מברנלי שמציג מספרים טובים בנבחרת - יפתח בחוד.

טריוויה: הנבחרות נפגשו באותו מונדיאל לפני 16 שנה, רפא מארקס קבע את תוצאת המשחק - תיקו 1:1, בדקה ה-79.

לייק 1

פיקנטריה נחמדה - גם אז היה מדובר במשחק הפתיחה של מונדיאל 2010. למיטב ידיעתי זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של המונדיאל שמשחק הפתיחה של הטורניר מפגיש את אותן שתי נבחרות שנפגשו במשחק הפתיחה של טורניר קודם.

2 לייקים

טוב אז כאמור היום כבר מתחילים - סקרי המונדיאל:

המונדיאל הראשון שראיתי:

  • מונדיאל 1994 ולפניכן
  • מונדיאל 1998
  • מונדיאל 2002
  • מונדיאל 2006
  • אחר - פרט
0 מצביעים

עוד נוסטלגיה: השחקן שאני מתגעגע אליו מהמונדיאלים:

  • רונאלדו-פנומנו
  • רונאלדיניו
  • זינדין זידאן
  • פאביו קנבארו
  • ג’יאנלואיג’י בופון
  • מירוסלב קלוסה
  • אריאן רובן
  • דויד ויאה
  • איקר קסיאס
  • גבריאל באטיסטוטה
  • חאבייר מסצ’ראנו
  • דיוויד בקהאם
  • אחר - פרט
0 מצביעים

הרגע הכי זכור לי מתולדות המונדיאלים:

  • דייגו מראדונה נגד אנגליה ב-1986
  • הצמד של זידאן ו"ההתמוטטות" של רונאלדו ב-1998
  • הקאמבק של רונאלדו-פנומנו ב-2002
  • הכישלון הצרפתי ב-2002
  • הזכייה של איטליה ב-2006 ואקורד הפרידה הצורם של זיזו
  • אנדרס אינייסטה וספרד עושים היסטוריה
  • הניצחון ההיסטורי של גרמניה 1:7 על ברזיל ב-2014
  • הזכייה של גרמניה מול ארגנטינה ב-2014
  • אמבפה מנצח את מסי וארגנטינה ב-2018
  • הזכייה של מסי והגמר המטורף ב-2022
  • השיפוט המכור במונדיאל 2002
  • אחר - כבוד שהגעתם עד לפה - פרט
0 מצביעים

מי הנבחרת שאני אוהד?

  • ארגנטינה
  • ברזיל
  • צרפת
  • ספרד
  • אנגליה
  • פורטוגל
  • הולנד
  • גרמניה
  • אחר - פרט
0 מצביעים

מי תהיה הזוכה במונדיאל?

  • ספרד
  • צרפת
  • ארגנטינה
  • ברזיל
  • אנגליה
  • פורטוגל
  • גרמניה
  • אחר
0 מצביעים

מי תהיה הנבחרת המאכזבת?

  • פורטוגל
  • אנגליה
  • ספרד
  • צרפת
  • ארגנטינה
  • ברזיל
  • גרמניה
  • נבחרת אחרת - פרט
0 מצביעים

מי יהיה מלך השערים?

  • קיליאן אמבפה
  • הארי קיין
  • ארלינג הולאנד
  • לאמין ימאל
  • עוסמאן דמבלה
  • כריסטיאנו רונאלדו
  • ליאו מסי
  • לאוטרו מארטינס
  • חוליאן אלבארס
  • מיקל אויארסבאל
  • אחר - פרט
0 מצביעים

איך יהיה הטורניר של כריסטיאנו רונאלדו?

  • מצוין
  • טוב מאוד
  • טוב
  • בינוני
  • מאכזב
0 מצביעים

איך יהיה הטורניר של ליאו מסי?

  • מצוין
  • טוב מאוד
  • טוב
  • בינוני
  • מאכזב
0 מצביעים

מה יהיה שיא השערים במשחק אחד במונדיאל?

