Copa del Rey - הדיון המתגלגל - חצי גמר - נרמסים בקאמפ נואו עם 4:0 מהדהד לריאל מדריד

טן האח שזוכה פה לשבחים (מוצדקים בעיקרם, לטעמי) מקיר לקיר קיבל הרגע 7-0 מליברפול הכי מביכה של השנים האחרונות וביונייטד דווקא כן עברו על זה לסדר היום.

3 לייקים

כי זה יותר יוצא דופן . אני לא מדבר רק על משחק אחד חלש. ביוניטד ברור לכל מי שרואה אותה שיש באמת התקדמות שם. פה הפכנו להיות גירסה קטלונית של אתלטיקו מדריד בליגה וגירסה שמביכה את עצמה באופן אינסופי באירופה

ולחסוך את “המכה” אם יכתבו לי כרגיל פה שצאבי יותר טוב מקומאן זה לא מספיק בשבילי. אז להתקדם מזה בבקשה.

לייק 1

מסכים עם משה. @Ender - זה דבר אחד להיות מובסים בליגה ודבר שני להיות הבדיחה של אירופה שנה אחרי שנה אחרי שנה ולקרוס מנטלית במשחקי גומלין, ולהעביר את זה על סדר היום ולקרוס שוב שנה אחרי. מבחינתי הגומלין הזה היה זהה בחשיבותו ורמתו לשלב מאוחר באירופה ושוב נכשלנו בענק אחרי יתרון במשחק הראשון.

אני לא מדבר על הנושא של התבוסות החוזרות. זה משהו שבאופן כללי שווה לדבר עליו, אבל אין לי אישית משהו חכם להגיד בנושא ולא התכוונתי להתערב בו.

אבל כשליאור כותב (קודם ציטטתי את משה אז אנסה לאזן)

זה לא נשמע כמו דיבור על תופעה חוזרת אלא זעם על הפסד נקודתי. ואני טוען שהפסדים משפילים נקודתיים יש לכולם, ובפרט לטן האח שהוזכר ממש בדיון הזה כמה פעמים בתור פתרון.

3 לייקים

אבל זה לא “הפסד נקודתי” זה כל הנקודה. משחק אתמול לא היה יוצא דופן יותר , אם היינו יותר הוגנים עם עצמנו, היינו זוכרים שבהרבה משחקים בליגה היחיד שהציל אותנו מלקבל בראש היה טר שטגן… המשחק אתמול, אולי היה קיצוני יותר בגלל הקריסה המוחלטת שלנו במחצית השניה, אבל בגדול אנחנו כבר קורסים מנטלית באירופה או במשחקי נוקאאוט שנה אחרי שנה.

ובליגה? אני רואה את ברצלונה כל שבוע . הרצף המתמשך של 1-0 לא קרה בגלל מזל רע או פציעות זה פשוט כדורגל של אתלטי בברצלונה …

בגדול שאני כותב שלא צריך לעבור על זה לסדר היום זה לא רק בעמדת המאמן. גם השחקנים צריכים לקבל בראש. אבל המאמן הוא האחראי הראשי.

נ.ב בגדול אומנם אני כותב “שאסור לעבור על זה לסדר היום” אבל במציאות עוברים על זה לסדר היום ואחרי זה לא מבינים למה אנחנו הקבוצה שהכי הרבה צוחקים עליה ב"troll football"" באמת מעניין למה … תעלומה אה.

כלומר, מעבר למה שכבר כתבתי לפני שבועיים :sweat_smile:

אין לי המון מה להוסיף על זה… אני לא חושב שאנחנו מקבלים תבוסות בקצב יותר גבוה מאחרים, ביחס להישגים שלנו. פשוט אתם זוכרים את כל התבוסות שאנחנו מקבלים, ולא זוכרים את כל התבוסות שאחרים מקבלים.

2 לייקים

בדיוק היום חשבתי לעצמי שאני זוכר תבוסה 7-0 במצטבר לבאיירן קצת אחרי תקופת פפ. קבוצה ששיחקו בה מסי, צ’אבי, אינייסטה ובוסקטס בשנים הממש הרבה יותר טובות שלהם.

בטח יש פה אנשים עם זיכרון יותר טוב משלי באיזו שנה זה היה…
ובטח יש פה אנשים עם זיכרון פחות טוב משלי שנדמה להם שבכל שנה הגענו לגמר…

אני לא מצליח להבין את הקשר שעכשיו כל אחד יביא לי איזה פעם שברצלונה קיבלה בראש כאילו זה היה המטרה שלי.המסר שלי הוא לא היה שזה פעם ראשונה שברצלונה קיבלה בראש אלא הכישלון של צאבי לפתור את הבעיה של המנטליות של שחקנים שחוטפים גול בדקה 44 ואז נשברים … ויש עוד ביקורת. אבל מיציתי. נתראה בשנה הבאה זה מזכיר לי בדיוק מה אמרו לי אחרי שחטפנו בראש עם ואלורדה ברומא.

