לא מסכים. ברדג’י נראה מספיק טוב ומספיק מחובר בדקות שקיבל. פשוט הוא לא קיבל מספיק דקות כי לאמין.
אבל זאת לא הפואנטה שלי. הייתי בעד ראשפורד בקיץ, כי הוא התאים לפרופיל והגיע בלי התחייבות. אני טוען שהתברר שהוא לא מספיק טוב עבור התחייבות לכסף שהוא יעלה, ועדיף לחפש מישהו אחר. הבאתי את השמות האלה כדי להראות שיש היצע מסוים.
גם עכשיו אני בעד ראשפורד בהשאלה, אבל לא תמורת 30 מיליון וחוזה ל 3-4 שנים.
זה בלי קשר לטיפוח מחליף לטווח ארוך.
בוא נניח שמצאת שחקן דומה לבארדג’י במחיר דומה לאגף שמאל.
אתה מתחיל את העונה הבאה ואז ימאל/ראפיניה עם מתיחה בשריר. אתה סומך על שחקן ברמה הזו לתפוס מקום בהרכב לכל התקופה הזו? להיכנס ולשנות את המשחק בימים שמסתבכים?
זה שיש היצע הסכמתי.
עכשיו הנושא מתחלק לשניים - איזה פרופיל אתה מחפש מההיצע, ומה המחיר של פרופיל כזה.
30 מיליון על ראשפורד זה הגיוני בהחלט, השאלה אם זו עסקה שאנחנו רוצים.
אני כן סומך על שחקן כמו ברדג’י שיהיה שחקן מחליף. מופתע למה לא קיבל יותר דקות ולאמין לא נח.
לא אמרתי שצריך לחפש דווקא שחקן כזה. גם שחקן כמו ראשפורד טוב לי, אבל לא במחיר שהוא יעלה.
30 מיליון אולי מחיר הגיוני באנגליה, אבל לא לבארסה במצבה הנוכחי. אנחנו עוד עלולים להפסיד את קאנסלו כי הסעודים דורשים 15 מיליון, אז אני לא רוצה לשמוע על 30 מיליון על ראשפורד.
העדיפויות צריכות להיות קאנסלו, חלוץ פותח, מגן ימני לרוטציה (או פורט) , בלם, ורק אז ראשפורד. ואם לא ראשפורד, אז מחליף לראפיניה צריך להיות אחרי החלוץ.
אוקיי, אבל זה הנושא.
איזה שחקן צריך וכמה זה עולה אובייקטיבית.
אם אתה לא רוצה להוציא 30 מיליון על שחקן כנף, אז האופציות לאיכות השחקן מצטמצמות מאוד.
זאת הייתה הנקודה של @EHUD .
הבאתי דוגמאות לשחקנים שעלו באותו איזור ובדיעבד תרמו הרבה לקבוצות שלהן.
אני יודע שלראשפורד יש סטטיסטיקה טובה, אבל זה כי בארסה קבוצה התקפית. הייתי מחליף אותו בלוקמן או בצ’רקי, ואני חושב שהיינו מקבלים יותר. אבל זה בדיעבד.
אין לי שום טענה לדקו שהביא אותו ב 2025. הוא התאים לפרופיל ובא בחינם. שיחפשו עכשיו מישהו אחר שיעלה דומה, או שיחפשו שחקן זול. הכסף צריך ללכת לעמדות אחרות, או שחקן יותר משמעותי.
נכון והמחיר בהתאם.
שחקן זול זה לא שרקי או לוקמן.
דיווחים בספורט שברנרדו (שמסיים חוזה הקיץ וכבר הודיע שיעזוב את סיטי) רוצה להגיע לבארסה. אני מאוד אוהב אותו, חושב שהוא שווה רוטציה אצלנו (כמחליף של פדרי), ואולי אפילו הרכב (כקשר אחורי לצד פרנקי/ברנאל, ועם פדרי כ-10). כמובן חיזוק הקישור לא אמור להיות בעדיפות גבוהה, והוא בכל זאת כבר לא ילד, ולכן כנראה צריך להיות רלוונטי רק אם בשכר לא של כוכב.
ההשערה שלי היא שקסאדו ובארדג’י יעזבו, וברנרדו יגיע כדי לכסות את שני העמדות. שדרוג משמעותי אם כן.
ב-90 לא מוכר, ב-91 כן
מקצועית שווה לנו יותר מזה, אנחנו לא במצב להסכים להצעה הזאת גם עם הירידה בשל פציעות בעונה הבאה.
בהמשך לזה -
מתוך המאניה -
השופר הברזילאי ז׳ואקים פיירה:
ראפיניה מהרהר, עושה סיכום עונה והעביר למועדון את החששות שהוא שוקל בנוגע לתוכנית הקריירה שלו.
