דיון המושאלים ואקס המדרידיסטאס :: עוקבים אחרי אנדריק וניקו בעיקר

אני מסביר לך. שלישיית ה-CMK הם באנקרים. זינדין זידאן אהד את שלושתם. פדה ואלוורדה “עלה” בתנופה, לעתים במערך של ארבעה קשרים שיחק איסקו, ולעתים ניסינו לשחק עם שלושה ואז פרט לקארים בנזמה היו אדן הזאר נניח ורודריגו או ויניסיוס. יש מקום לכולם כדי לקבל מספיק דקות? כמה ה-CMK היו נפצעים? אני לא מתחבר לאימרה שהוא פספוס עצום ושריאל מדריד אשמה במאה אחוז או זיזו אשם במאה אחוז, וזה לא מוריד מערך היכולת הנהדרת שלו באתלטיקו מדריד. לפעמים אתה אוכל אותה לטווח ארוך על שנה אחת בה הכוכבים שלך עדיין מספקים את הסחורה ואותו שחקן לא פרץ עד הסוף.

אלא אם כן תגיד לי שאתה זיהית ב-2019 שאם ינסו אותו כמגן ימני זה יהיה בינגו מטורף. לא זוכר שאמרת אבל אולי אני טועה.

זה לא היה העניין, דקות היה אפשר לתת. לזידאן היה עניין אישי איתו ולכן דחק אותו מהקבוצה. יורנטה גם בנוער היה ידוע בורסטיליות שלו, גם פדה. אני לא מקבל את הנרטיב הזה. הרעיון שהייתה כביכול בחירה בין פדה ליורנטה כי רק לאחד מהם היה מקום היא לא נכונה. יורנטה בעצמו אמר באיזשהו ריאיון שהמצב שלו בריאל מדריד לא אפשר לו יותר להמשיך.

טבלת הדקות של השחקנים שלנו באותה עונה. מירו ראשון כמובן, רק במשחק אחד נח, היחיד שחצה את ה-4,000. טוני קרוס שביעי, לוקה מודריץ’ תשיעי, פדה ואלוורדה ביניהם.

אני חושב שגם ללא העניין האישי לא היה מקום עבורו וזו לא בושה. פדה נפלא, טוב שקיבל באותה עונת אליפות הרבה דקות. הוא זרח כבר נגד פריז סן ז’רמן בנובמבר זה היה שלב ממש מוקדם. יורנטה באותה עונה שיחק אלף דקות פחות ממנו באתלטיקו. באיזה הרכב היית עולה עם שניהם? איפה תחלק דקות כשאנחנו כל שנה עפים מוקדם מהגביע, כולם כשירים. בכל מקרה נסכים שלא להסכים.

אכן הוא מצא לפדה מקום. ליורנטה הוא לא רצה למצוא מקום ולכן גם לא מצא. אני לא מבין למה אתה מנסה להתעלם מזה כשברור לכל שהיה שם אישיו.

אני רוצה להזכיר שהוא נמכר ב30 מיליון יורו בשוק של אז. ידעו היטב מה היו היכולות שלו, הוא לא היה עוד שחקן נוער שנמכר ב5 מיליון יורו לאייבר.

לייק 1
  1. כשיורנטה עזב זה נראה היה לא הגיוני מראש כי הוא היה הקשר האחורי המחליף היחידי בסגל
  2. למיטב זכרוני (אני יכול לפשפש פה בהודעות), הסיפור היה שהוא ייצג את כל השחקנים בקבוצה מול זידאן (נראה לי ששימש כקפטן). משמע, זידאן הפך את זה לאישי, לא יורנטה
  3. לא יודע אם הוא שווה הרכב קבוע אצלנו. מצד שני הוא הוכיח שהוא כן יכול לשחק בקבוצות בכירות. מקרה מוראטה, מאלה שאתה רוצה להשאיר אבל לא פשוט להשאיר
  4. אאל"ט מי שנתן לו (ולויני) הזדמנות משמעותית ראשונה היה סולארי המושמץ

ואולי המועדון היה צריך את הכסף הזה בעידן הקורונה, אין לדעת, ומבחינתי זו החלטה שהיא לא טעות. כי הרווחנו שחקן טופ כמו פדה ואלוורדה ואילתור כמו לוקאס ואסקס גם היה בסדר גמור. זה נאיבי לחשוב שיורנטה ופדה יכלו להגיע לאן שהגיעו אם היו מתחלקים בדקות. ושניהם בהרכב יחד זה קצת אפור. מעבר לכך את ‘הפריצה’ יורנטה עשה באתלטיקו מדריד כמגן ימני.

-בהחלט סנטיאגו סולארי נתן לו דקות והוא פתח בהרכב והבקיע בגמר אליפות העולם למועדונים ורץ איזה חודש לפחות בהרכב, בהחלט. גם כי…קאסמירו נפצע לאיזה חודשיים.

-אני אומר שוב שנקודת המבט לא יכולה להיות הקישור שיש היום אלא הקישור שהיה לנו אז והוא היה בסדר גמור על גבול הוורלד-קלאס.

