דיון המושאלים ואקס המדרידיסטאס :: עוקבים אחרי אנדריק וניקו בעיקר

5 לייקים

מרגיש שזה דיון על פרנקי דה יונג, מינוס כל הקטע של התארים הקבוצתיים.

לייק 1

חבר טוב אוהד מנצ’סטר יונייטד כתב לי בוואטספ: “מה עם מילה שלך על קאסמירו? - איזה אגדה הוא. יהיה לנו קשה להתאושש מהעזיבה שלו בתום העונה”. ואני עניתי לו: "אנחנו עדיין מנסים להתאושש (עזב את ריאל מדריד ב-2022).

הקשר הברזילאי של מנצ’סטר יונייטד בכושר נפלא לאחרונה ורוצה לסיים את תקופתו בשדים האדומים בצורה הטובה ביותר, ויש לו מניות רבות בתנופה העצומה שלהם.

בינתיים פרשן העבר ושחקן ליברפול אז ג’יימי קראגר, שאמר עליו ב-2024: “הכדורגל נטש אותו” - גם ידע לחזור בו ולהתנצל בפניו.

"עכשיו זה הוגן לומר שהכדורגל לא נטש אותו. בהתחשב במה שהוא מייצר העונה בפרמיירליג, ולא רק נגד פולהאם בבית, תחשבו על מה שהוא עשה בשבוע שעבר נגד ארסנל, במשחק בדרבי נגד מנצ’סטר סיטי…
“אני מודה - לקאסמירו יש את זכותו המלאה, אם הוא רוצה, לנקום ולומר לי: ‘תעזוב את הפרשנות לפני שיעזיבו אותך’. הוא בהחלט יכול להחזיר אחד מהם. צריך לתת לו קרדיט, הוא נראה כמו שחקן שונה לחלוטין, הוא במצב פיזי נהדר”

2 לייקים

אנדריק עם עוד שער אדיר מעלה את ליון ל 1-0 בניצחון 2-0 בגביע.
כבר 5 שערים ובישול ב 5 משחקים.

3 לייקים

מה לאלונסו היה עליו באמת לא מובן

לייק 1

היום אנדריק ביום פחות טוב,הורחק בדקה 60.

אתה מבין מה היה לאלונסו עליו…

אין מה להיות מופתע, טכני, מהיר עם בעיטה טובה, טוב בעיקר בשטח, אבל ילד טמבל.

תשאיר את החסרון שציינת בלי כל היתרונות ותקבל מסטנטואונו. לא ברור הקרדיט הבלתי מוגבל לעומת האפס קרדיט שאנדריק קיבל.

איזה חודש ראשון פנטסטי היה לאנדריק בליון - ממש התגשמות כל הציפיות ואף החלומות. לא רק שהוא נבחר לשחקן החודש של הקבוצה אלא לשחקן החודש בליגה הצרפתית, נזכיר שוב: בחודש הראשון שלו. בחודש הראשון שלו בליון אנדריק כבש חמישה שערים והוסיף שני בישולים בשישה משחקים וגם נבחר פעם אחת לאיש המשחק (ה-MVP).

לייק 1

אנדריק בהפסד 3-2 של ליון למארסיי.

משחק אדיר שלו,סיים עם שני בישולים,יכל לסיים עם 4 אם החברים שלו היו יותר מדויקים מול השער,יכולת המסירה שלו ממש מפתיעה אותי,נראה שכמעט הכל עובר דרכו שם.

2 לייקים

שחקן טופ לכל דבר.
שנתיים התייבש פה בזמן שבברצלונה טיפחו את לאמין.
כשחתם היה נחשב לכישרון גדול מימאל.
יש לו את כל הנתונים להיות מהטובים בעולם, רק צריך לקבל קרדיט

3 לייקים

מה שאהבתי בהנדריק שהרבה ראו בזה פה חיסרון-הוא לא סופר אף אחד. הוא ״אגואיסט״ במובן הטוב של המילה. הוא פשוט מחפש את השער תמיד, ולא אכפת לו השמות מסביבו.