אין שום משבר חיצוני בעיצומו וגם לא שום דבר הדומה למשבר פנימי. פשוט, שחקן ההתקפה רצה להציג בפני ההנהלה מהו מצב רוחו, את חוסר הוודאות המעיב על מחשבותיו, במעשה של כנות, שקיפות והליכה, כפי שהוא עושה תמיד, עם לב פתוח, מה שמכבד אותו.
הברזילאי, שסיפק בעונה שעברה עונה הראויה לכדור הזהב, לא הצליח להציג העונה את אותה היכולת. הוא שמר על הריכוז, הרצון והרעב לכדורגל, עשה את ההבדל כשהיה במיטבו, אך נענש על ידי בעיות שרירים ופציעות חוזרות. כתוצאה מכך, הוא החמיץ 19 משחקים. וזה השפיע עליו מבחינה נפשית; איש אינו דורש מעצמו יותר ממנו. למרות זאת, הנתונים ההתקפיים שלו מצוינים: 19 שערים ו-8 בישולים ב-31 משחקים.
הפציעה האחרונה, בשריר הירך הדו-ראשי בירך ימין, במהלך פגרת פיפ"א של מרץ במשחק הידידות ברזיל-צרפת בבוסטון, שהרחיקה אותו ממפגשי ליגת האלופות נגד אתלטיקו ומההדחה האירופית שבאה בעקבותיהם, הותירה אותו פגוע מאוד. ובהקשר הזה של שקט, הקשבה עצמית, התבוננות פנימית ומחשבה מחדש, הוא שקל את כל האפשרויות האפשריות. אחת מהן היא להשאיר את עתידו בבלאוגראנה פתוח למחצה, דבר שהציג בפני המועדון.
החלוץ הברזילאי ראפיניה בפעולה במהלך משחק ידידות בינלאומי בין ברזיל לצרפת בפוקסבורו
אלו ספקות ומחשבות קיומיות של שחקן שנמצא בשיאו וברגע הבשל ביותר בקריירה שלו. הוא לא קיבל שום החלטה ולא יעשה זאת עד שתסתיים העונה בברצלונה, שם האנסי פליק מחכה לו כדי שיעזור להכריע את הליגה השנייה ברציפות, ואולי אף לא לפני שישחק במונדיאל עם ברזיל, שם קרלו אנצ׳לוטי יעניק לו מעמד של מנהיג. אוהדי ברצלונה מצפים לנוכחותו בקלאסיקו ב-10 לחודש, שם מקווים לחגוג את השגת תואר האליפות.
ראפיניה הוא ווינר וממשיך לרצות לפעול ככזה. לכן, כשראה את החלום לזכות בליגת האלופות עם הבלאוגראנה כה רחוק, לפחות בטווח של שנה, הוא חש צער. ה"נוק-אאוט" נגד אתלטיקו היה לו קשה מאוד לעיכול.
הסיבה שלו להמשיך בקאמפ נואו החדש חורגת מעבר לביסוס שושלת בליגה (שימו לב, שעם זו אלו כבר יהיו שלוש אליפויות בארבע השנים האחרונות), אלא להגיע לפסגה האירופית, כפי שעשה בן ארצו הנערץ רונאלדיניו גאוצ’ו ב-2006, ובהתאם לכך, להתמקם במאבק על הזכייה בכדור הזהב, כתף אל כתף עם לאמין ימאל.
להישאר ולהתמודד עם תקופת חמש השנים שלו כ"קולה" פירושו שהציפיות של ראפיניה יתממשו ושיהיה סגל תחרותי הרבה יותר מהנוכחי כדי להסתער עם סיכויים גבוהים יותר על ליגת האלופות.
בארסה מבינה את ראפיניה ואת תרגיל הבגרות שלו. העובדה שהוא שוקל את עתידו בברצלונה אינה תוצאה של דחף של רגע, אלא של תהליך מחשבה של חודשים. והמועדון מעריך את העובדה שמנהיג בחדר ההלבשה ובפרויקט הוא כל כך כנה.
האנסי פליק בונה עליו. דקו בונה עליו. חדר ההלבשה בונה עליו. ההנהלה הספורטיבית מעניקה ותעניק לברזילאי את הזמן שהוא זקוק לו. זוהי החלטה אישית; לא יהיה שום סוג של לחץ. באותו אופן שבו ראפיניה הציג את מצבו, מצפים כעת לתוצאה, שנראה כי תהיה חיובית, כדי לסגור את הסוגריים הללו.
בהנהלה קיימת אמונה פנימית שהברזילאי יחליט להישאר ושימשיך למשוך את העגלה, כשהוא מהווה בורג מרכזי עבור האנסי פליק, המאמן שהבין אותו הכי טוב והעניק לו כוח כפי שלא קרה מעולם בקריירה שלו. משפחתו מאושרת בקטלוניה, שם הם נטועים לחלוטין.