  • חמישה שערים
  • שישה שערים
  • שבעה שערים
  • שמונה ומעלה
  • כישלון - ארבעה שערים ומטה
0 מצביעים

אוף-טופיק: שיר מונדיאל 2006 "רונאלדו-אדריאנו-זה רוברטו-רונאלדיניו:

  • גאוני - ואני יודע את המילים ומזמזם עד היום
  • גאוני אבל אל תגזים אחי
  • שיר סביר עד טוב
  • על מה אתה מדבר אחי - הלכתי לחפש ביוטיוב
0 מצביעים

במונדיאל 2002 הכל היה קצת חדש לי ומרגש לי, הזוי שהייתי חוזר מהבית-ספר ובגלל שהטורניר נערך בחצי השני של העולם - היו כבר משחקים, את 1998 ראיתי רק “בדיעבד” ובהתאם לטכנולוגיה של אז זה היה המשחק הנצפה ביותר ושינה את ההיסטוריה של הכדורגל. שוב אזכיר שההדחה של צרפת ב-2002 הייתה פסיכית מבחינתי, והזוי שגם ארגנטינה סיימה ככה. טורניר טוב עם הרבה כוכבים אייקונים אבל הכוכבית של השיפוט המכור.

לא כתבתי כאן את ראול בין כל האפשרויות לצערי אבל ב-2002 היה לו טורניר טוב ואהיה חוצפן ואגיד שאם היה בריא נגד דרום קוריאה אז הנבחרת הייתה עוברת. אחר-כך בדירוג מבחינתי הם רונאלדו-פנומנו, זינדין זידאן [אוי הסיום היה טראגי] ואיקר קסיאס.

אני מקווה שנקבל משחקים טובים עם שערים אבל לא רק משחקים בפרופיל נמוך מבחינתי כמו היום אלא שנראה קרב משוגע בין צרפת לנורבגיה וכאלה, שהנבחרות ישחקו התקפי.

אוהד ספרד מהימים של הטרגדיות ושברון הלב, שרבע הגמר היה קללה, מילה גסה, תמיד משהו היה משתבש. צריך לזכור כמו שאמרתי שמלבד הטורניר הנפלא ב-2010 שגם בו הפסדנו במשחק הפתיחה - אנחנו מזייפים כל הזמן.

רוצה לציין את המשחק גרמניה-איטליה בחצי הגמר ב-2006 שהיה 120 דקות של כדורגל מדהים עוד לפני הסיום המטורף. הסיבוב של פאביו גרוסו שם לפינה הרחוקה עם הפס החכם של אנדראה פירלו והטירוף של אלסנדרו דל-פיירו שם לרחוק מכל הלב כשהיה שחקן ספסל - זה וואו זה רגע אייקוני. אני חושב שהטורניר הזה ב-2006 היה מופע הגנה מושלם של פאביו קנבארו שלא ראיתי כמותו, והוא דחף אותו קדימה ולמעלה בדיוני ההיסטוריה למיניהם.

לדעתי כריסטיאנו ייתן טורניר בינוני, הם קיבלו בית נוח וזה יכול להקל עליו. הוא רעב אולי יותר מכולם ומשחק הראש נשאר אבל כמובן טיפה פחות נייד ולוקח לו עוד שנייה להקדים את הבלם או לשחרר בעיטה וזה קריטי. ב-2022 היה נראה שחקן גמור, היה לי ממש מדכא לראות אותו. ב-2024 היה קצת חסר מזל אבל כמובן שהוא לא בין חמשת החלוצים הטובים בטורניר ומעבר לכך.