אני יכול לחזור לשנה השניה שלי בתור אוהד ברצלונה ולמניטה שחטפנו אז בברנבאו אבל זה יפספס את כל מה שכתבתי.

אני מבין שאתם אוהבים את צאבי בתור שחקן ואגדה. גם אני. אבל הוא עכשיו מאמן. ושאני נזכר בכל הפעמים שהוא דיבר על כדורגל יפה ואטרקטיבי ואז סימואנה הפך להיות המעריץ שלו…

אני חושב שיש קצת הבדל בין הסגל של וולורדה לבין זה של צאבי.
אצל הראשון זה היה סגל מוכח, עמוס בכוכבים וניסיון וכמובן מסי.
אצל השני זה סגל של ילדים ממש ברובו וגם המבוגרים יותר חסרי ניסיון למעט לבה ובוסקטס.

אני יותר בצד המבקרים של צאבי מאשר בצד התומך אבל חושב שזו עוד נקודה לטובתו.

3 לייקים

לא הנקודה שלי. אני לא משווה בינהם. אבל גם שם שחטפנו את התבוסה והיה ברור שהוא לא מאמן שמתאים לברצלונה אמרו לי לחכות עוד שנה. מה שקרה שנה אחרי כולנו זוכרים.

אני מראה מה קורה שעוברים לסדר היום על דברים כאלו. הלואי שאני טועה ושנה הבאה כל הפורום יצחק עלי.

זה קרה נגד באיירן מינכן של יופ היינקס ב-2012/13, ברצלונה הובסה 4:0 במינכן בחצי הגמר הראשון והגומלין בקאמפ נואו היה לפרוטוקול ונגמר בהפסד 3:0. אבל באיירן של אז תזכה בטרבל אז כביכול יותר הגיוני להיות מובס מולה. מה שכן, ברצלונה הזו השוותה את השיא של ריאל מדריד שהחזיק מעמד שנה אחת - מאה נקודות ליגה. לתחושתי הקבוצה של פפ גווארדיולה שנה קודם לכן, זו שלא זכתה בתואר גדול - הייתה דווקא חזקה יותר.

אם השוו כאן לגבי טן האח, לא יודע, יש גם במנצ’סטר יונייטד משחקים שזה נראה לא דומה לכלום. כמו נגד ניוקאסל למשל, שלא נדבר על ה-7:0, אני לא רוצה לציין את הדרבי הראשון כי זה היה ממש מזמן ואיכשהו קאסמירו לא פתח בהרכב שזו הזיה. ביונייטד היו כל כך הרבה מאמנים גדולים שכל ניצחון שהושג שם התקבל בחיבוק גדול וזכה לכותרות מפוצצות בתקשורת. לא התרשמתי שיש שם כדורגל מבריק למעט הנשק הקטלני של ברונו פרננדש מוסר לעומק ומרקוס ראשפורד בכושר פנומנלי.

לייק 1

עכשיו תגיד את זה בלי שאמא שלך מצמידה לך אקדח לרקה.

מאז פפ לא היה פה מאמן רציני (עם כל הכבוד לאנריקה שעשה 2015 מדהימה). כל שנה בא ליצן חדש, ואז באים ומספרים לי שצ’אבי לא כזה גרוע.

ברור שהוא לא כזה גרוע. הבן אדם בינוני אחושרמוטה, פשוט משווים אותו לחבורה של ליצנים. ההישגים של צ’אבי בליגה הקטארית הם אשכרה הישגים לעומת החבר’ה שאימנו אצלנו בשנים האחרונות.

אתם שוכחים שהיה פה את הנשיא הגרוע בהיסטוריה של מועדון ספורט כלשהו ושהוא בחר את הגרועים ביותר. זה לא הופך את צ’אבי למאמן טוב.

רגע, לא סיפרתם לי ב2017 שוואלורדה המאמן הכי מסכן בעולם, ואיך אחרי שלקחו לו את ניימאר - עם סגל שבור מנטלית, הוא לקח אליפות הירואית?

הייתכן שאתם תמיד עושים למאמן הנוכחי הנחות?

לייק 1

אופטופיק אבל באמת לצפות מאן האח שבשנה הראשונה שהוא יגיע לשם עם כל הבלאגן שהיה לו הוא ישחק לך טיקי טאקה זה לא מציאותי. אני חושב שאם תשאל כל אוהד של יוניטד פה בפורום הוא יסכים איתי שטאן האח עושה שם עבודה טובה מאוד ובגלל זה הם עוברים לסדר היום על מה שקרה מול ליברפול.

עכשיו תגיד את זה בלי שהאימא הפולניה שלך מצמידה לך אקדח לרקה רק תגיד שאוכל אשכנזי זה חרא@!

