סרטים וסדרות - ביקורות והמלצות

מה עם לנסות את יקום האנימציה של DC? הוא סופר מוצלח והוא לא דורש הרבה חוץ מהורדה פיראטית.

לייק 1

טוב, אז המלצה לא צפויה. פאקינג דריה (mtv). הסגנון שלה לחלוטין עומד במה שליאור דיבר אליו. יש overarch כלשהו, אבל זה הרבה יותר character driven. העונה הראשונה דיי איטית, אבל מהשנייה זה נכנס לקצב סביר, ובכתיבה היא כמובן שנונה ומעניינת.

מאוד אולד סקול, אבל זה פשוט כיף.


נטפליקס ממחזרים עוד קלאסיקה

אוי כמה מימז אפשר לעשות על זה.

יאללה אסלן הופך לאריה השחור…

זה כל כך שקוף שזה הולך להיות עוד woke trash

image

לייק 1

אינדי הכניס 60 מיליון בארהב ו130 מיליון דולר בכל העולם ובכך הוא בדרך להיות עוד פלופ מפואר של קתלין קנדי סליחה דיסני.

קתלין קנדי באופן סופי רצחה גם את סטאר וורס ועכשיו קברה את אינדי. איך האישה הזאת עדיין מחזיקה בעבודה שלה באחד מהחברות הכי קרות וקפטליסטיות בעולם. נשאר רק לחשוב שלמישהי בדיסני לא נזכיר שם מפורש יש קלטות בסגנון של רוברטו ובנזמה על בוב איגר…

רעידת אדמה בהוליווד! דיסני, נטפליקס, וורנר והאוסקר פיטרו את מנהלות ה-‘גיוון, שוויון והכלה’ שלהם תוך פחות משבוע:

  • לאטונדרה ניוטון, מנהלת ההכלה והגיוון של דיסני, שמטרתה הייתה “לגרום למחצית מדמויות האנימציה להיות להטבק+ ולהשתייך למיעוטים אתניים”, הייתה הראשונה שפוטרה, ב-26 ביוני, בעקבות הכישלון של הפקות רבות כגון בת הים הקטנה ואלמנטלי.

  • אחרי לאטונדרה הגיעה הודעה ביום רביעי, ה27 ביוני, כי ורנה מאיירס, מנהלת אסטרטגיית ההכלה של נטפליקס, פוטרה מתפקידה.

  • יום לאחר שבשישי האחרון, ה30 ביוני, בית המשפט העליון ביטל את ההעדפה המתקנת בחינוך, WBD (וורנר) פיטרה את סגנית הנשיא הבכירה לגיוון שיויון והכלה, קארן הורן, האחראית לאכיפת ההכלה בסרטים ובסדרות הטלוויזיה של וורנר. היא פוטרה ביום שבת האחרון 01 ביולי.

  • פחות מ-24 שעות מאוחר יותר, במוצאי שבת, האקדמיה הודיעה שהיא נפרדה מסגנית הנשיא להשפעה והכלה, ז’אנל אינגליש, האחראית לפקח על כך שהסרטים המועמדים לאוסקר משלמים דמי כופר בדמות גיוון והכלה בסרטים שלהם.

6 לייקים

האם התפקידים בוטלו או שפשוט הולכים להחליף אדם באדם?

בכנות? אין לי מושג. כפי שרביע כתב בפוסט השני, התקשורת משתיקה את כל העניין כי לך תקרא גזען לסטודיואים שהפסידו מאות מיליונים בגלל האג’נדות המטורפות של היצורות האלה.

כפי שכתבתי בפוסט הזה כמה פעמים - בת הים הפסיד לדיסני למעלה מ150 מיליון דולר. אנחנו רגילים לדבר במיליונים בגלל הכדורגל, אבל מדובר בסכום עצום. זה סכום כל כך גדול שאף חברה לא יכולה לעבור עליו בשקט. עד כמה הוא גדול? אם תספור את הסכום במהירות של שקל לשנייה, בהנחה שאתה ישן 8 שעות ביום וסופר בכל שאר הזמן - ייקחו לך 26 שנים. ועדיין יהיו חסרים לך למעלה מ2 מיליון דולר. וזה רק קצה הקרחון, בת הים הקטנה הוא רק סמל לתופעה הזאת שעולה לחברות האלה כמויות לא נורמליות של כסף בשנים האחרונות.