2 לייקים

ואיך אפשר לפתוח טורניר גדול בלי סקירה של דף הפייסבוק האלמותי “היהודים אוהדים”:

3 לייקים

אני זוכר את גמר 2002, עבדתי אז במטה של חברת אלקטרה מוצרי צריכה. המטה הורכב מכ-10 בכירים (מנכ”ל וסמנכ”לים) פלוס כ- 10 עוזרים/סגנים (בהם 4 מזכירות). כולם רוצים לראות את המשחק שהתחיל בשעת צהריים (למיטב זכרוני זה התחיל ב 14:00), והדליקו טלויזיה בחדר ישיבות. רק מה- אי אפשר לעצור את העבודה בשל אירוע פעוט כמו גמר גביע עולמי (ברזיל גרמניה).

בהתחלה, כל כמה דקות עבר עובד כלשהו דרך חדר הישיבות בלי לעצור (אני ישבתי בחדר עם דלת צמודה לאחד משתי דלתות חדר הישיבות). כך כל המחצית הראשונה עברה מבלי שמישהו “יעז” לראות יותר מכמה שניות ברצף.

במחצית כבר התחילו הותיקים להתישב בחדר הישיבות, ואיש לא קם יותר. כשהחלה המחצית השניה היה ברור שכולם נשארים לראות עד הסוף. כשהמזכירות צקצקו משהו על עבודה, כולם כבר היו מספיק אמיצים לומר שזה רק 45 דקות.

2 לייקים

אני חושב שהמשחק היה ב-17:00 שעון ישראל ובערוץ 11. התאריך היה ה-30 ביוני וכילד בכיתה ד’ שבדיוק סיים את שנת הלימודים זה היה יום כלבבי. מקבל תעודה, הולך עם חברים לקיוסק לקנות עוד קלפי סופרגול של המונדיאל (זוכרים את האסים של החידון שנשלחו בדואר?) ומשחק בפלייסטיישן (סוני 1) עם גיסי עד לשידור.

משחק די חלש מחצית ראשונה עם קורה של גרמניה מקילומטר והחמצה אחת גדולה של רונאלדו עם התספורת האייקונית. ואז אוליבר קאן טעה. בכל מקרה כל העולם נראה לי היה בעד רונאלדו וברזיל הבאמת מרגשת, את גרמניה ההגנתית די שנאו כאן. החזרה מהמתים של רונאלדו היא אייקונית.
מאז הטורניר היחיד שכוחות המשיכה כולם התאחדו וכל האוהדים רצו זכייה של גיבור ספציפי זה מסי ב-2022 ובווליום גבוה יותר. כל אוהד כדורגל כמעט רצה בשבילו.

עריכה: לפי הצ’אט אתה צודק. אז לא נורא שיתפתי גם את הסיפור שלי

לייק 1

שעת ההתחלה של גמר 2002- אני זכרתי שבשעה 16:00 הכל כבר נגמר. ויש תיעוד המשחק, דקה אחר דקה באתר של הגארדיאן, שכותב שהמשחק מתחיל ב 12:00 בצהריים, שזה מתאים ל 14:00 בישראל (אלא אם יש הבדלי שעון קייץ).

בטח לא התחיל אחה”צ, כי בשעה 17:00 המנהלים כבר ברובם יצאו, ולבטח לא היו נשארים לראות את המשחק בעבודה.

לייק 1

גמר 2002 היה ב-14:00 בוודאות, שישי ב-14:00

לפי ה-AI זה היה יום ראשון, זה לא קרה ביום שישי בוודאות מכל רצף האירועים שאני זוכר.

דיברנו הרבה על הגמר הזה:

-לא במפתיע השופט היה פיירלואיג’י קולינה מי שנחשב לטוב ביותר, שבהמשך גם יעטר את עטיפות ה-PES
-הגיבור הטראגי של אותה השנה מיכאל באלאק שהפסיד הכל עם באייר לברקוזן - לא שיחק בגלל כרטיסים צהובים…
הוא כבש את ה-0:1 על דרום קוריאה המפתיעה בחצי הגמר ארבע דקות אחרי שקיבל את הצהוב…
-אוליבר קאן עד לגמר ספג שער אחד בלבד - בתיקו 1:1 עם נבחרת אירלנד, שמר על שער נקי חמש פעמים. ואז הוא טעה והשמיט את הבעיטה של ריבאלדו…קאן הוכתר כשחקן המצטיין לפני הגמר.
-לא רק רונאלדו: ברזיל כבשה 18 שערים בטורניר. רונאלדו עם 8, ריבאלדו עם 5, רונאלדיניו עם 2 (רוברטו קרלוס, אדמילסון ורוקה ג’וניור הוסיפו).