סליחה הטראומה שלי מגיפלטא פיש…

לייק 1

https://twitter.com/barcacentre/status/1644279652180021249

למה זה לא באג אלא פיצר, אותו דבר היה עם הארכת חוזה ורוברטו ואלונסו זה עקשנות שלו שדוחפת את זה.

אמנם אשכנזים על מלא, אמנם היה גיפילטע פיש(מקיא, לא מסוגל להכניס את זה לפה) אבל היה גם סלמון, אמנון, בשר, יין בשפע כולל בקבוק של ירדן כרם אל רום 2016 כך שאכן היה כיף. ויותר כיף היה שלא ראיתי את בארסה עד שפתחתי את הפון במוצאי החג…

2 לייקים

אולי זו לא הייתה הדוגמא הכי טובה אבל זה חד משמעית קצת ‘הדשא של השכן’ ואולי השפעה מכך שמנצ’סטר יונייטד הדיחה את ברצלונה במפגש הישיר. הקבוצה הייתה במצב לא טוב אבל כמו שאתה מלין על מאמנים גרועים שהיו בברצלונה אז החרא במנצ’סטר יונייטד לא פחות גדול. היה שם מאמן שהוא בכלל אמור להיות מנהל ספורטיבי, ז’וזה מוריניו בדמדומי הקריירה, אולה גונאר סולשיאר שאולי שם פרופורציה מה זה באמת מאמן לא טוב. לידם טן האח בהחלט בכמה רמות מעל. ואם ברצלונה מנצלת עונה חלשה בספרד אז גם יונייטד באנגליה - צ’לסי ובעיקר ליברפול כמשל, אפילו טוטנהאם סתמיים כל כך. יונייטד יכולה גם כן להוציא ארגזים של כסף. אנתוני יקר מאוד, קאסמירו, ליסנדרו.

גם שוב אולי נוח לי לנתח ככה כי אני מבחוץ, אבל אי אפשר לטעון שאני אוהב את צ’אבי כפרסונה. ומעבר לכך אני נותן משקל לכך שהסגל עצמו לא מספיק טוב לדעתי, וקשה לשחק איזה חודשיים בלי כמה שחקנים ממש בולטים…

לייק 1

לא הוא לא. הוא לא בינוני בשום צורה. הוא לא בינוני בתור שחקן, והוא בטח לא בינוני בתור מאמן. הוא מקום ראשון בספרד עם קבוצה שבכלל בנו עליה כעונת מעבר, ואתם בכיינים שנתנו לכם אצבע עם אליפות ואתם רוצים את כל הפאקינג יד.

תפסיקו לחלום, לא יהיה אחד כמו פפ. שלוצ’ו הגיע לברצלונה ולקח את כל התארים, בכיתם שהוא לא פפ. אתם חושבים שטן האח היה מגיע לפה והיינו מקבלים את 08-11 בחזרה? אתם חולמים. תתחילו להתרגל למציאות חדשה, מציאות שבתוכה טן האח מקבל 7 חתיכות מליברפול בינונית. מציאות שבתוכה קלופ איבד את זה בליברפול, מציאות שמאמנים לא באמת יכולים להשאיר חותם ללא הרבה כסף, משהו שאין לנו. מציאות שבה לדעתי אפילו פפ לא היה מצליח, החומר שחקנים שיש לצ’אבי זה לא החומר שחקנים שהיו לפפ.

אני לוקח מציאות שאני מקום ראשון, מעל אלופת אירופה, עם מאזן שערים יותר טוב ושסוף סוף אני רואה עתיד עם שחקנים צעירים והגנת ברזל.

חוץ מזה, תנו לי מאמן שהייתם רוצים שאתם באמת ובתמים מאמינים שעם הסגל הזה, שיש בו המון שחקנים חדשים, היה מצליח להנחיל שיטה ודרך יותר טובה משל צ’אבי.

בקשר למשחק-אני קצת מרחם עליהם, סבאיוס המסכן הזה וויניסיוס קיבלו בראש יותר מדי מגאבי השנה, אפשר לתת להם טעם קטן של הצלחה. אני דווקא נהנתי מהדם הרע, זה הזכיר לי כמה אני שונא אותם, וכמה אני מאוהב קשות שרוף כל גאבי. אני מקווה שזה ישב לו טוב בראש למשחקים הבאים.

5 לייקים

לדעתי הוא הקשר הטוב בהיסטוריה. מסתבר שאין קשר בין זה לבין יכולות האימון שלו.

אוהדי ריאל רוצים תארים. אנחנו רוצים כדורגל. זה די פשוט.

מעדיף להפסיד אליפות כמו ב2012, שראיתי כל משחק והאשמתי את כל העולם בכל הפסד, מאשר אליפות כמו העונה שאני צריך להכריח את עצמי לראות משחקים, ומאבד את הסבלנות באמצע.

אז תחזור למשחקים של קומאן, יש לך בעיית זיכרון. אבל אני לא מתפלא, גם את לוצ’ו כל הזמן טחנת בפורום. תחזור שפפ יהיה המאמן.