לייק 1

צריך ועדת חקירה על כך. מילא היה מדובר באגף שמאל. מי יש לנו באגף ימין? אף אחד לא ברמה גבוהה. היה לו משחק גביע אחד לפני שהוא עזב. אמנם יריבה נחותה אבל היה הטוב ביותר בפער אצלנו. באמת לא מצליח להבין איך קיבלו החלטה כזאת.

לייק 1

האיש שהיה אחראי על הדיכוי שלו כבר לא איתנו.
אבל בכל מקרה כדי להרוויח מקום בסגל הנבחרת הוא היה חייב לשחק באופן רציף ולהוכיח את עצמו, אז מבחינתו טוב שיצא להשאלה הזו.
אמנם העונה לא נהנה ממנו, אבל עונה הבאה כשיחזור נקבל שחקן עם יותר בטחון ויותר נסיון.

איך הוא מתחיל להשתלב בהרכב הראשון (מה שרצוי שיקרה מבחינתי) זו כבר שאלה אחרת

אני לא בטוח שזה המאמן. מה שדיכא אותו זה אמבפה על העמדה שלו, והעובדה שכדורים לא באים אליו פשוט כשאמבפה וויניסיוס על המגרש. הוא לא קיצוני.

אלונסו העדיף את גונזאלו על פני אנדריק בצורה מובהקת.
אנדריק שיחק אולי משחק 1 בתקופה של אלונסו

אנדריק מהתקופה הקצרה שלו בליון. קשה שלא לראות את הפוטנציאל העצום שלו. עוד צריך להשתפשף אבל אם ילך בכיוון הנכון יהיה לנו שחקן על בצד ימין.

לייק 1

אני חייב להגיד בתור אוהד בארסה שזה מצחיק אותי לראות שפתאום כולם פה רואים פוטנציאל בו. הבנאדם הכניס גולים אצלכם. הוא שיחק לא רע בכלל. היה אפשר לראות ישר את הרעב שלו לגולים, שיש לו מסירות לא רעות בכלל, ובעיטה מאוד חזקה. מה ההפתעה? הוא יודע לשחק כדורגל. הוא חלוץ במלוא מובן המילה.

4 לייקים

סרחיו אריבאס כיום בן 24, היה היהלום של קסטיליה של ראול שנה אחת לפני שגונסאלו גארסיה הפך לסקורר. הוא הושאל לאלמריה שירדה ליגה ומספרים לא רעים לא עזרו לה לשרוד - וגם לא עזרו לו להישאר בליגה הבכירה כלומר לשחק בקבוצה אחרת. העונה הוא כבש 20 שערים ובישל עוד שבעה בסגונדה ב-32 הופעות ושבר את השיא כשחקן אלמריה שהיה שייך לאלברו נגרדו בליגה הבכירה. רובי מאמן אלמריה: “הוא ממש מצפה לסיים את העונה כי הוא יודע שלפעמים אתה רוצה לחזור על הקמפיינים האלה והם לא יוצאים אותו דבר”. נזכיר כי ריאל מדריד מחזיקה ב-50% מכרטיסו של שחקן ההתקפה שחתום עד 2029 ויש לו סעיף שחרור של 40 מיליון יורו, אם כי נטען שאין לה זכות סירוב. “אלמריה היא זו שמחליטה לאן אלך”, אמר אריבאס. לאחרונה היו דיווחים על כך שאייאקס מעוניינת בשירותיו. נזכיר כי לאחרונה כריסטיאנו רונאלדו רכש 25% מאלמריה ואולי יתחיל לזרום שם יותר כסף.

אני זוכר שבזמנו רציתי לראות אותו שחקן ספסל אצלינו ולא הבנתי על מה ולמה ‘הלחץ’ להחתים את ארדה גולר אבל לא הכרתי את גולר. הוא כבר לא יחזור אלינו אבל מעניין לראות אותו בקבוצת אמצע טבלה בליגה נניח עם סגנון משחק התקפי. אלמריה הייתה חלשה מדי ומצד שני זה אפשר לו להיות באנקר.

לייק 1