-צרפת ביחד עם סין וערב הסעודית היו היחידות שלא כבשו אף שער - בהחלט אוי-ואבוי. מלכי השערים באנגליה ובאיטליה לא הספיקו לה.

אין סיכוי יום שישי.
זוכר בוודאות שלא.

המשחק נגד אנגליה היה בשישי בבוקר, כולם הבריזו מבית ספר.

נכון צןדק זה מה שבלבל אותי אבל אנגליה פה בארץ.היה שישי צהרים.
שבדינ היה בןקר

לייק 1

לעזאזל, רק עכשיו נפל לי האסימון. הפסקת “המים” תתרחש גם במשחק לילי וגג סגור. אז אין פה שום דאגה לשחקנים, אלא הלכה למעשה משחק עם 4 רבעים ועוד זמן לפרסומות. זה נורא ומקווה שלא יביאו את זה לליגות או לטורנירים הבאים.

2 לייקים

אז אתמול במשחק הפתיחה במונדיאל - נבחרת מקסיקו לא התקשתה לנצח 0:2 את דרום אפריקה החלשה במשחק בו ראול חימנס כבש את השער השני, ליריבה הורחקו שניים ואחד אצלה - כבר שלושה אדומים.

במשחק שנערך ב-05:00 בבוקר והסתיים לא מזמן: דרום קוריאה ביצעה מהפך בדרך ל-1:2 על צ’כיה שאיכזבה במשחקה הראשון במונדיאל מזה 20 שנה, מאז 2006 [אז הודחה בשלב הבתים]. הקפטן הצ’כי כבש ראשון בדקה ה-59 אבל היתרון החזיק מעמד מעט מדי זמן. הוואנג אין-באום קשר פיינורד שבר בצורת בנבחרת של כמעט שנתיים וחצי כשהבקיע בדקה ה-67 ובישל את שער הניצחון לאו היון-גיו חלוץ גנק עשר דקות לסיום.

שימו לב לזה - זה היה הקאמבק הרביעי של דרום קוריאה בתולדות המונדיאלים - מפיגור לניצחון, כמו ארגנטינה ושווייץ בין היתר. היא נמצאת בין ה-11 עם הכי הרבה מהפכים.

הערב ב-22:00 נבחרת בוסניה פוגשת את נבחרת קנדה. בוסניה חוזרת לבמה אחרי 14 שנים וזכור בין היתר שהדיחה את איטליה בפלייאוף בדו-קרב פנדלים. היא ללא הפסד בשמונת המשחקים האחרונים (אך גם עם שני ניצחונות בלבד). מה שכן מצבו הפיזי של אדין דז’קו מעיב על ההכנות, הוא לא כשיר במאת האחוזים ולכן לא מתאמן, סיכוי טוב שהחלוץ בן ה-40, מלך שערי הנבחרת עם 73 - לא ייכלל בסגל. הנבחרת תקווה לערב מוצלח של דמיטרוביץ’. גם קנדה, לה זו הופעה שלישית בגביע העולם, תחסר שחקן מפתח הלא-הוא אלפונסו דייוויס הפצוע. חלוץ יובנטוס ג’ונתן דויד שתרם שמונה כיבושים השנה יפתח בחוד. קנדה במנוחה כבר שבוע מאז ה-1:1 עם אירלנד במשחק ידידות. הרכבים משוערים:

2 לייקים