משה, אתה טענת שהחוזה שודרג ל-13.6. הקודם היה 12.
במקרה הטוב זה שדרוגון, ועדיין הוא מרוויח פחות מפרנקי דה יונג.
אני סתם עשיתי גוגל ועשיתי ממוצע.
אני לא המזכירה של לאפורטה, אין לי מקורות,.
אני יוצא מנקודת הנחה שהוא קיבל שידרוג ושידרוג שהוא מצא לנכון שידרוג הוגן של השכר שלו כי הוא חתם על החוזה.
יש לך מידע סותר לזה תפרסם.
אני גם יוצא מנקודת הנחה שהוא לא מטומטם ויש לו סוכן טוב, הרי אם לא שידרגו לו את השכר אז למה הוא חתם?
אני גם משער שהחוזה שודרג.
זה לא סותר את הטענה המקורית שלי שאם הוא מבולבל, זה יהיה מאוד משתלם עבורנו ‘‘להמתיק’’ לו את החוזה כדי שלא ירגיש ‘‘מבולבל’’.
ואני גם לא רץ לטעון כמה הוא מרוויח ומה הסטטוס שלו מבחינת שכר.
אי אפשר לקבוע עובדה כי ‘‘ככה’’ ולנהל סביב זה דיון.
אבל דיי, זו כבר דמגוגיה.
אני מניח שגם פחות מטר-שטגן, לא?
פרנקי הוא מפליטי הנחש והקורונה, השכר שלו לא יכול להוות אבן בוחן. זו גם הסיבה שעונה אחרי עונה יש תמימות דעים שרוצה לראות אותו מחוץ לקבוצה בלי קשר למה שחושבים על היכולת שלו.
שחרר..
לא…
פרנקי קיבל הארכת חוזה חצי עונה לפני סיומה.
המועדון יכל להיפרד אבל נתן לו חוזה חדש עם אותו שכר שהרוויח.
מה אי אפשר? אני לא יכול להניח שבגלל שהוא האריך חוזה על העונה המצוינת שלו הוא אז קיבל גם שידרוג בשכר בחוזה החדש שלו?
שוב אם הוא לא קיבל שידרוג בשכר אז אני איתך. מגיע לו. ושידרוג מאוד נדיב.
אבל שתינו יודעים שהוא קיבל שידרוג… חחח
יש סנריו שבו הוא קיבל שדרוג עצום בחוזה.
יש סנריו שבו קיבל שדרוג גדול בחוזה.
יש סנריו שבו קיבל שדרוג קטן בחוזה.
יש סנריו שבו קיבל אפס שדרוג בחוזה.
אי אפשר לקבוע חד משמעית שום סנריו בלי שנוכל לבסס את זה על משהו סמי אמין.
כי זה מאוד בעייתי לקצץ שכר , לא רק לפרנקי אלא לכל עובד מוערך שאתה לא רוצה להראות לו את הדלת החוצה.
ולפני שתקפצו עליי עם מה שאתם חושבים עליו, הוא חלק מקאדר הקישור וכבר ראינו כמה זה קריטי לשמור פה על סגל רחב.
בסדר גמור. וגם לגיטימי לטעון שראפיניה מרוויח 13.6 לעומת ה-16 של פרנקי, אז זה פחות, והמועדון בחר בזה.
למה ששחקן כמו ראפיניה שנתן עונה של כמעט כדור זהב יאריך חוזה בלי לקבל תמורה על זה ושידרוג בשכר?
איזה תסריט זה יכול לקרות…. הסוכן שלו מטומטם?
אני פשוט יוצא מנקודת הנחה שהוא קיבל שידרוג בשכר, אני לא חושב שזה נקודת הנחה קיצונית שלי…
התסריט מלכתחילה הזוי.
למה שהוא יאריך חוזה רק בשנה?
הארכה קצרה יותר = פחות פייר פליי שמתפנה לשדרג לו את החוזה.
התחייבות קצרה יותר = התחייבות נמוכה יותר.
בדר’'כ חוזה חדש זה ל-4-6 עונות.
אני לא טוען שאני יודע מה קרה, אני פשוט לא קובע חד משמעית מה כן קרה ולא פוסל אופציות אפשריות בעקבות זאת.
אם יש למישהו מקור סמי אמין, תפדאל.
אני משער שבגלל הגיל היחסית מבוגר שלו אז בגלל זה החוזה חוזה קצר יותר וזה רק מרמז שהוא כן קיבל שידרוג בשכר כי אז לברצלונה זה פחות “יכאב” לשדרג לו את השכר לתקופה קצרה יחסית לעומת חוזה לתקופה ממושכת
זה דוקא מרמז אפילו שהוא קיבל שידרוג יפה בשכר.
אנחנו לא תחקרינים פה ואין לנו מקורות בהנהלה. אבל אני חושב שהסיכוי שהוא לא קיבל שידרוג אחרי עונת השיא שלו הוא די אפסי.
אז אני יוצא מנקודת הנחה שהיא די ברורה שהוא קיבל שידרוג בשכר.
אותו שכר?
ככל שאני יודע, השכר נמוך יותר.
לאור השדרוג ביכולת של ראפיניה, לא הייתי מוכר ב-90.
עם זאת, בגלל הגיל, הייתי שוקל תמורת 120+
זה סכום שיאפשר להביא את אלברז וגם שחקן אגף שמאל (ראשפורד או אחר)
דיווח של ‘ספורט’ טוען שההצעה מערב הסעודית עבור ראפיניה הגיעה דרך פיני זהבי, וכוללת שכר שנתי של 30 מיליון יורו(נטו) לעונה.
פסיכי לגמרי.
מנגד, MD מציין שאשתו הגיבה עם סמיילי צוחק לפוסט באינסטגרם שהניח שראפיניה מתלבט.
זה ספורט הם אפילו יותר גרועים מmd ,וזה קשה
יש גם תחרות רצינית של דיילי מייל.
הפעם - ליברפול הולכים להציע לנו 80 מיליון על קונדה.
מי זה הסוסו9זב הזה?
זה בערך כמו להתייחס ברצינות לכל שם שנזרק באוויר על ידי כל עיתון או “עיתון”. רק היום ב MD - גרינווד, אנתוני גורדון וגונזאלו ראמוס. בארסה מתעניינת בכולם כביכול.
וזה רק MD, ורק מה שקפץ לי לעין בלי שחפרתי. בטח בספורט יש 3 שמות משלו, ומחר יהיו 3 שמות אחרים בכל אחד מהם.
אבל אם ברנארדו סילבה יגיע עם שכר נורמלי ובידיעה שהוא לא בנקר - אני בעד בשתי ידיים. שחקן נפלא.