אני מאוד רוצה שיישאר, אבל אם הוא מחליט שלא אז -
א. להציב לו דדליין כדי שלא ימרח אותנו. שיחליט מהר כדי שיישאר מספיק למצוא מחליף/ים.
ב. שלא יחזרו על על הבולשיט של “מתוך כבוד לשחקן שיחררנו אותו בחינם/מחיר זעום”. רוצה לעזוב תחת חוזה? זכותו. שיביא מלא כסף בתמורה ושיהיה בהצלחה.
מאוד יפתיע אותי לראות את ראפינייה בוחר לעזוב. לנוכח החשיבות שלו בעיני השחקנים וההצהרות הבלתי פוסקות על הקבוצה ועל המוטיבציה שלו, חושב שהוא (וגם פליק) יעזבו רק אחרי זכייה בליגת האלופות, או כשיאבדו את כוחם ומעמדם בקבוצה, המוקדם מבין השניים.
אפשר להמתיק לו את החוזה שוב מקסימום כדי שירגיש נעים להישאר.
ראפיניה הוא שחקן מפתח. לא רק בגלל היכולת, אלא בגלל שהוא מתפקד כמנהיג/סגן של פליק.
לוותר עליו יכול לפגוע מאוד בקבוצה.
אני ממחנה team ראפיניה לא למכור ולא נעליים אבל זה
בשום פנים ואופן לא.
יש לו חוזה והוא מרויח מספיק כסף ברגע שמתחילים עם זה זה אז כל שנה יחזור הפסטיבל הזה עם שחקן אחר
עזיבה שלו תהיה מכה. חושב שהשנה הוא הוכיח גם למחנה שרצה למכור אותו כמה הוא חיוני לקבוצה.
לא חושב שהוא יעזוב, אבל בכל מקרה צריך לסגור את זה מהר ואם הוא יכפה עזיבה אז לגבות את המחיר המקסימלי שאפשר עליו
כמה הוא מרוויח?
יש איזה דיבור שהאופציה ב’ למקרה שבאסטוני לא יגיע יהיה כריסטיאן רומרו של טוטנהאם.
בחירה מעולה אם זה נכון.
איך תמיד הכל הפוך אצלנו
מחפשים בלם רגל שמאל איך הגענו אליו (אחרי עונה כושלת שלו)
שבאותו קבוצה זה שמשחק לידו בלם אדיר רגל שמאל
ויש את
סנסי בחינם שהוא בגיל שלו ועם רגל שמאל
מוריילו
לוקבה (לייפציג)
אפילו אינסיו הזה של ספורטינג סבבה
או שהדקו הזה על פיטריות או שמקבל מעטפות אחולמניוקי
אוו תקוע על קריירה מוד בפיפא
לא זוכר בראש ולא מומחה גדול לזה. מבדיקה קצרה 13.6 לעונה
הוא האריך חוזה נראה לי בהתחלת השנה, ברגע שאתה פותח חוזה ומגדיל שכר בגלל ששחקן “עצוב” הוא פתאום לא השחקן ה”עצוב” היחיד בעיר…
לאמין פדרי אפילו זואן גרסיה כולם יכנסו לדיכאון פתאומי….
אתה רוצה לחזור לימי ברתומאו העליזים?
אני מעריך את ראפיניה יותר מידי לחשוב שזה באמת הכוונה שלו… יהיה פה גם שנה הבאה, מקווה שאני לא טועה..
אם אתה לא זוכר, אז איך אתה יודע שהוא מרוויח מספיק כסף?
13.6 אם נכון, זה סביר ואפשר לחלוטין לשדרג אותו אם אין לצוות הפיזיולוגי מידע שלילי מאוד שאנחנו לא מודעים אליו.
לא מתחבר לטענות שלך.
חוזים צריך להתאים ביחס לאיכות השחקן ובהתחשב במצב הכלכלי. חוזים נתונים לשינוי כל הזמן, וזה שפעם נתנו חוזים עצומים לשחקנים זקנים/בינוניים זה לא אומר שאסור לתת שדרוגים יותר בחיים.
כל דבר בפרופורציות הנכונות.
ראפיניה מסיים חוזה בעוד שנתיים הוא בן 29, הוא הציג יכולת טובה מאוד לאורך התקופה בבארסה ובמיוחד בשנתיים האחרונות.
אפשר בהחלט להמתיק לו את החוזה כדי שירגיש מוערך, וגם לא הגיוני שזה לא יקרה ואז נביא לו על הראש איזה באסטוני ו/או אלבארז.
אם יש שחקן אחר שרוצה שדרוג שלא מגיע לו, הוא יכול להביא עם הסוכן שלו הצעה מהערב הסעודית וללכת.