זהו שכן יודעים. הסיפור הזה התפוצץ בתקשורת. הסיפורים על זה שלא היו דקות זו סתם מכבסה רשמית. האמת קצת מפתיע אותי שאתה לא מכיר את הסיפור אבל בסדר, גם זה מותר.

אני מכיר את הסיפור. קיבלנו עליו הצעה כספית סבירה עד טובה של 30 מיליון יורו+משתנים וזה קרה בקיץ בו החתימו את אדן הזאר בהמון כסף ורצו למסע רכש היקר בתולדות המועדון - שליש מיליארד יורו. הוא לא נמכר בחמישה מיליון יורו [במקרה כזה הנמשל היה שזינדין זידאן התאמץ לזרוק אותו בכל מחיר תרתי משמע] ולקח לו עונה לפרוץ באתלטיקו מדריד. הוא גם פרץ לא באותה עמדה ואתה מתעלם מזה.

“עניין הדקות הוא מכבסה” זה לא טיעון. אין ממש מקום לשניהם יחד בהרכב. הקישור שלנו לא היה בשיאו אבל גם עדיין לא שפך לאגר. עונה אחר כך - עונת 2020-21 - קאסמירו שני בדקות, לוקה מודריץ’ רביעי, טוני קרוס שישי. זה לא מספיק לרצות שחקן, השאלה במקום מי.

אלא אם כן ידעת שהוא יהיה שחקן קו ימין מ-ט-ו-ר-ף וזעקת להיפטר מאחד מהשלישייה המיתולוגית באותו הזמן או שהוא יותר טוב מפדה..לא נראה לי שזה קרה.

אני לא ‘מתעלם’ מעניין התפקיד. בדומה לפדה הוא היה שחקן שכיסה הרבה שטחים והרבה תפקידים, רק שהיה דפנסיבי יותר מטבעו. הוא היה יכול להצליח בכל עמדה שלא תהיה. זה שהוא פרץ כמגן ימני לא אומר שהוא לא היה עושה את זה מעמדה אחרת. הוא היה הקשר האחורי היחיד בסגל שיכל להחליף את קסמירו ולא חייב היה למצוא לו מקום בהרכב, הוא לא בא בדרישה כזאת.

הדיבורים על כך שיש אישיו בין יורנטה לזידאן באו שנים לפני העזיבה שלו כמו שהבאתי בכתבה מקודם שפורסמה ב2017. אני לא רואה סיבה לנסות ולתלות את זה בתיאוריות כמו שלא היה לו מקום, כשאני יודע בוודאות שהיה שם סיפור שלא קשור ליכולת של השחקן. בנוסף אני חייב לציין שיורנטה בעצמו אמר בריאיון שנוצר מצב שחייב אותו לעזוב את המועדון מה שמגבה את כל הסיפורים של קרע בינו לבין זידאן ‏(לא שמישהו מפקפק בכך בכל מקרה‏).

אנחנו יודעים איך ריאל מדריד מתנהלת, במיוחד בימינו. כיום אני באמת שאופתע יותר לשמוע על החלטות שנלקחו במועדון בגלל סיבות מקצועיות ולא שמישהו רצה להוכיח ששלו גדול במיוחד.

2 לייקים

יש לציין גם את ההשאלה המוצלחת מאוד שלו לאלבס לפני העונה המדוברת. היה עליו הייפ גדול ולא סתם הוא נמכר בסכום נאה. המעמד שלו בתור שחקן מן השורה היה מעל פדה בוודאות.
פדה היה הימור שהשתלם אין על זה עוררין,
אבל בתקופה ההיא מרקוס יורנטה היה מעליו בהיררכיה כשחקן לגיטימי, וגם היום אני מוצא אותם דומים מאוד באיכויות שלהם כשחקני אולר שמצויינים בכל עמדה בה הם משחקים.

אנדריק כובש את השער הראשון מול פסז.
ליון מובילה כרגע 2:0

אנדריק הבקיע את הראשון בדקה השישית וגם בישל את השער השני. לפעמים בהחלט חסר בסגל שחקן שבועט מיד לשער בלי להתמזמז ועושה את זה בעוצמה ומכל הלב.

החלוץ אגב שובר בצורת אחרי שלא כבש מתחילת פברואר, יש לו שבעה שערים ושבעה בישולים במדי הצרפתים ב-17 משחקים.

לייק 1

נאצ’ו ממשיך באל קדיסיה עד 2027. הבלם ממשיך בקבוצה אליה הגיע ב-2024 אחרי שעזב את ריאל מדריד. הספרדי שעונד את סרט הקפטן באל קדיסיה כבר בן 36, רשם 69 הופעות בקבוצתו בשנתיים וזוכה לכבוד של מלכים [ולא רק לשכר גבוה]. בקבוצה אומרים וגם נכתב כך ברשתות החברתיות שהוא האיש, הוא כמו האבא של השחקנים על המגרש. נאצ’ו כתב בפוסט: “שמחה ליהנות משנה נוספת עם המשפחה הסעודית שלי”. מספר חברים לשעבר מריאל מדריד פירגנו לו בפוסט: מרסלו, ויניסיוס, לוקאס ואסקס, חסה, וגם אחיו של נאצ’ו - אלכס. מיצ’ל שחקן העבר של ריאל מדריד פירגן: “תודה שאישרת כל יום שהיה שווה להמליץ ​​על החתמתך. אתה דוגמה אישית וכמקצוען בצמד הזה, שבזכות אשתך, משאיר וייבים טובים בכל מקום שאתה הולך. כל טוב לשניכם”.