בקיצור, מה שאני בא להגיד: זה מאוד נחמד לשחק באג’נדות, אבל ברגע שהחברה שלך מדממת מאות מיליונים - אתה תעשה סרט עם היטלר כגיבור הראשי ותספר שהוא היה האיש הטוב, אם זה מה שצריך (שזה בערך מה שהפרוגרסיביים הקיצוניים חושבים עלינו). אני לא בטוח אם כתבתי את זה פה, אבל ההשערה שלי היא שכבר ב2025 התופעה הזאת של ווק בהוליווד תתחיל להיעלם (כלומר שכבר ההפקות שיתחילו בתקופה הקרובה יקבלו איסור להתעסק בתכנים האלה, ויחוייבו להתרכז בדבר שבאמת חשוב לסטודיואים הגדולים - להכניס כסף).

כמובן שיכול להיות שאני טועה, אבל אני מניח שבדריקטוריונים לא יושבים אנשים מפגרים. עוד כמה שנים כאלה, ואפילו דיסני הגדולה תפשוט רגל.

5 לייקים

ובקיצור, כסף זו האג’נדה הכי חזקה בשוק היום, ומאז ומעולם.

כסך משיג מעמד, כסף משיג כבוד, כסף משיג שליטה. כסף ועוד כסף.

אם המצב היה נורמלי הייתי מסכים איתך לחלוטין, אבל במציאות כל ילד ראה מראש שהwoke וכל דחיפת האגנדות האלו רק גורמים להם להפסיד כסף. זה לא משהו חדש. הם לא הרויחו כלום בגלל זה. גם אם הוליווד תחזור לעצמה ותפטר את כל האקטויסטים זה לא יתקן את הנזק.

יושבים להם אנשים בדירקטיונים שם יושבים shareholders ופשוט לא אכפת להם שכל המשאבים שלהם קורסים ומפסידים להם כסף. זה כבר לדעתי מגיע לתחום של הקונספרציות. אני וכל אחד פה ידענו מראש שאינדאנה גונס חמש יהיה פלופ, מהרגע ששמעתי שההדלפות או השמועות אומרות שקתלין קנדי רוצה “להרוג” אותו ולהחליף אותו בריי סקייוקאר 2 (מה שבסוף לא קרה כי הם עשו re shoots בגלל שהם היו בפאניקה)

דרך אגב, אנחנו נשקר לעצמנו ונשחק בנדמה לי אם נחשוב שwoke זה הבעיה היחידה של הוליווד , הבעיה היא הרבה יותר חמורה מזה, החומר האנושי הוא הרבה פחות טוב. בימאים שחקנים ותסרטאים . הכל פחות טוב.

החברות הגדולות מחפשות הכל בזול היום תסרטיאים בימאים וכותבים ובמיוחד בימאים שהיו יס מאן ויעשו מה שאומרים להם. תחשבו על הבימאים הגדולים שהיו פעם אתם חושבים שהם היו יושבים בשקט ומקבלים את כל השטויות האלו? אז החליפו אותם בכל מיני חדלי אישים שרק עושים מה שאומרים להם…

נו ברור שהשילוב והגיוון בתעשייה לא פעל כמו שרצו עד עכשיו. ראיתם את מי הם העסיקו ואת מי הם פיטרו? נשים שחורות.
אם הם רוצים שהעבודה תבוצע כמו שצריך, הם צריכים להעסיק גברים לבנים שיבצעו את המשימה.

וקצת יותר ברצינות:

מה שבעיקר מדהים במהלך הזה, זה התזמון שלו - באופן כמעט מתואם בין שלל האולפנים והגופים (ואני לא אופתע אם המהלך אכן מתואם - מה שהופך את כל העניין לאפילו יותר מדהים).
זה מראה בעיקר עד כמה חנקו את היוצרים בהוליווד עם כל הגיוון וההכלה האלה, ועד כמה זה היה להם לא טבעי ושימש כמו מקל בגלגלים. אם הלחץ החיצוני הזה היה קצת פחות מלאכותי - התהליך שהיינו רואים היה הרבה יותר הדרגתי. היה קם לו אולי איזה אולפן אמיץ אחד שהיה מפטר ראשון את אחראי הגיוון אצלו, השאר היו צופים מהצד איך זה מתקבל, ולאט-לאט בהדרגה עוד ועוד היו מצטרפים אליו, כשהיו רואים שאת רוב הציבור זה לא מעניין, ושהאולפן מרוויח מהמהלך בסופו של דבר.
אבל עצם זה שכל-כך הרבה גופים שונים - אולפנים, שירותי סטרימינג, האקדמיה - מפטרים בתוך שבוע אחד את האחראים על הנושא אצלם (בין אם יביאו מחליף ובין אם ייפטרו סופית מהתפקיד) - מראה עד כמה מלאכותי היה כל הסיפור מלכתחילה.

ולגבי הדאגה לעתיד תעשיית הקולנוע באופן כללי - אני דווקא לא שותף לה. זה נכון שאנחנו נמצאים בתקופה של שפל יצירתי של התעשייה הזו, עם אינספור רימייקים לעוסים וסרטי גיבורי על - אבל בעיניי כל זה זמני. אם תקראו קצת על התעשייה בראשית המאה העשרים, תראו עד כמה התנאים ליצירה אז היו גרועים - עם חוזי העסקה דרקוניים, אינספור מגבלות והכתבות מלמעלה, ושחקנים ובמאים שהם פחות או יותר רכוש של האולפנים - ובכל זאת הצליחו לייצר כמה פנינים, ואיפלו לצאת מכל זה לדרך חדשה.
אופי התעשייה הזו הוא שהיא עולה ויורדת כמו מטוטלת, וכרגע אנחנו נמצאים בסוג של תחתית. זה קשור מאוד כמובן בבריחת המוחות (ובעיקר הכסף) אל המסך הקטן, או יותר נכון - אל הסדרות (החלוקה בין טלוויזיה לקלונוע כבר לא רלוונטית). אבל זה קשור גם בתרבות ה-PC, שמרתיעה ומשתקת את היוצרים מלהביע את מה שהם רוצים להביע באמת. אבל זה עניין של זמן עד שכמה יוצרים חדשניים ואמיצים יפרצו את הדרך החזרה, לחידוש ורענון אמיתיים גם בפורמט של סיפור המסופר בשעתיים של סרט.

2 לייקים

well, maybe they should:

Titanic tour CEO didn’t hire ‘50-year-old white guys’ because they weren’t ‘inspirational’

הווק, כמו המרקסיזם/קומונזים, מנוגד לטבע האדם. אפשר להחיל את החוקים שלהם ודרך החיים שהם רוצים רק בעזרת יד ברזל, צינזורה ורצח המוני.
בגלל זה הצינזורה חשובה למשטר ששולט בתכנים דרך חברות הביג טק.

“hersion ford is stil alive he will bring us money”

גדול

@Aragones

אני מכחיש שאי פעם עשיתי לו לייק!

https://twitter.com/EndWokeness/status/1679844312282980352

בשלב הזה צריך לשאול למה הם ממשיכים לעשות לעצמם את זה? הם עד כדי כך שונאים לעשות כסף? זה כבר מעבר לשיקולים רציונאלים.

image

אני עדיין מקוה שזה סאטירה…

עזוב שטויות, למה היא לבושה כמו כיפה אדומה?

אני מת מצחוק עכשיו, מי שאין זמן אז לפחוץ תצפו בסוף מהדקה 10 או משהו כזה. אין דברים כאלו בחיי זה כעבר מעבר לפארודיה…

מעניין מתי הקטע הזה יגמר, ולחשוב שחסרים סרטים שיותר יתאימו לתקופה, או שלא יהיו פוגעניים במהות שלהם. סרט כמו הנסיכה והצפרדע או אפילו הגיבן מנוטרדאם יכלו ליפול טוב לאג’נדה הנוכחית. מה הטעם בלהרוס את הקלאסיקות?

מדהים איך דוחפים אג’נדה עם יח’'צ של ורוד ומתיקות, כמו גם התפיסה הלקוייה ששיוויון מצוי במטריארכיה.

עזוב ההצלחה של הסרט הזה “תדפוק” אותנו כי זה היה התירוץ שלהם להמשיך עם זה.