מנצ’סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברנטפורד באולד-טראפורד ושומרת על המקום השלישי ארבעה מחזורים לסיום. קאסמירו שאלה משחקיו האחרונים שם - כבש בנגיחה את השער הראשון (שערו השמיני העונה בנגיחה!) והוא כבר עם תשעה העונה בפריימרליג ב-32 הופעות - שיא קריירה. עד העונה השיא שלו היה שבעה שערים בעונה בכל המסגרות. מירו הכובש השני הטוב בשורות הקבוצה העונה בליגה יחד עם ברונו פרננדש. מגיע למונדיאל בכושר פנטסטי ויהיה חלק חשוב בנבחרת של קרלו אנצ’לוטי.

לייק 1

העונה הדלה שלנו (אין גביעים, אין אירופה) עשתה פלאים לקאסמירו. הוא משחק פעם בשבוע, מסיים 90 דקות בכיף, ועקב האכילס שלו - אי עמידה בקצב המהיר של הפרמייר ליג - נעלם. השחקן השני הכי טוב על המגרש בכל משחק שלנו. עמידה מצויינת בהגנה (תמיד הייתה לו), ותרומה יוצאת דופן בהתקפה. אין לי מושג איך נצליח לכפות על העזיבה שלו בקיץ. הקישור בלעדיו עלול להיות מאוד מפוזר, ולמספרים שלו בהתקפה גם שחקני הכנף לא מגיעים. יש לו גם חיבור מאוד טוב עם המועדון והאוהדים. קשה שלא, הוא נראה הבן אדם הכי חמוד על הפלנטה ותמיד נותן מעצמו הכל על המגרש.

אני חושב שזו הפעם היחידה שפלורנטינו לא מכר לנו חתול בשק (למרות שבעונה שעברה זה קצת היה נראה ככה). לא אומר שהיה צריך להישאר בריאל, אבל עבור יונייטד הוא היה בסופו של דבר רכש מצוין. חבל לי מאוד שעוזב. הלוואי שהיה פורש אצלנו.

8 לייקים

למה הוא עוזב בעצם?

אמר שמיצה והגיע הזמן למשהו חדש או משהו. נראה לאן יגיע בסופו של דבר, אבל אני מניח שיונייטד לא מתכוונת להמשיך לשלם לו את המשכורת הפסיכית שהוא מקבל כרגע (350 אלף בשבוע, הכי הרבה במועדון. גם יותר מברונו), הוא יודע שמכאן הוא לא הולך לקבוצה טובה יותר, כך שהגיע הזמן להוריד הילוך ולהנות. כסף סעודי או קבוצה שקרובה למשפחה נשמעים לי כמו היעד הבא, אבל כאמור נראה.

2 לייקים

מצאתי גם באינסטגרם וידאו שהאוהדים שרים לו להישאר עוד עונה, זה נחמד, עכשיו אני לא מוצא את הלינק. עניין היעדר העומס בהחלט שיחק לטובתו, ואם היו משחקים באירופה וכדומה (גביעים? יונייטד הודחה מוקדם) אז היה צריך לחשוב איך לנהל את הדקות שלו ומתי לתת לו לנוח. מירו מהגורמים לשיפור הכללי עם מיקאל קאריק וגם נהנה מזה קצת שכולם השתפרו ויונייטד נראית הרבה יותר קבוצה יחד איתו. אנחנו עדיין לא התאוששנו לחלוטין מהעזיבה שלו. הוא מנוסה וזה חשוב וגם קשר חכם שיודע איפה לעמוד - המיקום שלו זה משהו שלעולם לא יהיה לאורליאן טשואמני, והוא היה יורד לתאקל מכל הלב, להזיז את הכדור עם הציפורן זה גם בסדר מבחינתו.

תגיד @sh4rky , אם כבר אתה כאן לשם שינוי -

היה איזה דיבור שלך בתחילת העונה על זה שלאור ההחתמה של ראשפורד, אתה מתכוון לעשות שיפט ולאהוד (גם?) את ברצלונה.

אבל - יכולת עלובה, חוסר הישגיות מוחלט, כוכבים יקרים ומפוצצים על הנייר לעומת כדורגל איום ונורא בפועל, הנהלה מטורללת שמקבלת החלטות הזיות תמוהות ויוצרת כאוס ארגוני..
תגיד, יש מצב שבטעות כיווננת את עצמך לא נכון, ובמקום לעבור מיונייטד לבארסה - עברת מיונייטד לריאל?

4 לייקים

שכחת - כוכב דובר פורטוגזית עם שיניים מוזרות שבועט פנדלים בצורה לא אותודוכסית.

3 לייקים